У Литві модернізований локомотив TЕM2

LTG Tech, підрозділ з ремонту та обслуговування рухомого складу литовського оператора вантажних перевезень LTG Cargo, виконало модернізацію маневрового тепловоза з електричною передачею TЕM2 UM-1000.

Модифікація рами локомотива дозволила обладнати його новими компонентами і вузлами, в тому числі були встановлені дизельний двигун Caterpillar C32 потужністю 900 кВт, компресор Airpol SK30, основний і допоміжний генератори EMIT. Всі механічні приводи замінені електричними, впроваджена дистанційна система обліку палива, встановлені камери відеоспостереження в зоні навколо локомотива.

Оновлена ​​і кабіна машиніста, в тому числі панель управління обладнана багатофункціональними екранами, встановлено ергономічне крісло, система опалення та кондиціонування (HVAC). З метою профілактики COVID-19 в кабіні з’явилася ультрафіолетова лампа для дезінфекції поверхонь.

За оцінкою LTG Tech, проведена модернізація дозволяє скоротити витрату палива, а також значно знизити кількість виділених оксидів азоту. Модернізований тепловоз ТЕМ2 на сьогодні є єдиним в Балтійському регіоні локомотивом, обладнаним дизельним двигуном з рівнем емісії, який відповідає європейському стандарту Євро-5. Витрати на даний проект склали 60% вартості нового локомотива.

Увагу до модернізованого локомотиву проявили клієнти з Литви та України, а також з Польщі, де його аналогом на мережі 1435 мм є тепловоз ST48. Це перша модернізація такого типу локомотивів в Литві, в процесі якої використані компоненти, вироблені в Європейському союзі і США.