CRRC ZELC поставить до Європи електровози з тяговими акумуляторами

Підписано рамкову угоду про постачання лізингової компанії Northrail, що входить до складу холдингу Paribus, до 50 маневрово-вивізних електровозів DM 20-EBB з тяговими акумуляторними батареями. Будувати локомотиви буде Vossloh Locomotives – дочірнє підприємство компанії CRRC ZELC, яка входить до складу китайської корпорації CRRC.

Двосистемні електровози DM 20-EBB, додатково обладнані тяговими акумуляторами, спочатку розробляли для ринків Німеччини і Нідерландів на основі технологічної платформи DM 20, що допускає застосування різних силових установок. Потужність локомотива на ободі колеса досягає 2500 кВт при живленні від контактної мережі змінного струму і 1500 кВт при живленні від мережі постійного струму. Тягова акумуляторна батарея ємністю 350 кВт·год забезпечує потужність на ободі колеса, рівну 500 кВт.

Поставка першого локомотива DM 20-EBB компанії Northrail запланована на середину 2024 р. Інвестиційний підрозділ холдингу Paribus і компанія Northrail будуть взаємодіяти з Vossloh Locomotives і CRRC ZELC вже на етапі розробки локомотивів, щоб детально опрацювати їх технічні параметри, а також концепцію технічного обслуговування і ремонту . Крім того, фахівці Northrail здійснюватимуть нагляд над виготовленням локомотивів.

Холдинг Paribus зі штаб-квартирою в Гамбурзі розраховує, що укладення угоди дозволить йому зайняти лідируючі позиції в переході до маневрових локомотивів з нульовим рівнем викидів на європейських залізницях .