Підсумки роботи ВСМ Пекін – Шанхай за 10 років

ВСМ Пекін – Шанхай, одна з найбільш завантажених у Китаї, відзначила 10 років з моменту введення в експлуатацію. Магістраль довжиною 1318 км, що зв’язує економічний центр Китаю Шанхай зі столицею країни, є найдовшою, побудованої в рамках одного етапу, високошвидкісної лінії в світі.

ВСМ проходить через 24 міста, включаючи Тяньцзінь, велике портове місто на північному сході Китаю. У 11 з цих міст населення перевищує 1 млн чол., а в цілому в цих регіонах проживає більше однієї чверті всіх жителів країни.

Всього по цій магістралі з моменту здачі її в експлуатацію перевезено 1,35 млрд пасажирів. У 2019 році тут зафіксовано рекордний пасажиропотік – 210 млн чол., Що становило 9,3% обсягу перевезень по всій мережі ВСМ Китаю, в той час як протяжність лінії – тільки 3,7% загальної довжини високошвидкісних залізниць країни.

Максимальна кількість рейсів поїздів на добу тут досягло 666, а найбільший обсяг перевезень – 798 тис. пасажирів. У вересні 2017 р. максимальна швидкість руху на лінії збільшена до 350 км/год, що дозволило скоротити час у дорозі між Пекіном і Шанхаєм до 4 год 28 хв.

В кінці 2020 року в експлуатацію було введено нові поїзди, що підвищило рівень комфорту для пасажирів. Діє гнучкий ціновий механізм щодо продажу квитків. Так, різного роду преференції пропонуються для постійних пасажирів.

З 2014 р. ВСМ працює з прибутком. У період з 2014 по 2019 р. середньорічний приріст прибутку склав 39,4%. Незважаючи на пандемію COVID-19, ВСМ відпрацювала рентабельно і в 2020 р.

У січні 2020 р. ВСМ дебютувала на Шанхайській фондовій біржі. Було випущено близько 6,286 млрд акцій, що становить 12,8% власного капіталу цієї ВСМ.