Google AdSense

Новини » 1 Жовтня 2018

Укрзалізниця має намір у 2019 році розширити географію міжнародних перевезень та відновити курсування поїзда Київ – Берлін. Про це повідомив в.о. голови правління компанії Євген Кравцов під час урочистостей з нагоди відправлення у перший рейс поїзда «Чотири столиці» № 31/32 Київ – Мінськ – Вільнюс – Рига 28 вересня в Києві.

 «Укрзалізниця впевнено рухається у напрямку збільшення кількості поїздів до ЄС.  Як результат, маємо зростання кількості пасажирів у понад два рази. За 8 місяців 2018 року поїздами до країн ЄС мандрувало понад 270 тис. пасажирів, що на 110 % більше, ніж за 8 місяців минулого року. Це суттєвий показник не лише для нас, як транспортної компанії, а й для України у цілому, як знак єднання України з європейським простором. Перед собою ставимо нові цілі, серед яких – відновлення поїзда Київ – Берлін. Зробимо максимум, щоб запустити такий поїзд вже у наступному році», - розповів Євген Кравцов.

За словами керівника компанії, стрімке зростання кількості пасажирів Укрзалізниці у напрямку Європейського Союзу досягнуто за рахунок успішної політики компанії в організації міжнародних перевезень: «Ми відновлюємо рухомий склад, проводимо виважену тарифну політику, впроваджуємо нові маршрути та розвиваємо міжнародний електронний проїзний документ. Завдяки цьому пасажиру зручно та доступно подорожувати в Європу саме залізницею».

В Укрзалізниці постійно проводиться моніторинг популярності поїздів та напрямків, щоб створити для пасажирів оптимальний транспортний продукт. Також не менш важливим є покращення обслуговування пасажирів, щоб мандрівки поїздом за кордон були легкими та зручними. Для цього, до вже працюючих, Укрзалізниця відкриває нові міжнародні каси. У цьому році таких 11 нових, до кінця року з’явиться ще 3. Паралельно з цим, Укрзалізниця максимально розвиває сегмент продажу квитків на міжнародні поїзди онлайн. Вже сьогодні це можливо для міжнародних поїздів у напрямку Перемишля, Холма, Вільнюса та Риги. Незабаром така можливість з’явиться для поїзда  № 67/68 Київ – Варшава.

В "Укрзалізниці" розповіли про вік вантажних і пасажирських локомотивів, які нині їздять країною.

Так, згідно з інформацією компанії, середній вік електровозів пасажирських потягів сягає 40 років. За останні вісім років жодного нового локомотиву в компанії не отримали. За підрахунками УЗ, більш як 300 локомотивів вироблені понад 30 років тому.

При цьому, середній вік пасажирських тепловозів складає 28 років, передає ЦТС.

Серед вантажних електровозів ситуація схожа. Середній вік локомотивів тут становить 40 років. Понад 850 електровозів відслужили більше 30 років на "Укрзалізниці", і лише 31 електровоз "молодий" – працює до 8 років.

Середній вік вантажних тепловозів – 31 рік. Утім, немає жодної машини, молодшої за 8 років і ще майже 300 тепловозів компанії подолали позначку у 30 років експлуатації.

Очікується, що наступного року УЗ спише близько 100 локомотивів.

Нагадаємо, у лютому 2018 року було підписано рамкову угоду вартістю до 1 млрд дол., яка передбачає довгострокову 15-річну співпрацю між ПАТ "Укрзалізниця" і General Elecrtic. Стосувалася угода саме оновлення та модернізації тягового рухомого складу, або ж – локомотивів.

11 вересня в український порт "Чорноморськ" прибув перший локомотив General Electric "Тризуб" зі США. 

© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту