Угорщина модернізує ділянку Східно-Середземноморського коридору

Австрійська будівельна компанія Strabag через свою угорську дочірню компанію Strabag Rail уклала контракт на модернізацію з укладанням другого шляху ділянки довжиною 30 км між станціями Бекешчаба і Льокьошаза на кордоні з Румунією.

Розташований в південно-східній частині Угорщини ділянка входить в Східно-Середземноморський коридор, забезпечуючи вихід в міста Румунії через станцію Арад.

Контракт, який оцінюється в 364 млн євро, Strabag буде виконувати в складі консорціуму з неназваним угорським партнером. Частка Strabag в ньому складе 66%. Роботи планується завершити протягом 33 міс.

На даний момент максимальна швидкість руху на цій одноколійній ділянці становить 100 км/год, а допустиме навантаження на вісь – 21 т. Модернізація ділянки дозволить підвищити осьове навантаження до 22,5 т, а максимальну швидкість руху – до 160 км/год.

Крім спорудження другого шляху, в рамках контракту передбачається будівництво контактної мережі, оновлення систем СЦБ і впровадження європейської системи управління рухом поїздів ETCS. Крім того, буде проведена модернізація трьох станцій. Станції Кетельхаза і Льокьошаза реконструюють з метою забезпечення безбар’єрного доступу для маломобільних громадян.

На реалізацію проекту з фонду Connecting Europe Facility (CEF) вже виділено 3,66 млн євро. Підготовчі роботи перед початком будівництва другої колії між Бекешчаба і Льокьошазою оцінюються в 5,23 млн євро. Фінансування по лінії Євросоюзу охоплює підготовку комплекту документації, необхідної для модернізації даної ділянки.