Google AdSense

Kyiv Boryspil Express здійснив понад 2 тисячі поїздок та вже перевіз 71 225 пасажирів. Наразі новий поїзд виконує графік на 96,6 %, що є високим показником порівняно з аналогічними світовими практиками. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 «Бориспільський експрес працює стабільно та щоденно перевозить півтори-дві тисячі пасажирів. За такої затребуваності нового маршруту розраховуємо перевезти до мільйона пасажирів за рік. Впевнений, що з розвитком авіасполучення та поліпшенням добробуту громадян цей показник зростатиме», – зазначив він.

Залізничне сполучення між Києвом та Міжнародним аеропортом «Бориспіль» Укрзалізниця відкрила 30 листопада 2018 року. Наразі експрес функціонує в режимі 24/7 та щодоби здійснює 27 рейсів. Із графіком курсування поїзда можна ознайомитися на сайті Укрзалізниці.

Квитки на експрес можна придбати в кіосках самообслуговування, які розміщені на конкорсі над 14-ою колією на вокзалі в Києві. Для придбання квитка за готівковий розрахунок організовані дві спеціальні каси на Центральному та Південному вокзалах. В аеропорту «Бориспіль» квитки можна придбати в касах та терміналах, що розташовані на вході до залізничної платформи. На станції Дарниця квитки можна придбати в касі № 2. Вартість квитка – 80 грн.

Раніше повідомлялося, що у 2019 році Укрзалізниця здійснить реконструкцію транспортно-пересадочного вузла Видубичі для облаштування на ній зупинки швидкісного поїзда Kyiv Boryspil Express.

Упродовж 2018 року на капітальні інвестиції Укрзалізниця спрямувала 16,9 млрд грн – це в 1,5 разу більше, ніж попереднього року. Загалом це найбільш значні капітальні вкладення за останні 5 років, повідомив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов 10 січня 2019 року під час засідання уряду. 

За словами керівника компанії, у 2019 році Укрзалізниця продовжить вкладати значні кошти в нові інфраструктурні проекти. «Цього року ми плануємо розпочати електрифікацію дільниць Долинська – Миколаїв – Колосівка та Ковель – Ізов – Держкордон. Це, безумовно, стратегічні для держави транспортні напрямки, які збільшать обсяги експортних перевезень», – зазначив він

Загалом на капітальні інвестиції у 2019 році заплановано спрямувати 24,5 млрд грн. Зокрема, планується придбати 5 тис. вантажних вагонів, 46 пасажирських вагонів, а також 3 приміські поїзди. Крім того, буде продовжено співпрацю з General Electric у сфері оновлення парку вантажних тепловозів.

Керівник компанії також нагадав, що у 2018 році Укрзалізниця виконала реконструкцію 309 км колій, придбала та виготовила на власних потужностях 3,5 тис. піввагонів. «Нестача локомотивів, відтерміновані ремонти були найболючішим питанням для галузі, і наразі ми їх вирішуємо. Так, капітальним ремонтом було оновлено майже 130 локомотивів. Для покращення якості пасажирських перевезень оновили 126 пасажирських вагонів – найбільше за останні 7 років», – резюмував Євген Кравцов.

юбителі екстремальних розваг уже відкрили статистику невиробничого травматизму на залізничному транспорті у 2019 році. Так, 14 січня на станції Одеса-Пересип травмувався чоловік 1998 року народження, який біг по даху критого вантажного вагона та був уражений електричним струмом. Після прибуття поїзда на станцію Одеса-Сортувальна чоловік впав з даху між вагонами та був доставлений до обласної лікарні міста Одеса.

 Загалом у 2018 році через нехтування правилами безпеки на залізниці та ураження електричним струмом травмувалися 35 сторонніх громадян, з них 12 – смертельно. Серед травмованих 13 дітей віком до 16 років, з них 4 травмовано смертельно. За відповідний період 2017 року від ураження електричним струмом травмовано 42 сторонніх громадянина, з них 17 – смертельно. Серед травмованих було 12 дітей віком до 16 років, з них 2 травмовано смертельно.

Нагадуємо, що порушення правил безпеки на залізничному транспорті може призвести до травмування або й загибелі. Пролазити під вагонами або підніматися на них суворо заборонено через небезпеку ураження електричним струмом високої напруги (27 000 V). На електрифікованих лініях заборонено підніматися на опори, а також торкатися до металевих проводів заземлення, які йдуть від опори до рейки; наближатися до електропроводу, що лежить на землі, ближче ніж на 10 метрів. Не дозволяється також підходити ближче ніж на півметра до краю платформи після оголошення про прибуття поїзда до його повної зупинки.

2018 рік став для Укрзалізниці роком позитивних змін та масштабних інфраструктурних проектів. Серед найважливіших – відкриття новозбудованого Бескидського тунелю, запуск залізничного сполучення Київ – Міжнародний аеропорт «Бориспіль», електрифікація дільниці Потоки – Золотнишине. Про це розповів керівник АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов сьогодні в Києві під час засідання Кабінету Міністрів України.

 Важливість для України реалізованих Укрзалізницею інфраструктурних проектів важко переоцінити. Так, новозбудований Бескидський тунель ліквідував єдине вузьке місце V Критського міжнародного транспортного коридору, який проходить територією Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України (Трієст–Любляна–Будапешт–Братислава–Ужгород–Львів) та далі на схід, оскільки старий Бескидський тунель залишався єдиною одноколійною дільницею на всій його довжині у 1595 км. Запровадження руху через новий двоколійний Бескидський тунель дозволило забезпечити паралельний пропуск парних та непарних поїздів, збільшити обсяги перевезень та підвищити швидкість руху вантажних поїздів до 60 км/год.

У 2018 році за дорученням Кабінету Міністрів України було реалізовано ще один амбітний проект – у надзвичайно короткі терміни запроваджено залізничне сполучення між Києвом і Міжнародним аеропортом «Бориспіль». Швидкісний поїзд «Kyiv Boryspil Express» почав курсувати 30 листопада 2018 року. Це надзвичайно важливий інфраструктурний проект, який дає нову якість послуг для громадян - комбінацію різних видів транспорту: міського наземного, метрополітену, залізничного, авіаційного, що допомагає обрати максимально зручну логістику для подорожей.

Щодоби на маршруті Київ – Міжнародний аеропорт «Бориспіль» працює 27 пар поїздів, у разі зміни пасажиропотоку їх кількість буде скориговано. Укрзалізниця й надалі розвиватиме цей проект: уже цьогоріч планується запровадити зупинку на станції Видубичі, завдяки чому Укрзалізниця фактично з’єднає метрополітен з експресом та Міжнародним аеропортом «Бориспіль».

Електрифікація дільниці Потоки – Золотнишине, реалізована у 2018 році, – це початок масштабного відновлення електрифікації залізничної мережі України, яка не проводилася вже майже 6 років. Цей проект дозволив Укрзалізниці забезпечити напрямок Полтава – Кременчук – Користівка – Знам’янка електротягою. Щоденно на дільниці Потоки – Золотнишине курсує понад 10 поїздів, у тому числі з продукцією Полтавського гірничо-збагачувального комбінату – одного з основних експортоутворюючих підприємств країни. Завдяки електрифікації Укрзалізниця скоротить витрати на організацію перевезень, зменшить викиди в навколишнє середовище, прискорить доставку вантажів, адже не витрачатиметься час на заміну локомотивної бригади та електровоза на тепловоз.

На сьогодні Україна за обсягами електрифікації колій випереджає Польщу й Румунію. Нагадаємо, роботи з електрифікації дільниці Потоки – Золотнишине розпочато в лютому 2018 року. Усі роботи залізниця виконала за власні кошти.

Сьогодні, 15 січня 2019 року, о 16:00 Укрзалізниця відновлює операції повернення проїзних документів на сайті booking.uz.gov.uа, на мобільній версії сайту й мобільних додатках. Призупинення виконання операцій повернення проїзних документів через інтернет діяло з метою запобігання зловживанням у піковий період перевезень з 15 грудня 2018 року.

 

За словами директора департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень Олександра Красноштана, таке обмеження допомагає запобігати спекуляціям та іншим зловживанням із квитками під час свят. Про виправданість вжитих заходів свідчить наявність квитків на період новорічно-різдвяних перевезень цього зимового сезону.

Аналіз фахівців показує, що переважна кількість квитків викуповується через інтернет у перші хвилини відкриття продажу, а потім значна їх частина повертається в продаж перед відправленням поїзда. Такі дані демонструють, що квитки оптом викуповуються для їх подальшого перепродажу. Вжиті заходи щодо обмеження повернення квитків через інтернет і мали на меті забезпечити надходження у вільний продаж місць для реального пасажира.

Сторінка 1 з 19512345»»»
© 2019 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту