В Аргентині три вантажні лінії перейдуть під державне управління

У Міністерстві транспорту Аргентини прийняли рішення не продовжувати дію концесійних угод на експлуатацію вантажних ліній Sarmiento, Mitre і Roca. Через 30 років вони перейдуть під державне управління.

Організацією вантажних перевезень займеться державна компанія Trenes Argentinos Cargas (TAC), яка буде працювати з приватними операторами на основі державно-приватного партнерства та принципів відкритого доступу до інфраструктури. Функції управління інфраструктурою після закінчення нинішніх термінів концесій перейдуть оператору Trenes Argentinos Infraestructures (TAI). Він же буде встановлювати після перехідного періоду плату за доступ до інфраструктури для вантажних і пасажирських операторів.

У міністерстві транспорту відмовилися від пропозицій компаній Pampean Railway Express, New Central Argentina і Ferrosur Roca з продовження концесії після доповіді спеціальної комісії, в якому повідомляється про те, що робота цих компаній в рамках концесійних договорів мала негативні наслідки, в тому числі позначилася на стані інфраструктури і рівень обслуговування клієнтури.

Поточні концесії закінчуються для Pampean Railway Express – 31 жовтня 2021 р. для New Central Argentina – 21 грудня 2022 року і для Ferrosur Roca – 10 березень 2023 р. Однак для Pampean Railway Express концесійні умови будуть продовжені до 30 червня 2022 р. щоб забезпечити 10-місячний перехідний період.

Державні залізниці Аргентини (Ferrocarriles Argentinos Sociedad del Estado, FASE), що є материнською компанією для TAI і TAC, візьмуть на себе контроль за виконанням угод. Спільно з секретаріатом планування і управління перевезеннями FASE визначить пріоритетні напрямки інвестицій, необхідних для розвитку залізничної інфраструктури.