Португалія закупить найбільшу партію електропоїздів

Рада міністрів Португалії схвалила інвестиції в розмірі 819 млн євро, що дозволяє національному оператору пасажирських перевезень Comboios de Portugal (CP) оголосити тендер на закупівлю 117 електропоїздів, які планується використовувати повсюдно в регіональному та приміському сполученнях. З цієї суми 617 млн ​​євро має надійти в якості грантів від Євросоюзу. 

Укладення контракту заплановане на кінець 2022 р. Для CP це буде найбільша в історії закупівля рухомого складу. Нові поїзди мають надійти в період з 2026 по 2029 р.

Перші 34 поїзда намічено використати на приміській лінії Лісабон – Кашкайш, яку готують до переходу з постійного на змінний струм. Ще 16 поїздів призначені для повідомлень зі станціями Синтра, Азамбужа і Саду. З метою збільшення провізної здатності на 20% парку рухомого складу, що обслуговують Лісабон і Порту, посилять 12 електропоїздами.  

Решта 55 поїздів задіють на регіональних маршрутах на додаток до 22 електропоїздів та поїздів з комбінованим (електричним і дизельним) приводом, які повинні бути поставлені в рамках контракту, укладеного з компанією Stadler в жовтні 2020 р. Однак даний контракт поки не узгоджений державним органом аудиту та міністерством фінансів, тому в компанії Stadler ще не приступили до виробництва рухомого складу. 

Рада міністрів країни також схвалила створення залізничного науково-практичного центру. На базі відкрилось депо в Гіфойнше, районі міста Матозіньюш. Центр, вартість якого оцінюється в 6,35 млн євро, створюється силами консорціуму в складі Comboios de Portugal, оператора інфраструктури залізниць Португалії Infraestructuras de Portugal (IP), а також операторів метрополітену Лісабона і системи полегшеного рейкового транспорту Порту – Metropolitano de Lisboa і Metro do Porto.