Укрзалізниця підписала меморандум про співробітництво з CRRC. Ця китайська компанія – один з найбільших у світі виробників обладнання та залізничного рухомого складу.

 Під час зустрічі сторони задекларували та обговорили напрямки  співпраці. За словами в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, CRRC відома своїми передовими технологіями і масштабами роботи. «Продукція CRRC постачається у більше ніж 100 країн, і останні кілька років вони планують вийти на український ринок. Наразі ми спостерігаємо зменшення ваги вантажних поїздів, тому CRRC пропонує нам варіант переходу на нову конфігурацію електровозів. Тобто замість двосекційних 8-вісних локомотивів, якими Укрзалізниця користується зараз, китайські колеги пропонують варіант переходу на 1-секційні 6-вісні. Обслуговування таких локомотивів в 1,5 разів дешевше, це пряма економія, яка дозволить нам бути більш конкурентоспроможними», - зазначив на своїй сторінці у  Facebook Євген Кравцов.

Також очільник компанії повідомив, що упродовж наступних семи років Укрзалізниці потрібно придбати не менше 200 локомотивів, а до 2029 року – до 500 нових електровозів. «Якщо вантажні та пасажирські вагони можуть виготовити вітчизняні підприємства, то до виробництва сучасних локомотивів маємо залучити провідні світові компанії. Нові локомотиви мають відповідати вимогам Укрзалізниці через 10 і 15 років. Тому рішення, які ми приймаємо сьогодні, мають бути максимально виваженими», – додав він.

Делегація Укрзалізниці на чолі з керівником компанії Євгеном Кравцовим під час виставки InnoTrans 2018, що проходить у Берліні, провела низку зустрічей з провідними виробниками рухомого складу. Результатом стало підписання меморандумів про співробітництво зі світовими компаніями Alstom та CRRC.

За словами очільника Укрзалізниці, наразі компанія вже має партнера-постачальника тепловозів і до кінця цього року має визначитися із стратегічним партнером з виробництва електровозів. «Потреби компанії придбати не менше 200 локомотивів упродовж наступних семи років, а до 2029 року – до 500 нових електровозів. Якщо вантажні та пасажирські вагони здатні виготовити вітчизняні виробники, то до виробництва сучасних локомотивів маємо залучити іноземні компанії, саме тому проводимо переговори з чотирма найбільшими світовими виробниками», – розповів Євген Кравцов.

Він також зазначив, що Alstom є одним із лідерів у виробництві електровозів, котрий має значний досвід їх виготовлення для колії 1520. Так само компанія CRRC є одним з найбільших у світі виробником залізничної техніки та обладнання. «Я задоволений, що підписаними меморандумами ми кладемо початок нашій співпраці з французькою та китайською компаніями. Наша стратегічна мета – оновлення парку локомотивів. На сьогодні ми вже маємо стратегічного партнера у поставці тепловозів. І тому активно вивчаємо можливості ефективної співпраці щодо оновлення парку електровозів», – зазначив Євген Кравцов.  Тим більше, що наразі в Україні електрифіковано майже 47 % колій, а нещодавно Урядом поставлено завдання впродовж двох років довести обсяг електрифікованих дільниць до 54 %.

Також принциповою позицією менеджменту Укрзалізниці є локалізація виробництва в Україні. «Ми зацікавлені знайти надійного партнера для оновлення нашого електровозного парку. Однак ключовою вимогою є локалізація виробництва в Україні, адже країна має достатньо потужностей та досвіду для виробництва та обслуговування нових локомотивів», – резюмував Євген Кравцов.

CRRC представила Укрзалізниці свої можливості з виготовлення та модернізації тягового рухомого складу, поділилася інформацією щодо успішно реалізованих проектів для білоруських та казахських залізниць, які за технічними параметрами схожі на українські.

Наразі експлуатаційний парк електровозів Укрзалізниці складає близько 800 одиниць. Їх середній вік – 39,2 роки, зношеність – 92%.

Нагадаємо, 23 лютого 2018 року підписано пакет важливих документів довгострокового партнерства з компанією General Electric. З них розпочинається перший етап співробітництва з GE для оновлення та модернізації парку тепловозів Укрзалізниці. На цьому етапі Укрзалізниці буде поставлено 30 вантажних локомотивів TE33AC. Зокрема, перший такий локомотив прибув до Україні вже 10 вересня. Після остаточного укомплектування на ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» він поповнить тяговий парк Укрзалізниці.

Делегація Укрзалізниці на чолі з керівником компанії Євгеном Кравцовим у Берліні бере участь у традиційниій виставці залізничного рухомого складу та обладнання InnoTrans 2018. Під час виставки члени делегації Укрзалізниці провели низку зустрічей із світовими виробниками залізничного рухомого складу та обладнання.

За словами Євгена Кравцова, наразі Укрзалізниця розпочала безпрецедентне технічне переоснащення і тому прагне залучити широке коло міжнародних партнерів для оновлення та модернізації рухомого складу та інфраструктури.

Зокрема, відбулись зустрічі з керівниками компаній PESA Holding та Siemens.  «Укрзалізниця  пропонує різноманітні формати оновлення парку рухомого складу для приміських перевезень. По це і говорили з представниками польського виробника PESA. Наразі компанія розраховує на долучення до цього питання органів місцевої влади, які, безумовно, мають взяти активну фінансову участь у подібних проектах. Тому вже зараз ведемо пошук надійних партнерів, які мають досвід виробництва рухомого складу, що може використовуватися для приміських та регіональних перевезень. Також розглядаємо питання подальшого ремонту та модернізації наявних рейкових автобусів для покращення їх кофортності та надійності», – зазначив Євген Кравцов.

Крім того, керівник Укрзалізниці нагадав, що компанія вже має довгу і продуктивну історію співробітництва з Siemens і розраховує на продовження цієї співпраці в майбутніх проектах з постачання рухомого складу, обладнання для нього, приладів і систем для залізничної інфраструктури.

Також делегація Укрзалізниці провела зустріч з американськими партнерами – компанією GE Transportation. Сторони висловили задоволення ходом реалізації довгострокового контракту на постачання Україні тепловозів TE33AC GE серії Evolution, локалізацію яких вже розпочато на ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод». 

Представники Укрзалізниці також беруть участь у семінарі керівників залізниць Європи та Азії, під час якого очільники залізниць та фахівці обговорять політику розвитку залізничного транспорту, глобальні перспективи розвитку вантажних перевезень та роль залізниці у них.

Упродовж 8 місяців 2018 року підрозділами служби воєнізованої охорони регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» попереджено 34 крадіжки матеріальних цінностей залізниці на суму 65,5 тис. грн. За підозрою у скоєнні крадіжок затримано та передано до правоохоронних органів 45 громадян.

 Щоб попередити розкрадання залізничного майна та вантажів, працівники воєнізованої охорони регіональної філії оперативно реагують на випадки несанкціонованих втручань у роботу залізничного транспорту, визначають і патрулюють найбільш криміногенні ділянки, станції та перегони, супроводжують вантажі тощо.

Крім того,  працівники служби воєнізованої охорони затримали 511 осіб за порушення Правил безпеки громадян на залізничному транспорті України, зокрема, ходіння коліями у невизначених для цього місцях та незаконний проїзд у вантажних поїздах. 460 правопорушників притягнуто до адміністративної відповідальності.

Навантаження зерна нового врожаю на станціях регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» розпочалося 6 липня. Станом на 18 вересня навантажено 17 тис. 822 вагони або 1 млн 194 тис. тонн. Середньодобове навантаження складає 16 тис. 135 тонн.

Для забезпечення безперебійного транспортування врожаю сільськогосподарської продукції 2018 року залізничники Південної магістралі провели комісійні огляди стану під'їзних колій, вагового господарства, елеваторів, хлібоприймальних пунктів, комбінатів хлібопродуктів, комбікормових заводів, підприємств, що здійснюють навантаження і вивантаження зерна.

Як прогнозують маркетологи, навантаження урожаю-2018 регіональною філією «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» може сягнути 8 млн тонн.

Сторінка 1 з 16012345»»»
© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту