Google AdSense

З 1 листопада у регіональній філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» запрацювало «єдине вікно» для підключення електроустановок до дорожніх електричних мереж, що підвищитьоперативність роботи із замовниками цієї послуги та виключить можливу корупційну складову.

Відтепер замовники Київської, Ченігівської, Вінницької, Житомирської, Хмельницької, частково Сумської, Черкаської, Рівненської, Полтавської областей в межах Південно-Західної залізниці, можуть отримати кваліфіковану консультацію про послугу підключення електроустановок до електричних мереж регіональної філії, подати заяви з пакетом необхідних документів, отримати відповідні договори й технічні умови централізовано - в «єдиному вікні».

«Це пришвидшить реєстрацію заяв та підготовку документів, необхіднихдля приєднанняі підключення споживачів до електричних мереж залізниці, а головне –усуне корупційні ризики, можливі у разі звернення замовника безпосередньо за місцем надання послуги», - говорить в.о. директора регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Роман Веприцький.

За словами очільника регіональної філії, створення комфортних та прозорих умов роботи з клієнтами, підвищення рівня сервісу, а також протидія корупційним проявам є одними з пріоритетних завдань, які керівництво ПАТ «Укрзалізниця», особисто в.о. голови правління Євген Кравцов ставлять перед усією залізничною галуззю та її регіональними структурами.

Окрім того, регіональна філія як ліцензіат з передачі електричної енергії неухильно дотримується вимог Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).

«Єдине вікно» працює у вівторок та четвер з 10:00 до 12:00 за адресою: м. Київ, вул. Лисенка 6. 

Неефективна робота морських портів та термінальних комплексів стримує вивезення цьогорічного врожаю зернових. Так, через несвоєчасне вивантаження вагонів у морських портах та їх накопичення Укрзалізниця змушена оголошувати конвенційні обмеження для підтримання пропускної спроможності залізничної інфраструктури.

 

Останніми тижнями спостерігалася позитивна динаміка перевезень аграрної продукції залізницею. Так, завдяки ефективній організації роботи, зокрема маршрутним відправкам, Укрзалізниці вдалося в жовтні 2018 року на 9% збільшити перевезення зерна порівняно з вереснем. У листопаді ці темпи були майже подвоєні: за 17 днів місяця перевезено на 17% зерна більше порівняно з аналогічним періодом жовтня. «Проте утримувати позитивний темп навантаження неможливо без своєчасного вивантаження цих вантажів у морських портах»,  заявив директор з економіки і фінансів Укрзалізниці Андрій Рязанцев.

До прикладу, 14 листопада 2018 року вивантаження зернових вантажів у морських портах України склало 1589 вагонів при навантажені на адресу портів 1991 вагон. Цей дисбаланс призводить до накопичення навантажених вагонів на підходах до станцій вивантаження. Через таку ситуацію Укрзалізниця була вимушена з 17 листопада 2018 року запровадити чергове обмеження перевезень призначенням на чотири станції, що обслуговують термінальні комплекси та порти. Загалом із початку року було вже оголошено 19 обмежень на перевезення зернових вантажів призначенням на порти України, загальним терміном понад 70 діб.

«У нас є розуміння, що немало проблем цього сегменту вантажоперевезень полягають у великих сезонних коливання, у небажанні розбудовувати інфраструктуру для зберігання агропродукції і, як наслідок, брак відповідних площ для цього. Водночас присутні і своєрідні «маркетингові хитрощі», коли посередники, скупивши продукцію у виробника, намагаються миттєво вивезти її в порти, мінімізувавши свої витрати ціною руйнування існуючих логістичних зв’язків, фактично коштом інших учасників ринку. Прикро, що також поширена практика, коли посередники свідомо гальмують відвантаження продукції, збиваючи ціну для виробника, безпідставно звинувачуючи в надуманих проблемах Укрзалізницю»,  прокоментував Андрій Рязанцев.

Укрзалізниця закликає Міністерство інфраструктури України та Адміністрацію морських портів України (АМПУ) втрутитися в ситуацію та прискорити вивантаження зернових вантажів у портах з метою зменшення часу простою вагонів-зерновозів під вантажними операціями.

Також про незадовільну роботу морських портів було повідомлено під час щотижневих скайп-конференцій щодо врегулювання проблемних питань, пов’язаних з експортом зерна, які проходять за участю представників Міністерства аграрної політики, зернотрейдерів, АМПУ, Укрзалізниці та інших учасників перевезень.

Лише злагоджена робота всіх учасників перевезень забезпечить задоволення потреб економіки країни в перевезенні зерна.

Упродовж 10 місяців 2018 року підрозділи служби воєнізованої охорони регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» попередили 43 крадіжки матеріальних цінностей залізниці на суму 198 тис. грн. За підозрою в скоєнні крадіжок затримано та передано доправоохоронних органів 58 громадян.

 

Крім того, за цей період під час проведення оперативно-профілактичних заходів за порушення Правил безпеки громадян на залізничному транспорті України, зокрема, ходіння коліями в невизначених місцях та незаконний проїзд у вантажному потязі, працівники служби воєнізованої охорони затримали 609 осіб. 545 правопорушників притягнуто до адміністративної відповідальності.

Щоб попередити розкрадання залізничного майна та вантажів, працівники воєнізованої охорони регіональної філії оперативно реагують на випадки несанкціонованих втручань у роботу залізничного транспорту, визначають і патрулюють найбільш криміногенні ділянки, станції та перегони, супроводжують вантажі тощо.

За 10 місяців 2018 року регіональна філія «Південна залізниця» працевлаштувала у своїх підрозділах 17 осіб з інвалідністю. Працівники з обмеженими фізичними можливостями отримали роботу в локомотивному, колійному господарствах, на автобазі, ФСК «Локомотив»ім. Г.Кірпи та в чотирьох дирекціях залізничних перевезень.

 

Південна залізниця продовжує активно працювати в напрямку прийому на роботу осіб з обмеженими фізичними можливостями, стан здоров’я яких дозволяє виконувати доручену їм роботу.

Вони були прийняті на посади електромеханіка, слюсаря з ремонту рухомого складу, ремонтника, слюсаря-інструментальника, оператора котельні, прибиральника приміщень, сторожа, підсобного робітника тощо.

Наразі на Південній залізниці працюють 1032 особи з інвалідністю.

Залізниця для таких категорій працівників створює умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації та забезпечує інші соціально-економічні гарантії, передбачені вимогами Законів України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про зайнятість населення». Індивідуально розглядаються особисті звернення зазначених осіб, запитувачам пропонуються вакантні місця, робота на яких не суперечить медичним протипоказанням цих людей.

З 1 червня по 13 листопада 2018 року Укрзалізниця перевезла на вітчизняні електростанції 18,6 млн тонн енергетичного вугілля для нового опалювального сезону. Це майже на 10,7% більше ніж за аналогічний період 2017 року, коли було перевезено 16,8 млн тонн. Відвантаження вугілля з територій Донецької та Луганської областей непідконтрольних українській владі не відбувалося.

Укрзалізниця виконує всі замовлення енергогенеруючих компаній України, що забезпечують життєдіяльність промислових підприємств і міст країни в цілому. Вугілля перевозиться до Трипільської, Дарницької, Чернігівської, Криворізької, Калуської, Ладижинської, Зміївської, Бурштинської, Добротвірської та інших ТЕС. При плануванні вантажних перевезень рухомий склад першочергово надається під навантаження саме енергетичного вугілля.

З метою координації спільних дій з енергетиками залізничники щовівторка проводять селекторні наради за участю представників енергогенеруючих компаній, де в оперативному режимі вирішуються питання забезпечення навантажувальним ресурсом, вивантаженням енергетичного вугілля на електростанціях та вчасного виконання планів перевезення вугілля.

Довідково: для перевезення енергетичного вугілля в робочому парку на території Україні перебуває 64 тис. напіввагонів, з яких майже 29 тис. од. – власності Укрзалізниці.

Сторінка 1 з 17712345»»»
© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту