На перших відборах із закупівлі дизпального за рамковою угодою Укрзалізниця заощадила 9,4 млн грн, — Іван Юрик

Укрзалізниця 5 травня провела перші три конкурсні відбори постачальників дизельного пального для потреб залізничної галузі за рамковою угодою, за підсумком яких компанія змогла купити 6 тис. тонн пального за ціною нижче від середньоринкової. Про це повідомив виконувач обов’язків голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик.

«Ми успішно завершили перші відбори постачальників дизельного пального в межах укладеної нещодавно рамкової угоди й купили 6 тисяч тонн дизелю на майже 9,4 млн гривень дешевше від середнього гуртового ринку України. Економія у більше 9 млн грн — старт реактивний», — констатував він.

За словами Івана Юрика, такого результату вдалося досягти завдяки високій конкуренції, застосуванню формульного ціноутворення та врахуванню коливань котирувань Platts, а отримана ціна стала нижчою від гуртового ринку приблизно на 1350-1650 гривень за тонну.

«Проте я очікую від команди закупівель ще більшої ефективності, а від постачальників — гнучкості, адже сьогоднішні відбори були «пробним каменем» — три відбори по 2 тис. тонн. Надалі обсяги будуть більшими — відповідно і сума економії має зростати», — наголосив він.

Очільник Укрзалізниці також повідомив, що компанія на шляху до реалізації вищевказаного механізму пройшла всі оскарження в Антимонопольному комітеті України й довела регулятору та ринку прозорість і неупередженість тендерних вимог та положень документації запропонованого механізму рамкової угоди.

Нагадаємо, що Укрзалізниця 22 квітня 2020 року уклала рамкову угоду з усіма 12 постачальниками дизельного пального, які долучилися до тендерного процесу.

Як підкреслював тоді Іван Юрик, вказана рамкова угода є унікальним прикладом для України. Її механізм, побудований на застосуванні котирувань Platts, дозволить Укрзалізниці отримувати справедливу ціну при коливаннях світових цін на нафтопродукти та, як наслідок, закуповувати дизельне пальне максимально вигідно й прозоро. При цьому широке коло постачальників унеможливлює встановлення монополії на поставку. Наразі Укрзалізниця продовжує роботу над поліпшенням зручності роботи для постачальників щодо ритмічності відвантаження.

6 Травня, 2020  14:46 Переглядів: 15 Друк
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту