Польща готується до модернізації пункту пропуску Тереспіль – Брест

Оператор інфраструктури залізниць Польщі PKP Polskie Linie Kolejowe (PKP PLK) і польська компанія BBF підписали контракт на розробку техніко-економічного обгрунтування будівництва нового залізничного моста здвоєноЇ (1520 і 1435 мм) колії через Буг і модернізації станції Тереспіль, включаючи укладання шляхів колії 1520 мм . Проект реалізується в рамках програми поліпшення доступності прикордонного переходу Тереспіль – Брест. Виконавець повинен розробити фінансові та економічні моделі, необхідні для подачі заявки в ЄС на отримання фінансування.

В результаті модернізації станція Тереспіль отримає можливість приймати більше поїздів довжиною 1050 м з осьовим навантаженням 25 т. З’являться спеціалізовані шляхи для розміщення пошкоджених вагонів, а також пішохідні доріжки між шляхами для зручності роботи митних і прикордонних служб.

Роботи на станції Тересполь плануються в тому числі в рамках проекту PKP PLK з модернізації лінії Е20 Седльце – Тереспіль. Будуть оновлені і адаптовані для пасажирів з обмеженими фізичними можливостями пасажирські платформи, а також реконструйований підземний перехід. Оснащення місцевого пункту управління рухом поїздів комп’ютерною технікою сприятиме підвищенню безпеки перевізного процесу. Цей проект співфінансується в рамках програми Connecting Europe Facility. У загальній сумі проекту – 540 млн злотих (117,7 млн ​​євро), частка ЄС становить 360 млн злотих (78,5 млн євро). Модернізацію станції планується виконати в 2022 – 2024 рр.

Введення в експлуатацію нового моста дозволить підвищити пропускну здатність пункту пропуску, а також розділити вантажний і пасажирський вагонопоток