Google AdSense

Укрзалізниця практично завершила роботи з модернізації рейкового автобуса виробництва польської компанії PESА, які використовується для Kyiv Boryspil Express, що курсує з Києва в Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Про це повідомив голова правління компанії

У січні-лютому 2019 року Укрзалізниця збільшила реалізацію квитків у приміському сполученні на 14%. Це забезпечило на 10,6 млн грн більше надходжень, ніж за відповідний період минулого року. «Крок за кроком ми переконуємо пасажирів, що за квиток потрібно платити», — повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.


«За два місяці 2019 року ми фіксуємо зростання на 150 тис. кількості відправлених пасажирів у приміському сполученні порівняно з минулим роком. Цей «плюс» насправді означає збільшення кількості тих, хто просто почав платити за проїзд. Робота з безбілетниками дозволила нам збільшити виручку від реалізації квитків у приміському сполученні на 10,6 млн грн, якщо порівнювати з таким же періодом торік», — зазначив Євген Кравцов.

За його словами, пасажири почали активніше купувати квитки завдяки посиленню Укрзалізницею контролю за безквитковим проїздом пасажирів та роботою квиткових касирів, проведенню інформаційної кампанії щодо запобігання безквитковому проїзду, оптимізації графіка руху поїздів.

Тим часом приміські пасажирські перевезення залишаються збитковими і здійснюються в умовах гострої нестачі фінансових ресурсів. Так, лише за 2018 рік збитки від перевезень пасажирів у приміському сполученні склали 6,3 млрд грн. Тому, наголошують в Укрзалізниці, кожен придбаний квиток — це кошти, які будуть спрямовані на ремонти, модернізацію, оновлення та поповнення рухомого складу для забезпечення приміських перевезень.

В Укрзалізниці також відзначають покращення взаємодії з місцевою владою в питанні виплати компенсацій за перевезення громадян пільгових категорій у приміському сполученні. За два місяці цього року з місцевими органами виконавчої влади укладено на 68 договорів більше на компенсацію за перевезення пільговиків, ніж торік. Проте, як підкреслив Євген Кравцов, це абсолютно незначні кошти порівняно з сумами, які компанія недоотримує за надані послуги.

«Лише за два місяці 2019 року за перевезення громадян пільгових категорій у приміському сполученні органи місцевої влади заборгували нам понад 54 млн грн. А загалом за останні три роки — вже понад 1 млрд грн! Ці кошти, які ми не отримали, вкрай необхідні для придбання запасних частин, технічного обслуговування та ремонту моторвагонного рухомого складу», — зазначив голова правління Укрзалізниці.

Нагадаємо, згідно зі статтею 9 Закону України «Про залізничний транспорт» тарифи на перевезення пасажирів у приміському сполученні встановлюються відповідними регіональними філіями за погодженням з обласними державними адміністраціями. При рівні тарифів, що не забезпечують рентабельності цих перевезень, збитки залізничного транспорту повинні компенсуватися з місцевих бюджетів. Зазначена стаття закону місцевими органами виконавчої влади не виконується

11 Квітня, 2019  08:08 Переглядів: 20 Друк
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту