Google AdSense

Новини » Жовтень 2018

Менеджмент Укрзалізниці під час першого засідання міжвідомчого штабу з оперативного вирішення питань логістики у сільському господарстві, створеному за дорученням віце-прем’єр-міністра України Володимира Кістіона, презентував кілька конкретних заходів для забезпечення перевезень зернових. У засіданні штабу також взяли участь керівники Мінагрополітики, народні депутати Верховної Ради України, представники морських торговельних портів.

Керівник Укрзалізниці Євген Кравцов повідомив, що в пік сезону Укрзалізниця прагне забезпечити максимальні обсяги перевезення зернових вантажів. Тому зараз пріоритетними є саме маршрутні перевезення, а не вагонні відправлення. Обсяги перевезеної продукції та показники обігу вантажних вагонів підтверджують правильність обраної Укрзалізницею стратегії.

«Перевезення зерна відбувається здебільшого маршрутами, обсяги внутрішніх перевезень збільшилися на 10 %, експортні – на рівні минулого року. Маршрутні відправки дозволили значно покращити обіг нашого вагона: якщо в минулому році в цей період наш зерновоз обертався в середньому 15 днів, то в цьому році він обертається вже за 10 днів. Обіг вагона покращився, і, як наслідок, збільшилися обсяги перевезень», – повідомив Євген Кравцов.

Учасники наради констатували, що нині порти активізували навантаження зернових, тож актуальне питання навантаження продукції агропромислового комплексу в портах поступово вирішується. Було наголошено, що проблема сьогодні не в залізничному транспорті, а в тому, що порти не здійснюють своєчасного відвантаження зернових вантажів на судна. Представники Укрзалізниці повідомили, що ці питання в портах здебільшого вирішені, складності з розвантаженням вагонів зараз є лише в морському порту «Чорноморськ», у зв’язку з чим на адресу цього порту Укрзалізниця була змушена ввести тимчасове обмеження на навантаження вагонів.

Окрім цього, учасники засідання обговорили низку технічних питань, серед яких модернізація та будівництво додаткових елеваторних потужностей.

Ще один важливий момент, на якому зосередили увагу представники Укрзалізниці, – це важливість планування перевезень, хоча б на квартал вперед. Це вкрай необхідно для збільшення обсягів перевезень зернових. «Ми вкотре наголошуємо, що має бути чітке планування, і просимо зерновиків наперед окреслити, куди, звідки і скільки вантажів вони планують везти, але, на жаль, зі свого боку вони заявили про неготовність планувати свої перевезення навіть на 3 місяці наперед, хоча оптимальним нам бачиться піврічний цикл планування», – розповів Євген Кравцов.

За його словами, Укрзалізниця вкотре окреслила свої можливості забезпечити перевезення зернових в обсязі 3 млн тонн на місяць, проте замовлення надходять на значно більші обсяги. У зв’язку із цим представники компанії запропонували учасникам ринку у своєму колі розробити принципи, які задовольнятимуть всіх власників продукції щодо пропорційного та прозорого розподілу вагонів для перевезення саме цього обсягу вантажів.

Євген Кравцов також повідомив, що представники Укрзалізниці домовилися з членами аграрного комітету Верховної Ради про спільне порушення питання про відшкодування з державного бюджету України витрат Укрзалізниці на пасажирські перевезення, як це передбачено статтею 10 Закону України «Про залізничний  транспорт». Це дозволить акумулювати ресурси на оновлення рухомого складу та інфраструктури.

За результатами наради міжвідомчий штаб доручив Укрзалізниці розглянути низку конкретних питань та забезпечити оперативне реагування на них. Наступне засідання штабу призначено на 6 листопада 2018 року.

За дев’ять місяців 2018 року регіональна філія « Південно-Західна залізниця» відправила 28649,04 тис. тонн вантажів.

У внутрішньому сполученні минулого місяця регіональна філія «Південно – Західна залізниця» відправила 2034.71 тис. тонн: будівельних вантажів – 1030.08 тис. тонн, промислової сировини – 254.57 тис. тонн, флюсів – 100.05 тис. тонн, цементу – 101.31 тис. тонн, зернових вантажів – 225.56 тис. тонн, вогнетривів – 27.3 тис. тонн, брухту чорних металів – 55.96 тис. тонн, нафти та нафтопродуктів – 85.82 тис. тонн, решти та збірних вантажів – 57.19 тис.тонн, хімічних та мінеральних добрив – 19.73 тис.тонн, лісових вантажів – 73.79 тис.тонн, решти продовольчих товарів – 3.35 тис. тонн.

На експорт залізницею у серпні було відправлено 1160.97 тис. тонн вантажів : зернових – 610.52 тис. тонн, будівельних – 310.65 тис. тонн, решти продовольчих товарів – 39.37 тис. тонн, вогнетривів – 13.04 тис. тонн, промислової сировини – 81.05 тис. тонн, лісових вантажів – 21.68 тис.тонн, решти та збірних вантажів – 11,32 тис.тонн, кольорової руди – 26.94 тис.тонн , жмихів – 33.44 тис.тонн, продуктів перемолу – 12,96.

Першокурсники Харківського професійного ліцею залізничного транспорту за ініціативи в. о. директора регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Романа ВЕПРИЦЬКОГО, отримали чудову нагоду відвідати столичну магістраль.

Ліцеїстам надали можливість подивитися, як організований робочий процес апарата управління «Південно-Західної залізниці». Продемонстрували портретну галерею, яка розміщується між першим і третім поверхами центральних сходів управління Південно-Західної залізниці. Експозиція ілюструє історію розвитку столичної магістралі.

Та й найцікавіше їх чекало в Музеї історія Південно-Західної залізниці, де діти більше дізналися про історію залізниці, побачити цікаві експонати.

«Ця будівля вразила мене своєю красою і величчю іще на підході до неї. Коли ми проходили по великих коридорах, довгих переходах, красивих сходах все це нагадує, якусь казкову історію. Сподобався музей», - ділиться враженням Настя Міщенко, студентка першого курсу ліцею.

«Такі зустрічі не лише дають змогу отримати нові знання, а й мотивують молодь до вдосконалення своїх знань з обраної професії. Ми зацікавлені в тому, щоб випускники коледжів, ліцеїв, університетів залізничного транспорту поповнювали лави залізничників. Адже всі ми працюємо в одній команді ПАТ «Укрзалізниця», а нам так потрібна ініціативна молодь, яка добре знає чого хоче. До того ж я сам випускник цього училища і мені приємно, висловити подяку викладачам, за те, що вони дали змогу глибше зрозуміти зміст майбутньої професії», - коментує Роман ВЕПРИЦЬКИЙ.

По завершенні екскурсії на дітей чекали невеличкі подарунки від регіональної філії.

Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» здала в експлуатацію ще один унікальний пішохідний перехід через колії, який поєднав у собі комплексний захист та сучасні вигоди для пішоходів, у тому числі й маломобільних. Відтепер таким максимально безпечним перетином колій можуть користуватися жителі м. Ірпінь Київської області.

За спільним рішенням залізничників та місцевої влади пішохідний перехід було зведено у місці стихійного масового перетину залізничних колій містянами, де за останні два роки були травмовані поїздами 5 осіб.

Новобуд передбачає дорожні знаки безпеки, горизонтальну розмітку, світлову сигналізацію з обох боків, спеціальні огородження лабіринтного типу, які дають можливість всебічного обзору, відеокамери, якісне LED-освітлення, зручні впорядковані підходи, що у комплексі повинно максимально убезпечувати пішоходів.

Сучасний та безпечний пішохідний перехід є результатом плідного партнерства Укрзалізниці та міської влади Ірпеня, яка взяла участь у фінансуванні та проведенні робіт.

«Об’єднання зусиль, обопільна зацікавленість завжди дають відмінний результат, який працює на користь людей, - говорить в.о.директора регіональної філії Роман Веприцький. – Хотів би, щоб приклад Ірпеня підтримала й решта місцевих органів влади».

За словами Романа Веприцького, це підвищить результативність заходів з виховання культуру безпеки у громадян, по запобіганню невиробничого травматизму на залізничній інфраструктурі, які керівництво Товариства, особисто в.о. голови правління Євген Кравцов вважають пріоритетними завданнями в діяльності ПАТ «Укрзалізниця».

«Роботи з будівництва сучасних безпечних пішохідних переходів через колії продовжуватимемо, - говорить Роман Веприцький. - До кінця року ще один з’явиться на Дарниці у Києві, а в 2019 році плануємо побудувати щонайменше 12 у регіонах обслуговування регіональної філії».

У фінальному відборі проектів для участі в інкубаційній програмі Future of Mobility Lab.UZ edition 29 жовтня журі обрало 10 найбільш актуальних серед 20 ідей команд-півфіналістів, щоб далі розвивати свій проект за підтримки фахівців ПАТ «Укрзалізниця». Для роботи над проектами у стартапів попереду три місяці.

 

Як зазначив в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, який входить до складу журі, IT-продукти, сучасні сервіси потрібні галузі і нові ідеї та проекти добре позначаться на роботі з клієнтами. «Укрзалізниця має дуже багато точок контакту з клієнтами, тому потреба в сучасних технологіях очевидна. Добре, що в Україні є люди, які запропонували цікаві для Укрзалізниці проекти. Наступні три місяці стануть вирішальні: ці фінальні проекти мають довести свою життєздатність та можливість реалізуватися»,  – наголосив Євген Кравцов.

До корпоративної програми Future of Mobility Lab з ПАТ «Укрзалізниця» увійшли наступні  десять проектів:

• UZ Air Guard – рішення для боротьби з крадіжками майна Укрзалізниці;
• З потягу додому – чатбот для пошуку попутників у режимі реального часу за маршрутом вокзал-домівка;
• Prome Train – використання блокчейн та IoT технологій у постачанні продукції;; 
• Spinfuel – контроль обігу паливно-мастильних матеріалів в режимі реального часу;
• Digital Pass Dep – система підтримки прийняття рішень в сфері організації пасажирських перевезень
• Dots – платформа замовлення і доставки страв;
• Наудит – управління обстеженням та визначенням технічного стану об’єктів; 
• Business Logic – система для оптимізації та планування роботи логістики;
• UZ Migration – оцінка міграційних процесів на основі даних Укрзалізниці;
• Trainy – єдине рішення для замовлення квитків, підтримки користувачів, постпродажу та маркетингу.

Програма Future of Mobility Lab.UZ edition (1991.vc/mobility) стартувала у вересні 2018 року. ЇЇ  впровадили Укрзалізниця та 1991 Open Data Incubator за підтримки Міністерства економічного розвитку і торгівлі, а також Офісу Національної інвестиційної ради України. Це перша в Україні інкубаційна програма, що відкриває держсектор стартапам. Загалом для участі в Future of Mobility Lab.UZ edition було подано понад 60 заявок з усієї України.

 

У складі журі:

Євген Кравцов – в.о. голови правління ПАТ Укрзалізниця,

Антон Соболевський, директор стратегічного розвитку та інвестиційної політики ПАТ «Укрзалізниця»,
Світлана Каткова, директор з питань ІТ ПАТ «Укрзалізниця», 

Михайло Тітарчук – заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України,

Денис Гурський – Голова правління SocialBoost, співзасновник 1991 Open Data Incubator,
Юлія Ковалів – Голова Офісу Національної інвестиційної ради.

Сторінка 1 з 912345»»»
© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту