Новини » Жовтень 2018

У січні-вересні 2018 року загальне навантаження регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» склало 21 млн 201 тис. тонн вантажів. Середньодобове навантаження становить 77 тис. 658 тонн.

 Традиційно найзначніші обсяги навантажень Південної залізниці припадають на руду (36%) і зерно (28%). Так, упродовж 9 місяців на Південній магістралі навантажено 7 млн 642 тис. тонн залізної руди та 5 млн 868 тис. тонн зернових.

Третьою номенклатурою за обсягами навантаження є будівельні матеріали. Так, за січень-вересень 2018 року обсяги цієї номенклатури вантажів становлять 3 млн 517 тис. тонн, що на 15% перевищує показники аналогічного періоду 2017 року і на 15% – план.

Суттєве перевищення плану залізничники також фіксують у навантаженні ще двох видів вантажів. Так, за 9 місяців 2018 року навантажено понад 1 млн тонн нафтопродуктів, що на 12% перевищує план, та понад 513 тис. тонн промислової сировини, що на 21% більше, ніж заплановано.

Вандали псують зовнішнє обладнання швидкісних поїздів корейського та вітчизняного виробництва (салонні та дверні вікна вагонів). Загалом за 9 місяців 2018 року вони розбили 110 склопакетів і завдали збитків більш ніж на 660 тис. грн. 

Дії вандалів спричиняють збитки компанії, наражають на небезпеку залізничників і мандрівників, а також створюють загрозу безпеці руху поїздів.

Найпоширенішими актами вандалізму на залізниці є пошкодження лобових та бокових склопакетів електропоїздів – кидання в поїзд, що рухається, важких предметів (здебільшого каміння). І такі випадки почастішали. Прикро, що підлітки сприймають вандалізм як гру, а руйнування - як можливість виділитися у групі однолітків за рахунок прояву сили.

Залізничники просять батьків, вчителів, вихователів та всіх небайдужих роз’яснити  підліткам, що руйнівні дії не прикрашають, а небезпечна поведінка на залізниці піддає ризику як власне життя, так і оточуючих людей. 

Також залізничники просять усіх свідомих громадян повідомляти про скоєні акти вандалізму працівникам залізниці та працівникам національної поліції.

Усі новозбудовані та модернізовані пасажирські вагони Укрзалізниці матимуть нову ліврею та індивідуальне регулювання температури повітря в кожному купе. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

«Тестуємо нову ліврею для пасажирських вагонів. Так будемо їх фарбувати після капітально-відновлювального ремонту та ті, що вже будують для залізниці на заводі. Для пасажирів це також буде своєрідним маркером – такі вагони буде видно відразу. Нова якість подорожей, яку ми крок за кроком впроваджуємо, – це не лише фарбування у корпоративні кольори. Цей вагон перший, де в кожному купе є індивідуальне регулювання температури повітря. Будемо таке практикувати і далі», – зазначив керівник Укрзалізниці.

Також Євген Кравцов зазначив, що в цьому році Укрзалізниця набрала непоганий темп ремонтів у пасажирському сегменті. Загалом з початку 2018 року капітально-відновлювальним ремонтом в умовах власних депо та на заводах було оновлено 73 пасажирські вагони. «Власними силами відремонтували 46 вагонів. Для порівняння – у минулому році у цей період було лише 2 вагони після КВР. План до грудня 2018-го – відновити ще 53. А за кілька місяців очікуємо поповнення парку першими новими вагонами виробництва Крюківського заводу», – резюмував очільник компанії.

За 9 місяців 2018 року до Контакт-центру Центру транспортної логістики ПАТ «Укрзалізниця» надійшло 21 134 звернень, що на 8 %  менш ніж за аналогічний  період минулого року. Зокрема, працівники контакт-центру відповіли на 17 489 телефонних та 3645 письмових звернень вантажовласників-користувачів послуг залізничного транспорту.

Залізничники своєчасно опрацьовують всі звернення, оперативно надають кваліфіковані консультації та роз’яснення щодо проблем, що виникають у клієнтів. Найбільш поширені питання стосуються: процедури укладення нового Єдиного договору із ПАТ «Укрзалізниця», зокрема роз`яснень щодо прав та обов`язків сторін; розподілу та забезпечення надання рухомого складу під навантаження; коригування електронних заявок;  нарахування плати за перевезення вантажів у внутрішньому, експортному, імпортному та транзитному сполученнях; визначення місцезнаходження вагонів; а також з причин затримки вантажів на шляху прямування до станції призначення.

Проблемні питання, які виникають під час перевезення вантажів, вирішуються шляхом взаємодії з усіма структурними підрозділами Укрзалізниці та іншими організаціями і установами, які беруть участь в організації перевезення вантажів. Так, з метою скорочення часу простою вагонів на прикордонних переходах та оперативного усунення причин затримки,  фахівцями було надано експедиторським організаціям близько 400 повідомлень та роз’яснень.

Звернення приймаються за телефонами +38 (044) 465-22-22 (залізничний 5-22-22) щоденно  з 8 до 20 години. Також можна надіслати повідомлення на факс +38 (044) 309-79-15 (залізничний 5-79-15), або на  електронні адреси: 

info_cargo@uz.gov.ua 
info_cargo@uz-cargo.com 

Робітники Крюківського вагонобудівного заводу продовжують складати американські локомотиви General Electric TЕ33AC. Їх пофарбують у відтінки синього та сірого, пише ЦТС посилаючись на дані заводу.

«Для фарбування самих тепловозів вже готують фарби темно-синього, світло-синього і сірого кольорів – саме в таких лівреях нові локомотиви будуть працювати на українських залізницях»

Робітники Крюківського вагонобудівного заводу продовжують складати американські локомотиви General Electric TЕ33AC. Їх пофарбують у відтінки синього та сірого, пише ЦТС посилаючись на дані заводу.

«Для фарбування самих тепловозів вже готують фарби темно-синього, світло-синього і сірого кольорів – саме в таких лівреях нові локомотиви будуть працювати на українських залізницях»
— Крюківський вагонобудівний завод
01 / 05

Для цього вже закупили нове обладнання, а на кабіни тепловозів вже приміряли маски-обтічники вітчизняного виробництва.  Саме вони є одним із прикладів локалізації виробництва в Україні. Для «Тризубів» створили колієочисники.

Нагадаємо, наприкінці лютого «Укрзалізниця» і корпорація General Electric підписали семирічний контракт на мільярд доларів, який передбачає поставку американських локомотивів і модернізацію старого рухомого складу.

25 вересня у Чорноморськ прибули 7 локомотив General Electric «Тризуб». В «Укрзалізниці» повідомили, що американські локомотиви курсуватимуть у південному напрямку. Їх вартість сягає 4,68 млн доларів (з ПДВ) за одиницю.


Сторінка 1 з 612345»»»
© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту