Представлений план розвитку Північно-східного коридору США

Комісія по Північно-східному коридору (NEC, США) представила розрахований на 15 років план розвитку цього коридору – Connect NEC 2035 (C35), який оцінили в 117 млрд дол. США – найбільшу величину за всю історію його існування.

Північно-східний коридор, інфраструктура якого в основному належить національному оператору пасажирських перевезень – компанії Amtrak, пов’язує Бостон з Вашингтоном і проходить через міста Провіденс, Нью-Хейвен, Нью-Йорк, Філадельфія, Вілмінгтон і Балтімор.

Пропозиція комісії розглядається як міжвідомчий, багаторічний довгостроковий план дій. Він передбачає реалізацію 150 проектів, включаючи масштабні програми модернізації. У розробці плану спільно з комісією брали участь влади штатів, по території яких проходить коридор, федеральний уряд США, вісім операторів перевезень, а також представники Amtrak.

Роботу комісії очолює рада, до складу якої входять по одному члену від штатів, де проходить коридор (Массачусетс, Род-Айленд, Коннектикут, Нью-Йорк, Нью-Джерсі, Пенсільванія, Делавер, Меріленд), і округу Колумбія, а також чотири представники компанії Amtrak і п’ять від Міністерства транспорту США.

План C35 розглядається також як перший етап довгострокової концепції розвитку, оприлюдненої Федеральною залізничною адміністрацією США (FRA) в 2017 р, – 2017 NEC Future plan.

Покращення в оновленому коридорі повинні привести до щорічної економії часу, яка в матеріальному вираженні для пасажирів в міжміському і приміському сполученні складе 140 млн дол. США, до скорочення часу в дорозі між Вашингтоном і Нью-Йорком на 26 хв, Нью-Йорком і Бостоном – на 28 хв і в повідомленні Нью-Хейвен – Нью-Йорк – на 25 хв, а також до збільшення розмірів руху поїздів Amtrak на 33% і не менше ніж в 2 рази на деяких приміських маршрутах.