Прототип надлегкого вагона Revolution готовий до випробувань

Консорціум Revolution VLR завершив будівництво демонстраційного зразка однойменного надлегкого вагона (рейкового автобуса), призначеного для пасажирських перевезень по другорядних лініях магістральної залізничної мережі Великобританії. Тепер вагону треба буде пройти серію випробувань на експериментальному кільці Інноваційного центру в Лонг-Марстон, який недавно купила лізингова компанія Porterbrook.

Вагон Revolution обладнаний гібридною силовою установкою, в якій використані адаптований автомобільний дизель компанії Cummins і блок літій-тітанатних акумуляторних батарей. Максимальна швидкість руху вагона становить 105 км/год, при тязі від акумуляторних батарей – близько 30 км/год. Харчування від тягових акумуляторів використовується при русі вагона на станціях і в зонах щільної міської забудови, де важливо забезпечити нульові викиди шкідливих речовин і мінімізувати рівень шуму.

Кузов вагона виготовлений з вуглеволокна. У вагоні довжиною 18 м встановлені крісла для 56 пасажирів, при цьому осьове навантаження не перевищує 4 т.

Вагон планують продемонструвати потенційним спонсорам і операторам починаючи з жовтня 2021 р.

До консорціуму Revolution VLR входять сім компаній і організацій: Transport Design International, Cummins, Transcal Engineering, RDM (розробник системи безпілотного управління), науковий центр WMG Університету Уоріка, лізингова компанія Eversholt Rail і Управління з безпеки і стандартам на залізницях Великобританії (RSSB, воно частково фінансувало проект).