Укрзалізниця обговорила з учасниками ринку актуальні питання збереження вантажів під час перевезення залізничним транспортом

За підсумками роботи у І кварталі 2020 року Укрзалізниця виплатила понад 11 млн грн за незбережені під час перевезення вантажі — це на 4 млн грн більше, ніж за відповідний період минулого року. А за 2019 рік відповідні збитки компанії склали понад 35 млн грн. Про це, зокрема, йшлося на нараді 2 червня з учасниками ринку, представниками бізнес-асоціацій та Національної поліції щодо незабезпечення збереженості вантажів та розукомплектування залізничного рухомого складу.

 

Серед вантажів, які сьогодні найчастіше розкрадають на залізничному транспорті, — вугілля, чорні метали, металобрухт, інші непродовольчі вантажі та зерно. Найбільш напружені криміногенні дільниці — на сході країни: станції та дільниці Донецької, Придніпровської, Південної та Одеської залізниць. При цьому, як зауважили представники Укрзалізниці, останнім часом залізничникам дедалі складніше доводити факти розкрадання вантажів та взаємодіяти з правоохоронцями. Так, за 3 місяці 2020 року за матеріалами, переданими в поліцію, Укрзалізниця отримала лише 27 % відповідей. Тож потрібна більш ефективна взаємодія з поліцією, щоб виявляти місця розкрадання вантажів та притягувати правопорушників до відповідальності.

За словами в.о. члена правління АТ «Укрзалізниця» Романа Веприцького, до розв’язання проблеми незбереження вантажів потрібен комплексний підхід. Зокрема, чіткі злагоджені дії працівників відповідальних підрозділів Укрзалізниці, зокрема воєнізованої охорони та представників департаменту управління рухом, а також активне сприяння клієнтів та правоохоронців. Він зауважив, що спільно з вантажовідправниками необхідно надалі виявляти місця, де систематично спостерігаються ознаки розкрадання вантажів, та посилити роботу з охорони вантажів саме на цих напрямках. Для оперативного реагування Укрзалізниця також просить обов’язково повідомляти про такі випадки на гарячу лінію компанії та наголошує, що звільнятиме працівників, причетних до цих злочинів.

«Збереження вантажів — один з головних якісних показників роботи перевізника. Для його поліпшення ми повинні працювати за двома напрямками, перший з яких — це профілактика та реагування, а другий — страхування вантажів. На наш погляд, це найбільш цивілізований інструмент розв’язання проблеми. Потрібно вивчити, як інші країни застосовують цей механізм, і розглянути можливість використання такої практики у нас», — зазначив Роман Веприцький.

Окрім цього, учасники наради обговорили заходи щодо попередження розукомплектування вантажних вагонів під час перевезення вантажів, через що Укрзалізниця також зазнає фінансових втрат. Так, за 2019 рік виявлено близько 11 тис. таких випадків на суму 128,9 млн грн. Для запобігання прихованому розкраданню вантажів Укрзалізниця, зокрема, здійснює модернізацію вагонів, а також планує запровадити більш жорстку відповідальність за відправлення розукомплектованих вагонів.

4 Червня, 2020  00:18 Переглядів: 8 Друк
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту