АТ «Укрзалізниця» почало монтаж контактного дроту на дільниці Ковель — Ізов — Держкордон

АТ «Укрзалізниця» продовжує електрифікацію дільниці Ковель — Ізов — Держкордон у рамках реалізації програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво». Залізничники розпочали монтаж контактного дроту.

Зокрема, наразі тривають роботи на 43-кілометровій дільниці Ковель — Овадно. На підготовчому етапі тут енергетики встановили жорсткі поперечини, консолі, ізолятори, розкочують та монтують несучий трос. Зв’язківці виконують роботи з монтажу пристроїв СЦБ і зв’язку.

Загалом із початку будівельно-монтажних робіт з електрифікації на дільниці Ковель — Ізов — Держкордон встановлено 1261 опору контактної мережі, 433 фундаменти, 357 анкерів, 428 консолей, 43 жорсткі поперечини, розкачано близько 17 км несучого тросу. Сукупно прокладено 19 км кабелів різного типу. Завершено модернізацію переїзної автоматики на 11 залізничних переїздах дільниці та реконструкцію систем гучномовного оповіщення й паркового зв’язку на станціях Ковель, Люблинець-Волинський, Турійськ.

Крім заходів, передбачених проєктом, комплекс робіт на об’єктах дільниці виконують колійники. Різними видами вже відремонтовано залізничну колію загальною протяжністю 25 км, завершено ремонт 5 службових будівель, виконано середній ремонт 10 стрілочних переводів та поточний ремонт 6 посадкових платформ.

Нагадаємо, що електрифікація дільниці Ковель — Ізов — Держкордон є стратегічно важливою для галузі та держави, адже дозволить суттєво підвищити рівень експортних вантажних перевезень. Зокрема, збільшити вагу вантажних поїздів із 4,6 тис. тонн до 5,5 тис. тонн, підвищити пропускну спроможність дільниці та скоротити строки доставки вантажів, а ще — на 136,4 млн грн на рік зменшити експлуатаційні витрати залізниці та відчутно (до 12 тис. т/рік) зменшити викиди продуктів згоряння в атмосферу.