SNCF розширює пропозицію по схемі Train + Air

Квитки на потяги ще семи напрямків тепер зможуть зарезервувати пасажири за схемою Train + Air (поїзд + літак), яка була введена Національним суспільством залізниць Франції (SNCF) ще 25 років тому. Дана схема на заданому маршруті дозволяє одночасно купувати квитки на швидкісний поїзд TGV і на рейс літака компанії Air France. Щорічно нею користуються 160 тис. пасажирів. З додаванням семи маршрутів число станцій, які тепер включені в цю схему, зросла до 18.

Схему Train + Air доповнили поїзда TGV, що курсують від міжнародного аеропорту Париж – Шарль-де-Голль (CDG), де є залізнична станція, до міст Екс-ан-Прованс, Бордо, Марсель і Монпельє, а також від аеропорту Орлі через станцію Масси (туди пасажирів доставляє безкоштовний автобус або таксі) до Валансьєн, Авіньйона і того ж Марселя.

Ці сім маршрутів заробили після рішення французького уряду про заборону низки авіарейсів на короткі відстані там, де їх альтернативою могли б стати високошвидкісні поїзди TGV з часом в дорозі не більше 2 год 30 хв. Основною метою такого кроку стало зниження шкідливих викидів в атмосферу.

У разі виникнення будь-яких затримок з відправленням транспортних засобів оператори гарантовано надають місце в наступному поїзді або літаку без справляння додаткового збору. Пасажири, якщо вони є учасниками програми лояльності Flying Blue, також можуть отримувати так звані додаткові милі, які можна використовувати при поїздці за даною схемою на залізничному плечі.

В даний час Air France і SNCF тестують схему електронної покупки квитків в повідомленні між одним з двох названих аеропортів з Ліллем або Страсбуром. Ці маршрути також можуть бути включені в схему Train + Air у 2022 р.