Siemens поставить локомотиви двом європейським компаніям

Лізингова компанія Akiem замовила 20 локомотивів Siemens Mobility Vectron. Водночас польська компанія з оренди локомотивів Cargounit вже отримала 2 електровози Vectron та планує придбати два Smartron.

Контракт між Akiem та Siemens Mobility, оголошений 21 грудня, — перше замовлення, розміщене у межах рамкової угоди, яку компанії підписали у серпні.

Мультисистемні електровози потужністю 6,4 МВт будуть обладнані ETCS та іншими системами керування поїздом.

«Це придбання значно допоможе ширшому розвитку нашої пасажирської діяльності, оскільки локомотиви мають можливість розвивати швидкість до 200 км/год. Ми дуже раді продовжувати надавати нашим клієнтам сучасні локомотиви для коридорів, що ведуть до ринків Скандинавії, Італії, Центральної та Південно-Східної Європи», — сказав генеральний директор Akiem Фаб’єн Рошфор.

Водночас Cargounit, найбільша польська компанія з оренди локомотивів у Центральній та Східній Європі, отримала два локомотиви Vectron MS та вирішила придбати перші локомотиви Smartron для румунського ринку.

Два отримані локомотиви Vectron MS мають потужність 6,4 МВт змінного струму та 6 МВт постійного струму, також вони оснащені системою ETCS, що відповідає чинним специфікаціям.

Cargounit вже замовив загалом 16 локомотивів Vectron MS та ще 20 як опцію у 2023 році. Окрім того, наразі компанія розширює свій парк двома новими локомотивами Siemens Mobility — Smartron.

Vectron — це найсучасніші універсальні локомотиви на європейському ринку з модульною структурою, що дає змогу легко адаптуватися до вимог експлуатації та специфіки руху в різних країнах і таким чином всебічно задовольняти потреби більшості сучасних залізничних перевізників.

Компанія Siemens Mobility продала 1156 локомотивів Vectron 58 клієнтам у 16 країнах, і цей тип локомотива отримав схвалення для експлуатації у 20 країнах Європи.

Як повідомлялося раніше, DB Cargo Polska отримала 4 мультисистемні локомотиви Vectron.