Перший локомотив на зрідженому природному газі в Естонії

Естонський оператор вантажних перевезень Operail представив перший в країнах Балтії вантажний локомотив, який працює на зрідженому природному газі. Локомотив створений на основі тепловоза C36 споруди компанії GE Transportation в депо Тапа (повіт Ляяне-Вірумаа). Після завершення робіт з налагодження він пройде необхідні випробування і сертифікацію.

На локомотиві встановлять датчики для контролю обсягу викидів, що дозволить провести ретельний аналіз його впливу на навколишнє середовище. За результатами випробувань будуть підготовлені документи, необхідні для сертифікації локомотива. Очікується, що восени 2021 року він надійде в експлуатацію.

Робота над оснащенням локомотива тривала 5 місяців і включала переобладнання паливного бака, а також установку додаткових ємностей для скрапленого природного газу і технічних засобів, що забезпечують безпечну експлуатацію.

Передбачається, що локомотив буде працювати як на дизельному паливі, так і на зрідженому природному газі, що дозволить знизити витрати на паливо на 30%, викиди діоксиду вуглецю – на 20%, оксиду сірки – на 70%.

У 2019 р. Operail і латвійська компанія DiGas підписали угоду про розробку проекту вантажного локомотива, що використовує як паливо скраплений природний газ. Залізничний оператор інвестує в проект 250 тис. євро.

Згідно з розрахунками, при перевезенні 1 т вантажів на відстань 100 км по залізниці витрачається в 4 рази менше палива, ніж при доставці автомобільним транспортом. Крім того, локомотив, який працює на зрідженому природному газі, буде надавати менше несприятливого впливу на навколишнє середовище