АТ «Укрзалізниця» працює над побудовою максимально простого, ефективного та швидкого процесу управління та розпорядження майном. Про це повідомив директор з правових питань та майнової політики компанії Артур Резнік.

 

«Справа у тому, що сьогодні ми позбавлені гнучкості в цьому питанні, що є результатом бюрократичної зарегульованості. Ми не маємо змоги ефективно управляти майном, адже підготовка до продажу якогось активу займає півроку. Ми розробили проєкт змін до постанови про розпорядження майном, який суттєво спрощує процес розпорядження майном, розширює компетенцію правління та наглядової ради, зменшуючи навантаження на Кабінет Міністрів», — сказав він у інтерв’ю проєкту «12 облич стратегії Укрзалізниця».

Говорячи про приватизацію активів у рамках реструктуризації АТ, Артур Резнік підкреслив, що на сьогоднішній день є можливість розглядати її тільки в контексті продажу міноритарного пакету вантажного оператора, що дозволить залучити інвестиції в галузь, які не потребуватимуть виплат.

«Оператор інфраструктури не може бути приватизований, адже йдеться про стратегічні об’єкти держави, її обороноздатність, перевезення небезпечних вантажів тощо. Пасажирський оператор сьогодні збитковий, тому наразі менш привабливий з точки зору приватизації», — додав він.

Ще одним можливим механізмом розпорядження майном Артур Резнік назвав концесію, проте додавши, що попередній закон про концесію містив доволі складну процедуру, реалізувати яку на практиці було майже неможливо.

«Сьогодні ми отримали нову редакцію закону про концесію, однак досвіду її застосування поки не маємо. Це абсолютно новий проєкт, що має пройти апробацію і підтвердити свою ефективність», — констатував він.

Крім концесії, за словами Артура Резніка існують й інші варіанти залучення приватного бізнесу до процесу розпорядження активами Укрзалізниці. Наприклад, прозора оренда площ, яка могла б вирішити багато питань «тут і тепер».

«Якщо концесія — це радше стратегічна перспектива із розвитку вокзального комплексу, то оренда — це тактична історія. Не варто також забувати, що концесійні проєкти характеризуються масштабністю, передбачають суттєву розбудову існуючої інфраструктури, залучення багатьох сторін — від місцевих рад до потужних приватних інвесторів», — резюмував директор з правових питань та майнової політики АТ «Укрзалізниці».

Конкуренція у публічних торгах на закупівлю дизельного пального АТ «Укрзалізниця» збільшилась у рази завдяки якісним змінам у процесі закупівель, повідомив голова правління компанії Євген Кравцов.


«У цьому році ми збільшили конкуренцію з 3-4 до 7-9 учасників на тендер, знизили їх маржу й продовжуємо працювати над подальшою оптимізацією процесу закупівель», - сказав він в ексклюзивному інтерв’ю виданню «Фокус».

Євген Кравцов також додав, що Укрзалізниця диверсифікує закупівлі палива, використовуючи усі можливості для співпраці з широким колом постачальників.

«У нас немає одного постачальника, ми співпрацюємо з усіма великими трейдерами, які працюють з морським ресурсом, з ресурсом, що надходить по трубопроводу з Білорусі, і з єдиним українським виробником дизельного пального», - резюмував він.

Нагадаємо, Укрзалізниця планує закупити дизельне пальне за рамковою угодою для забезпечення потреби 2020 року, яка, за попередніми розрахунками, становить 350 тисяч тонн. За цією угодою планується придбати більше половини цього обсягу.

Крім того, у вересні 2019 року Укрзалізниця публічно презентувала стратегію закупівель компанії на 2019-2021 роки, яка передбачає, зокрема, антикорупційні заходи, роботу над поліпшенням репутації компанії та ефективністю закупівель.

Укрзалізниця відкрила зали очікування для військовослужбовців (учасників ООС) на залізничних вокзалах у Маріуполі та Вінниці. Переоблаштування приміщень виконано власними силами компанії. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов у Facebook.


Для комфорту відвідувачів тут є кімнати для прийому їжі, санвузли, душ, місця для сидіння, телевізори, холодильники, розетки для зарядки мобільних пристроїв, доступ до інтернету. Крім того, військові можуть скористатися прасувальною дошкою з праскою, мікрохвильовою піччю та чайником.

Нагадаємо, що перший такий зал очікування для військовослужбовців відкрився 1 жовтня 2019 року на Центральному залізничному вокзалі в Києві. Аналогічні зали запрацювали у Львові, Одесі, Харкові та Дніпрі.

Усі зали призначені для короткочасного перебування військовослужбовців (учасників ООС) за наявності посвідчення, що засвідчує особу, та проїзного документу на поїзд (крім приміського сполучення).

АТ «Укрзалізниця» вперше взяло участь у Всеукраїнському конкурсі професійної майстерності WorldSkills Ukraine, надавши експертів для профільної компетенції. Мета конкурсу — підвищення престижу робітничих професій серед молоді, що відповідає пріоритетам Укрзалізниці як одного з найбільших роботодавців України.

У Кривому Розі розпочався триденний регіональний етап Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності WorldSkills Ukraine. Його учасниками стали близько 90 фахівців різних професій. Вік конкурсантів — від 18 до 22 років.

Змагання проходять за 9 професійними напрямами, серед яких вперше з’явилася компетенція «Експлуатація та обслуговування залізничного транспорту». Регіональна філія «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» надала експертів, які оцінюють дії конкурсантів на профільній локації. 

Звання найкращого помічника машиніста на цьому майданчику виборюють студенти закладів професійної освіти Дніпропетровської області, в яких готують залізничників, та представники гірничо-збагачувальних комбінатів Криворіжжя — Південного, Північного та Центрального, де основні залізничні професії також дуже затребувані.

Перед учасниками конкурсу поставлене завдання в умовах обмеженого часу продемонструвати свої професійні знання й навички, неухильно дотримуючись вимог з охорони праці. Зокрема, змагальники практично виконують збирання та розбирання крана машиніста автогальмівної системи тепловоза; проводять ревізію автозчепного пристрою; з’єднують повітряні рукави автогальмівної магістралі поїзда; демонструють такі елементи маневрової та поїзної роботи, як запуск та зупинка локомотива, дотримання швидкісного режиму, правильне використання автогальм у русі, подача встановлених звукових сигналів тощо.

Кожна вправа оцінюється певною кількістю балів, а недоліки виконання знижують загальний підсумковий результат.

Окрім молодих залізничників, свої професійні можливості на профільних локаціях також демонструють зварювальники, токарі, електрики, ремонтники, транспортувальники, водії дорожньо-будівельної та навантажувально-розвантажувальної техніки та ін. фахівці.

Переможці регіонального відбору отримають відзнаки та зможуть узяти участь у фінальному етапі WorldSkills Ukraine, який пройде в травні 2020 року. Окрім того, перемога є можливістю отримати вигідні пропозиції від численних роботодавців, присутніх на конкурсі. Адже конкурентоспроможний рівень професійних вмінь та навичок є основною вимогою роботодавців до своїх потенційних працівників.

 

Довідково

Міжнародний рух World Skills International — найбільше у світі змагання з професійної майстерності серед учнів та студентів профтехзакладів, молодих робітників віком від 18 до 22 років. Конкурс проводиться в Європі та світі кожні два роки. Долучення української молоді до цих змагань сприяє професійній орієнтації молоді, популяризації робітничих професій, а також впровадженню в систему вітчизняної професійної освіти кращих міжнародних досягнень. Організаторами конкурсу WorldSkills Ukraine виступають Міністерство освіти і науки України, Інститут модернізації змісту освіти, Федерація роботодавців України за підтримки Федерації металургів України й об’єднання «Укрметалургпром».

У зв’язку із плановими колійними роботами на перегоні Нижньодніпровськ-Вузол — Ігрень дільниці Синельникове-2 — Дніпро-Головний деякі приміські та пасажирські поїзди тимчасово курсуватимуть за зміненим графіком руху. Роботи проводитимуться в період з 2 по 7 грудня 2019 року. Просимо пасажирів бути уважними при плануванні подорожей.

 

Для уникнення непорозумінь закликаємо пасажирів обов’язково заздалегідь ознайомитися з інформацією про прибуття та відправлення поїзда, вказаною на проїзному документі, а також уважно слухати оголошення на вокзалах.

Ознайомитися з розкладом руху пасажирських та приміських поїздів можна на офіційному сайті АТ «Укрзалізниця» та на залізничних вокзалах.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

Сторінка 1 з 29312345»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту