«Що стосується списання, то в наших планах досить масштабна реалізація металобрухту. Зараз готуємо до продажу першу партію з 1,4 тис. т. Крім того, у нас є майже 100 локомотивів, які не були в експлуатації понад 25 років. Ми їх, ймовірно, теж виставимо на продаж. Як рухомий склад із вичерпаним терміном експлуатації. Але цілком можливо, що вони підуть на брухт. Будемо вітати, якщо й українські металурги проявлять інтерес до цього тендера», — розповів він.

Олег Тофілат уточнив, що йдеться про тепловози ТЕ10 та ЧМЕ3 випуску 1970—1980-х років. З них 99% не експлуатувалися в цьому столітті.

Керівник компанії повідомив, що наразі місцевих залізничників виручають тепловози ТЕ33АC американської компанії Wabtec. В експлуатації з 2020 року в ТЧ-3 Басарабяска перебувають 12 таких локомотивів.

«Без них нам було б практично неможливо забезпечувати перевізний процес. Зараз вони виконують великий обсяг операційної роботи. Загалом експлуатація нормальна, із завданнями справляються. Якщо говорити про економічну ефективність, то вони набагато кращі за попередників», — розповів він.

Загалом у робочому парку рухомого складу CFM — 18 магістральних і 28 маневрових тепловозів. Ще понад 70 локомотивів — із вичерпаним терміном служби.

Наразі в Молдові єдиним перевізником на залізниці виступає відповідна державна компанія. Проте запланована реформа, в ході якої (за прогнозами, не раніше ніж через 2—3 роки) можуть з’явитися приватні оператори.