Alstom обладнає системами ETCS та автоведения поїзда S-Bahn Штутгарта

DB Regio – оператор регіональних перевезень залізниць Німеччини (DB) підписав контракт з компанією Alstom на обладнання 215 поїздів міської залізниці (S-Bahn) Штутгарта пристроями європейської системи управління рухом поїздів ETCS та автоведення (ATO).

Контракт укладено в рамках проекту Stuttgart 21, що передбачає оновлення Штутгартського залізничного вузла. Дообладнані пристроями ETCS та ATO будуть поїзди серій BR 423 і BR 430, що курсують по лініях міської залізниці і магістральних лініях в Штутгарті і його передмістях. Вартість контракту – 130 млн євро.

Впровадження ETCS рівня 2 (а в майбутньому і ETCS рівня 3) в поєднанні з автоведення з рівнем автоматизації GoA 2 дозволить стабілізувати перевізний процес, скоротити інтервали і збільшити щільність руху.

В рамках контракту Alstom спочатку обладнає ETCS та ATO два передсерійних поїзда BR 423 і чотири поїзди BR 430. Ці роботи, включаючи повторний допуск передсерійних поїздів до експлуатації, повинні бути завершені до кінця 2023 р. Потім почнеться серійне дооснащення поїздів, а з січня 2025-го рухомий склад з ETCS та ATO почне курсувати по ділянках, обладнаних ETCS рівня 2. В кінці 2025 року планується ввести в експлуатацію ETCS рівня 2 і ATO на опорній ділянці мережі S-Bahn, по якому проходить кілька маршрутів міської залізниці. При цьому буде підвищена інтенсивність руху поїздів.

Потяги серій BR 423 і BR 430 будувалися за участю компанії Bombardier Transportation, яка тепер входить до складу Alstom.

У контракті закріплено оновлення систем ETCS та ATO протягом 2026 і 2027 рр., щоб забезпечити задоволення вимог нових версій специфікацій цих систем.