Великобританія: перший дизель-поїзд з тяговими акумуляторами

Британський оператор Chiltern Railways відзначив свій 25-річний ювілей демонстраційною поїздкою прототипу моторвагонного поїзда HybridFLEX, в якому використовується гібридна силова установка – дизель в поєднанні з тяговими акумуляторними батареями.

Поїзд HybridFLEX створювався оператором спільно з лізинговою компанією Porterbrook. За основу був узятий дизель-поїзд серії 168 споруди Bombardier Transportation, в який встановили гібридну силову установку компанії MTU (входить до складу Rolls-Royce). Її використання дозволяє знизити викиди вуглекислого газу на 25%, оксидів азоту – на 70% і твердих частинок – на 90%. При цьому завдяки накопичувачу енергії на акумуляторних батареях на станціях забезпечуються нульові викиди і майже безшумна робота двигунів поїзда.

Chiltern Railways належить компанії Arriva і експлуатує парк дизель-поїздів, середній вік яких становить 25 років. Модернізація цього рухомого складу із застосуванням нової технології дозволить значно поліпшити його екологічні показники. Ввести прототип поїзда HybridFLEX в регулярну експлуатацію планують у вересні 2021 р.

Оператор Chiltern Railways виконує перевезення між Лондоном і Бірмінгемом, а також на декількох інших маршрутах, що проходять по неелектрифікованих лініях.