Укрзалізниця запустила другий склад поїзда Київ – Маріуполь із оновлених вагонів, чим зробила цей маршрут щоденним

27 жовтня Укрзалізниця запустила в перший рейс молодіжний поїзд із 350-ма представниками Української академії лідерства, які візьмуть участь у форумі «Кожне завтра розпочинається вже сьогодні», що відбудеться днями у Маріуполі. Надалі цей поїзд курсуватиме як другий склад нічного експресу №  10/9 «Київ – Маріуполь». Таким чином маршрут стає щоденним.

Голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов привітав перших пасажирів та зазначив, що цей поїзд сформовано із 10-ти вагонів (3 плацкартних, 6 купейних та 1 вагона типу СВ) після капітально-відновлювального ремонту. «Символічно, що в цю подорож вас везе Укрзалізниця. Інфраструктура і залізниця єднає нашу країну. Цей поїзд сформований із вагонів, які у цьому році пройшли модернізацію на шести заводах Укрзалізниці, що розташовані у різних куточках України», - наголосив він.

За словами керівника компанії, на капітально-відновлювальний ремонт цих вагонів Укрзалізниця витратила понад 140 млн грн з ПДВ. «КВР дозволяє подовжити термін експлуатації вагона на половину його життєвого циклу – вагон можна буде використовувати на 14 років більше при нормативному терміні служби 28 років», – розповів Євген Кравцов.

Нагадаємо, що перший склад поїзда № 10/9 «Київ – Маріуполь» курсує з 30 березня через день. За цей період ним скористалися в обох напрямках загалом 74,1 тис. пасажирів.

 

Довідково: після  капітально-відновлювального ремонту Укрзалізниця отримує майже нові вагони з покращеними характеристиками вузлів і систем та рівнем комфорту для пасажирів. 100% комплектуючих вітчизняного виробництва.  У вагонах встановлено систему кондиціонування, вакуумні туалети вітчизняного виробництва, додаткові розетки. Також оновлено інтер’єр салонів: використано шумоізоляційні покриття підлоги, на вікнах – ролети з вогнетривкої тканини. Пасажирам запропонували нову постіль з гіпоалергенними подушками, ковдрами та матрацами.

Модернізація вагонів проводиться у депо Каховка, Бахмач, Ковель, Синельникове, Харків, Гребінка та на Харківському вагонобудівному заводі. Загалом з початку 2019-го Укрзалізниця виконала КВР 26 вагонів і до кінця року планує відремонтувати ще близько 40 вагонів. Ними поповнюються склади фірмових поїздів та формуються нові.

28 Жовтня, 2019  01:00 Переглядів: 3 Друк
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту