Підсумки тендеру на проектування тунелю під Панамським каналом переглянуть

Компанія Metro de Panama замовила повторну оцінку тендерних пропозицій за контрактом на проектування тунелю довжиною 4 км під Панамським каналом в рамках проекту будівництва лінії монорейки.

Це рішення було прийнято після того, як двоє учасників тендеру – консорціуми Aecom-Sener Túnel Línea 3 і Ayesa-ILF опротестували рішення оціночної комісії.

Спочатку в Metro de Panama прийняли рішення укласти контракт на проектування тунелю з консорціумом Túnel de Las Américas, який набрав найвищий оціночний бал (930), випередивши консорціуми Aecom-Sener Túnel Línea 3 з 884 балами і Ayesa-ILF, у якого 857 балів. Консорціум компаній Applus Norcontrol Panamá, Applus Norcontrol Sociedad Unipersonal і Geocontrol виключили з процесу участі в тендері, оскільки його пропозиція не відповідала встановленим мінімальним вимогам.

Для повторного аналізу пропозицій у комісії, яка створена 8 липня 2021 р. є 5 робочих днів з можливістю продовження ще на 5 робочих днів при виникненні будь-яких складнощів.

Тунель діаметром 13 м прокладуть більш ніж на 50 м нижче русла каналу. Роботи виконають в рамках першого з двох етапів реалізації проекту лінії монорейки довжиною 24,5 км, спорудження якої ведеться з лютого 2021 року і має бути завершено в середині 2025 р. Лінія зв’яже кінцеві станції Альббрук і Сьюдад-дель-Футуро в окрузі Аррайхан. Всього на ній буде 14 станцій.

Саму лінію зводить консорціум HPH в складі південнокорейських компаній Hyundai Engineering & Construction і Posco E & C в рамках укладеного в лютому 2020 р. контракту вартістю 2,06 млрд дол.