Громадський транспорт країн Європи потребує допомоги: відкритий лист представників галузі до європейських інституцій

Міжнародний союз громадського транспорту (UITP) спільно з Міжнародним союзом автомобільного транспорту (IRU), асоціацією європейських міст з розвитку інноваційних транспортних рішень Polis, асоціацією великих європейських міст EuroCities і Співтовариством європейських залізниць і інфраструктурних компаній (CER) направили в Європейську комісію, Європейська рада і Європейський парламент відкритий лист про необхідність забезпечення виживання і безперебійної роботи підприємств громадського транспорту і операторів місцевих перев зок.

Транспортні організації не мають можливості в повній мірі оцінити економічні та фінансові наслідки коронавирусной пандемії для суспільства, але вони звертають увагу на те, що екосистема місцевого пасажирського транспорту вже несе великі втрати, особливо в найбільш постраждалих від інфекції країнах.

Наслідки виражаються перш за все в падінні доходів: в деяких містах пасажиропотік скоротився на 85% при необхідності додаткових витрат на дезінфекцію рухомого складу, забезпечення соціального відстані між пасажирами в транспорті і на інфраструктурі.

Автори листа вказують, що для зменшення негативних соціальних, економічних та фінансових наслідків і збереження функціонування міського громадського транспорту потрібне термінове прийняття виняткових заходів, які, зокрема, дозволять постачати громадський транспорт необхідними медичними виробами та виконувати рекомендації органів охорони здоров'я.

У листі підкреслюється, що після того, як епідеміологічна обстановка стабілізується, громадський і місцевий транспорт будуть відігравати велику роль у відновленні європейської економіки. Для збереження діяльності галузі зараз особливо необхідна фінансова підтримка. І ще більша допомога всім учасникам пасажирського транспортного сектора буде потрібно після подолання кризи.

Розраховуючи на сприяння держав - учасниць Європейського союзу і інститутів ЄС, автори листа перераховують кращі способи захисту пасажирів і персоналу, реалізація яких дозволить зберегти роботу громадського транспорту: повне і точне інформування працівників про ситуацію з COVID19, включаючи способи запобігання або обмеження його поширення; забезпечення персоналу засобами індивідуального захисту; регулярна дезінфекція транспортних засобів; обмеження взаємодії водіїв та пасажирів; приведення розмірів руху у відповідність з попитом і вимогами технологічного процесу

29 Травня, 2020  00:01 Переглядів: 7 Друк
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту