Про це повідомляє Центр транспортних сполучень.

Поїзд рухатиметься Транссибірською залізничною магістраллю. З Японії до континентальної Азії, а саме до Владивостоку, поїзд дістанеться на поромі.

Зазначається, що це перший тестовий поїзд, який сполучатиме Йокогаму з Європою. Надалі планують збільшувати кількість рейсів та обсяги перевезення вантажів.

Поїзд до Вроцлава їхатиме протягом 19 діб та прибуде всередині червня 2019 року. При цьому, альтернативний шлях доставки вантажів – морем через Суецький канал – тривав би близько 45 діб. Таким чином, залізничне сполучення між Європою та Японією більш ніж вдвічі швидше, ніж морське

.

Польща дозволила приватному чеському залізничному оператору Leo Express із 11 грудня 2019 року запустити регулярні рейси з Праги через Катовіце, Краків, Перемишль до польсько-українського кордону Медика.

Про це повідомляє Інтерфакс-Україна. з посиланням на офіційні джерела.

Як повідомляється на сайті Адміністрації залізничного транспорту Польщі, дозвіл видано на п'ять років - до 10 грудня 2024 року - і він передбачає можливість виконання рейсів чотирьох пар поїздів щодня.

На території Польщі перевізник отримав право зупиняти свої поїзди у 17 пунктах.

Як повідомлялося, чеський оператор залізничних і автобусних пасажирських перевезень RegioJet планує запустити з червня 2020 року залізничне сполучення між Україною та Чехією.

Чеська Lео Express є першим повністю приватним залізничним оператором в Польщі, які працюють на далеких напрямках

Нагадуємо, у вересні Федеральні залізниці Австрії планували запуск поїзда Eurocity 104 сполученням Грац (Австрія) - Перемишль (Польща) з можливістю пересадки на поїзд до Львова і Одеси.

 

Вперше за 17 років ціни на проїзд залізничним транспортом на великі відстані у Німеччині знизилися. Таким чином заохочують пасажирів більше користуватися послугами залізниці.

Компанія поїздів Intercity Express Deutsche Bahn зменшує тарифи на 10% для пасажирів, які подорожують на відстані понад 50 км. Про це повідомляє The Guardian.

Квитки подешевшали через зменшення податку на додану вартість – за поїздку залізницею потрібно буде заплатити 7% замість 19%.

Також подешевшала вартість спеціальних пропозицій і додаткових послуг, зокрема транспортування велосипедів.

У залізниці вважають, що зниження цін допоможе компанії отримати ще 5 мільйонів пасажирів у 2020 році.

Чому екологічніше користуватися громадським транспортом? У багатьох країнах світу пересідати із власного авто на громадський транспорт через кліматичні зміни давно уже звична справа. Залізничний транспорт, метро, трамваї і тролейбуси значно екологічніші за автівку. Окрім цього громадський транспорт за одну поїздку перевозить значно більше людей, цим мінімізує викиди за проїзд одного пасажира.

Саме тому сьогодні у багатьох європейських містах прагнуть зробити громадський транспорт зручним і сучасним, щоб заохотити людей залишати автівки вдома.

 

Укрзалізниця спростовує неправдиву інформацію, поширену деякими інтернет-виданнями щодо закупівлі матеріалів для ремонту колії у рамках співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР). Для уникнення спекуляцій Укрзалізниця просить ЗМІ не поширювати неперевірені дані та надає детальні роз’яснення з приводу хибних тверджень.

Зокрема, в компанії наголошують, що закупівля матеріалів верхньої будови колії здійснюється абсолютно прозоро на електронному майданчику та за правилами ЄБРР, відповідно до вимог державних та міждержавних стандартів.

Навмисне спотворення технічних вимог до предмету закупівлі — це, ймовірно, спроба одного вітчизняного виробника нагадати про себе. Зокрема, хибними є твердження щодо показника притиснення рейки до шпали. Звертаємо увагу, що нормативне притиснення рейки до шпали не менше 25 кН, про що йдеться в публікації, передбачено лише в технічних умовах окремих вітчизняних виробників пружних скріплень, що також не суперечить вимогам Укрзалізниці, однак обмежує коло можливих учасників тендеру.

Закиди щодо закупівлі неякісних матеріалів також не відповідають дійсності. Збільшивши вимоги до термінів гарантії матеріалів до трьох років, Укрзалізниця гарантовано купуватиме якісні матеріали. Підвищення ресурсу працездатності скріплень дозволить збільшити терміни експлуатації відремонтованих колій в середньому на 10-15 років, завдяки чому  Укрзалізниця заощаджуватиме 40-50% коштів на ремонтах колії.

Потребує спростування й теза про неготовність залізничної інфраструктури та  «абсурдність» планів щодо запровадження швидкісного руху поїздів. Нагадаємо, що стратегія розвитку Укрзалізниці передбачає впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів до 200 км/год вже в наступні роки. Тому використання елементів скріплення на ділянках з такою швидкістю руху поїздів наразі є актуальним й забезпечуватиме майбутні потреби національного перевізника.

В компанії наголошують: усі роботи з реконструкції залізничних колій здійснюються виключно в межах чинних регламентів. Зокрема, Укрзалізниця керується проектно-кошторисною документацією, розробленою згідно з ДБН В.2.3-19-2018 «Залізничні колії 1520 мм. Норми проектування» (наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ № 261 від 28.09.2018). Вимогами саме цього документа передбачається використання елементів скріплення на ділянках з вантажонапруженістю не менше 80 млн т км брутто/км за рік та швидкістю для руху поїздів до 200 км/год.

Більше деталей – у інфографіці.

Укрзалізниця запрошує до участі в тендерах усіх виробників матеріалів верхньої будови колії, які зацікавлені у довгостроковому партнерстві та впевнені в якості своєї продукції.

Нагадаємо, закупівля матеріалів верхньої будови колії здійснюється в рамках угоди, підписаною між Укрзалізницею та ЄБРР у вересні минулого року. Згідно з угодою, 70 % із залучених $ 100 млн буде спрямовано на реконструкцію залізничної інфраструктури Транс’європейської транспортної мережі. Зокрема, за ці кошти планується закупити елементи верхньої будови колії, в тому числі скріплення. Завдяки реалізації проєкту з ремонту колії Укрзалізниця планує залучити додаткові транзитні вантажі.

Усі роботи компанія виконуватиме власними силами у 2020 – 2021 роках.

Інформація, поширена низкою ЗМІ про нібито завищення суми закупівлі систем кондиціонування для пасажирських вагонів, не відповідає дійсності. Це хибне твердження ґрунтується на порівнянні ціни системи кондиціонування вагону з побутовим кондиціонером у інтернет-магазині. Насправді ж дахова система кардинально відрізняється від побутових кондиціонерів, якими б потужними вони не були. Це обладнання має набагато більшу кількість вузлів. Воно не є серійним та виготовляється на замовлення відповідно до діючих нормативів.

 

Зокрема, зазначені системи адаптовані до роботи в умовах додаткових навантажень. Серед них вібрація, яка виникає під час руху поїздів, великі перепади температури, а також напруги в електромережі.

Загалом система кондиціювання повітря для вагонів включає даховий блок, монтажні та електричні схеми моноблоку, сервісну панель для діагностики несправностей, обладнання для індивідуального регулювання температури повітря у кожному купе, запасні частини, датчики, інструменти тощо.

Крім того, до вартості таких систем включено послуги з пусконалагоджувальних робіт і введення техніки в експлуатацію.

Зазначені 19 систем кондиціонування будуть поставлені перевізнику  у 2020 році. Їх встановлять у вагонах,  які пройдуть капітально-відновлювальний ремонт.

Пасажири зможуть використовувати зазначену систему і для охолодження, і для обігріву вагонів. Крім того, кожен подорожуючий зможе окремо регулювати температурний режим у своєму купе.

Вкотре закликаємо ЗМІ перевіряти інформацію і звертатися до Укрзалізниці за роз’ясненнями до публікації матеріалу.

Сторінка 1 з 32412345»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту