Зокрема, в межах реалізації Програми покращення умов праці працівників регіональної філії всі виробничі підрозділи регіональної філії покращили умови праці працівників, санітарно-побутовий стан приміщень, будівель, харчових блоків, забезпечення інструментарієм, спецодягом, питною водою.
Станом на кінець липня експлуатаційне вагонне депо Дарниця виконало 70% запланованих заходів із цієї Програми.

Фактично закінчено на сьогодні оновлення та ремонт прохідної депо воріт огорожі. Наразі приведено до належного стану всі адміністративні будівлі. Окрім цього, виконано роботи з фарбування та внутрішнього ремонту прохідної, побутового комбінату та дільниці з ремонту колісних пар. Оновлено приміщення котельні. Виконано ремонтні роботи санітарно-побутового приміщення, жіночих душових та встановлено сучасну сантехніку. 
— В першу чергу, — говорить начальник вагонного депо Дарниця Іван КУЧЕРЕНКО, — в рамках програми ми маємо можливість надати нашим працівникам належні умови праці. Нам вдалось за півроку дуже багато. Це заміна вікон на прохідній і повністю відремонтовано побутові приміщення для оглядачів вагонів. Купили нові меблі для операторів. Мікрохвильову піч, чайники для залізничників. Уже найближчим часом закінчимо всі заходи, що були намічені в Програмі. Головне, що наші залізничники дуже задоволенні тими змінами, які сьогодні проходять на залізниці. 

— Впровадження Програми покращення умов праці працівників регіональної філії виправдало себе, адже в кожному виробничому підрозділі створюються належні умови праці та відпочинку. Наразі ми розробляємо нові цільові програми розвитку столичної магістралі. Уже в наступному році під кожну з них буде закладено фінансування. Реалізація цих проектів визначить пріоритетні напрямки та забезпечить реальний розвиток залізничної галузі, — сказав директор реальної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Роман ВЕПРИЦЬКИЙ. 

Уже з 18 серпня кияни та гості столиці зможуть дістатися до Південного залізничного вокзалу в Києві тролейбусом №9, що курсує за маршрутом аеропорт «Київ» – площа Льва Толстого. З ініціативи Укрзалізниці та з метою організації зручного трансферу пасажирів міський тролейбус № 9 робитиме зупинку на Південному залізничному вокзалі, а маршрут тролейбуса буде продовжено до станції метро Палац спорту.


«Для зручності наших пасажирів ми ініціювали зміну маршруту тролейбусу № 9, який курсує з аеропорту «Київ» у центр столиці. Завдяки цьому пасажири, які подорожують двома видами транспорту, літаком і залізницею, матимуть змогу зручно дістатися до Південного залізничного вокзалу прямим тролейбусом, тим самим заощадити свій час та кошти», - прокоментував директор департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень ПАТ «Укрзалізниця» Олександр Красноштан.

Нагадаємо, що до кінця цього року Укрзалізниця також запровадить пряме залізничне сполучення між Києвом та головними повітряними воротами України – міжнародним аеропортом «Бориспіль». Наразі триває масштабне будівництво швидкісної залізничної лінії, що з’єднає  аеропорт «Бориспіль» і вокзал.

Цьогоріч заплановані обсяги капітальних інвестицій на проведення ремонтно-колійних робіт зросли (порівняно з 2017-м) на 15 %. Також збільшено фінансування на планові ремонти основних засобів. Про те, як освоюють кошти, ми дізнавались у заступника начальника Департаменту колії та споруд ПАТ «Укрзалізниця» Володимира Шишковського.

Обсяги зростуть

Якщо розшифровувати відсотки, то цьогоріч на ремонтно-колійні роботи передбачається витратити 2 млрд 933 млн 253 тис. грн, плюс до цього треба додати суму на планові ремонти основних засобів — 2 млрд 8 млн 782 тис. грн. Це дасть змогу підвищити безпеку руху та гарантувати надійність колії на найвідповідальніших напрямках, причому у найближчі 15—20 років. Йдеться про міжнародні транспортні коридори та дільниці руху прискорених пасажирських поїздів.

Як розповів Володимир Васильович, перед фахівцями їхнього господарства стоять завдання: реконструювати 307,5 км колії; виконати капітальний ремонт — на 237,8 км; середній ремонт — на 870,1 км та комплексно-оздоровчий ремонт — на 520 км. Крім того, провести середній ремонт 790 комплектів стрілочних переводів, а також замінити на нові — 340 та старопридатні — 187 комплектів.

На випередження та з запізненням

До кінця липня по ПАТ «Укрзалізниця» всіма видами ремонтів було заплановано оздоровити 967,1 км, при цьому фактично виконано роботи на 969,9 км (100,3 %).

По регіональних філіях за сім місяців виконані:

* реконструкція 137,1 км колії (план — 185,7 км), тобто 74 %, причина — проблеми із забезпеченням і своєчасним постачанням скріплення;

* капітальний ремонт колії на 136,6 км (план — 113,6 км), що становить 120 %;

* середній ремонт колії на 387,2 км (план — 372,7 км) — це 104 %;

* комплексно-оздоровчий ремонт колії на 309,3 км (план — 295,1 км), таким чином, вже зроблено 104,8 %.

Заступник начальника Департаменту колії та споруд ПАТ «Укрзалізниця» Володимир Шишковський:

«Із серпня розпочнуться поставки пружного рейкового скріплення, призначеного для виконання реконструкції та посиленого капітального ремонту колії. Це дасть можливість продовжити ремонтно-колійні роботи, які заплановані на нинішній рік».

За сім місяців 2018 року Укрзалізниця сплатила понад 11,1 млрд грн податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та державних цільових фондів. Це на на 1,5 млрд грн більше показників відповідного періоду минулого року, коли було сплачено понад 9,6 млрд грн.

 «Збільшення виплат до бюджету та державних цільових фондів відбулося насамперед завдяки зростанню заробітної плати залізничників, адже від цього напряму залежить сума єдиного соціального внеску, податку з доходів фізичних осіб, військового збору та інших платежів», – пояснив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов. Також він додав, що в збільшенні платежів свою роль відіграло і зростання сплати дивідендів до державного бюджету та податку на прибуток.

Зокрема, до державного бюджету сплачено понад 3,8 млрд грн, до місцевих бюджетів – близько 3,2 млрд грн та єдиного соціального внеску сплачено понад 4,1 млрд грн.

У свою чергу, Укрзалізниця очікує від місцевих органів самоврядування аналогічної соціально відповідальної позиції у відшкодуванні вартості пільгових перевезень громадян. За 7 місяців 2018 року таких категорій пасажирів перевезено на суму 480,4 млн грн. Компенсовано Укрзалізниці лише 10 % цієї суми – 48 млн грн, відповідно, заборгованість становить 432,4 млн грн.

Від органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування за пільгові перевезення окремих категорій громадян компенсація надійшла в сумі 39 млн грн. Найменшу компенсацію отримала регіональна філія «Львівська залізниця» – 7 %.

Сьогодні перший локомотив TE33AC із заводу General Electric Transportation у Ері, штат Пенсильванія, вирушив до України. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов. 


«Локомотив поїде залізницею до Норфолка, штат Вірджинія, а потім судном через Атлантику, Середземне та Чорне море до Чорноморська», – розповів він.

Також він нагадав, що остаточне доукомплектування локомотива проводитиметься на Крюківському вагонобудівному заводі. «Після цього він буде прийнятий в експлуатацію та почне перевозити вантажі», – резюмував Євген Кравцов

Раніше повідомлялося, що локомотивні бригади Укрзалізниці навчатимуть правил експлуатації та обслуговування локомотивів General Electric серії ТЕ33АС. Уже відібрано 10 машиністів, які в другій половині серпня 2018 року пройдуть навчання в «Центрі оцінки та розвитку персоналу залізничного транспорту» в місті Астана. Навчання відповідно до угоди проходитиме за кошти General Electric. Після навчання машиністи спільно з фахівцями кадрових служб Укрзалізниці розгорнуть повний цикл теоретичного та практичного навчання своїх колег на місцях.

Сторінка 1 з 15012345»»»
© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту