Операції DB Cargo були паралізовані з початку страйку у вівторок, 10 серпня. Нагадаємо, що страйк розпочали того дня о 19:00 за місцевим часом машиністи локомотивів вантажних потягів. У середу, 11 серпня, о другій ночі стартував 48-годинний страйк машиністів локомотивів пасажирських потягів, а також інфраструктурних підрозділів Deutsche Bahn. Компанія намагалася зберегти роботу найважливіших ланцюгів поставок і співпрацювала з іншими операторами. Але більшість послуг були зупинені, впливаючи і на національний, і на міжнародний трафік. Як інформує DB, через дії машиністів зупинилися майже 300 вантажних потягів.

Страйк торкнувся переважно зв’язків із Польщею та Чехією. Також були проблеми із рухом транспорту до Швейцарії та Італії. Позначився страйк і на русі Новим Шовковим шляхом. Наприклад, потяг, що курсує з Китаю до Тілбурга (Нідерланди), не міг перетнути Німеччину та дістатися кінцевого пункту призначення. Інші поїзди сполученням Китай—Європа стикалися з такою ж проблемою.

Затримки та скасування поїздів у Німеччині серйозно вплинули на сполучення з Нідерландами. Зазначається, що поїзди, які перетинають голландсько-німецький кордон, «зазвичай доїжджають до Роттердама, перш ніж розвернутися і поїхати назад до Німеччини».

Після припинення страйку компанія запропонувала Профспілці машиністів локомотивів GDL терміново відновити переговори.