За 11 місяців 2019 року колійники регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» провели реконструкцію та ремонт 197 км колії та 139 стрілочних переводів.

 Зокрема, колійним господарством регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» здійснено реконструкцію16,6 кмколії, у тому числі15,5 кмпо непарній колії перегону Гракове — Шевченкове та1,1 кмпо головній непарній колії станції Коробочкине.

Залізничники також провели капітальний ремонт12,8 кмколії, середній ремонт167 кмколії.

За 11 місяців 2019 року регіональна філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» сплатила до різних бюджетів та фондів соціального страхування 2 млрд 113 млн грн.

 

Так, до державного бюджету було спрямовано 245 млн 487 тис грн, місцевих бюджетів — 1 млн 3,4 тис грн, державних цільових фондів — 864,4 тис грн. Із загальної суми сплачених коштів 60,8 тис грн становить військовий збір.

У порівнянні з цим же періодом 2018 року обов’язкові платежі залізниці зросли на 357 тис. грн (17 %). Зокрема, податок з доходів фізичних осіб збільшився на 65,1 тис грн (9 %), платежі до державних цільових фондів — на 75,7 тис грн (9 %), військовий збір — на 5,4 тис грн (9 %), плата за землю — 207 тис грн (у 1,9 разу).

Нагадаємо, АТ «Укрзалізниця» є одним із найбільших платників податків в Україні.

Згідно меморандуму, сторони досягли домовленості про забезпечення підвищення тарифних ставок і посадових окладів працівників Укрзалізниці у першому кварталі 2020 року не менше ніж на 10%.

Документом також передбачено подальше забезпечення оздоровлення залізничників і членів їхніх сімей та пенсіонерів у наступному році, а також фінансування об’єктів соціальної сфери.

Профспілка натомість надаватиме підтримку Укрзалізниці перед відповідними органами влади у питанні скасування податку на землю для підприємств залізничного транспорту, зближення класів вантажів, що перевозяться залізничним транспортом.

Крім того сторони домовилися створити спільну робочу групу для визначення єдиних підходів до надання матеріальної допомоги на оздоровлення працівникам товариства.

«Укрзалізниця, як відповідальний роботодавець, піклується про співробітників, поліпшення умов їхньої роботи та оплати праці, тому соціальний діалог між компанією та профспілками буде тільки посилюватись», - підкреслив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Він також нагадав, що середня заробітна плата в компанії за останні три роки збільшилася більш ніж удвічі.

«За 9 місяців 2019 року компанія направила на фінансування соціального пакета 2,1 млрд грн, що більше ніж за весь минулий рік. Понад 1 млрд грн компанія витратила на утримання соціальної інфраструктури: лікарень, оздоровчих, культурних і спортивних установ», - констатував очільник Укрзалізниці

Кошти, сплачені Укрзалізницею як податок на землю та як акциз на дизпальне, мають бути повернуті компанії для фінансування пасажирських перевезень. У подальшому ці податки мають бути переглянуті. Про це йдеться у висновку науково-економічної ради АТ «Укрзалізниця».

 

Крім того, науково-економічна рада при Укрзалізниці вважає, що сплата податку на землю та акцизного збору з дизельного пального загальною сумою близько 6 млрд грн на рік призводить до посилення нерівності умов між залізничним і автомобільним транспортом та штучного зростання витрат залізничного транспорту, а відповідно, і транспортної складової у вартості продукції інших сфер економічної діяльності.

Науковці нагадують, що з 1 січня 2018 року в Україні запрацював державний дорожній фонд, що формується, насамперед, за рахунок акцизу з виготовленого в Україні та імпортного пального. Водночас акциз на дизельне пальне з урахуванням того, що залізничний транспорт України споживає понад 10% від усього загального обсягу, спрямовується тільки на ремонт автомобільних доріг, у той час як залізничний транспорт не використовує автомобільні траси, а також не отримує коштів з дорожнього фонду на своє оновлення. «В Україні ж починаючи з 2019 року із залізниці зняті навіть ті мінімальні пільги, які були раніше, за рахунок чого податок на землю збільшиться майже в чотири рази. Таким чином, АТ «Укрзалізниця» понесе податкове навантаження більше 50%, тоді як максимальні податкові ставки в Західній Європі і Японії становлять 37%», — наголошується у звіті.

Щодо земельного податку експерти зазначають, що в інших країнах залізничний транспорт не оподатковується земельним податком, а розвиток інфраструктури відбувається тільки за рахунок або за допомогою державного субсидіювання. На їхнє переконання, залізничний транспорт має стати пріоритетним видом наземного транспорту для державної економічної політики.

 

Довідково

До складу науково-економічної ради АТ «Укрзалізниця» входять ректор Дніпровського національного університету залізничного транспорту Олександр Пшінько, професор кафедри економіки, маркетингу та бізнес-адміністрування Державного університету інфраструктури та технологій Георгій Ейтутіс, завідувач кафедри економіки та управління виробничим і комерційним бізнесом Українського державного університету залізничного транспорту Володимир Дикань.

Найближчим часом Укрзалізниця планує дати нове життя Центральному залізничному вокзалу в Києві. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов на своїй сторінці в Facebook.

«Сучасний, зручний, без хаотично запаркованих автомобілів та стихійної торгівлі. Саме таким я бачу Центральний залізничний вокзал у Києві. Його редевелопмент розпочинаємо зсередини. Уже в найближчі декілька місяців плануємо через систему Prozorro, максимально відкрито, обрати партнера, який візьме в оренду торговельні площі на Центральному, Південному вокзалі та конкорсі (понад 10 тис. квадратних метрів)», — повідомив Євген Кравцов.

За його словами, у процесі запланованих змін будуть ліквідовані торговельні точки, що заважають пасажирам або псують інтер’єр. Зручні та невикористані площі, такі як багажне відділення, де наразі проходить виставка Ukraine WOW, будуть комерціалізовані. На облаштування нових торговельних місць, як підрахували в компанії, потенційний орендар витратить близько 70 млн грн. «Завдяки такому підходу буде реконструйовано зсередини вокзал та значно збільшені доходні надходження Укрзалізниці: розраховуємо на зростання у 7 разів. Наразі ж з початку 2019 року вокзал завдав компанії більше 87 млн грн збитків», — зазначив Євген Кравцов.

Керівник Укрзалізниці також повідомив, що на наступному етапі Укрзалізниця планує реконструювати привокзальні площі й згодом частину площ передати в концесію. Також на базі залізничного вокзалу має з’явитися торговельно-розважальний центр. «До кінця року ми публічно представимо на обговорення громадськості всі етапи наймасштабнішої реконструкції», — резюмував Євген Кравцов.

Сторінка 1 з 30512345»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту