Новини » 10 Жовтня 2018

Укрзалізниця до 1 листопада підготує до роботи в осінньо-зимовий період 9035 «першозимників». Першозимники – це працівники, яким вперше доведеться працювати в осінньо-зимових умовах. На залізничному транспорті до цієї категорії працівників ставляться з особливою увагою. Машиністи локомотивів та їх помічники, монтери колії, чергові по залізничних станціях і електромеханіки, слюсарі з ремонту рухомого складу проходять спеціальну підготовку до роботи в осінньо-зимовий період.

 Мета занять – ознайомлення з особливостями роботи в зимових умовах. Такі знання, насамперед необхідні тим, службові обов’язки яких пов’язані з безпекою руху та особистою безпекою.

Навчання першозимників проводиться на курсах цільового призначення. Для кожної професії розроблені програми навчання, які враховують особливості роботи в осінньо-зимових умовах та питання охорони праці. При цьому окремо виділяється час на теоретичне навчання, практичні заняття та залік. Тривалість навчання першозимників становить не менше 20 навчальних годин.

За кожним першозимником закріплюється наставник – досвідчений працівник, який добре ознайомлений з умовами праці в осінньо-зимовий період. Наставники навчають і контролюють новачків, допомагають їм в успішному освоєнні особливостей роботи за професією в зимових умовах. Всіх першозимників обов'язково знайомлять з безпекою праці і способами надання першої допомоги при переохолодженні.

Ефективність системи елеваторів в Україні на 50% нижча, ніж в Канаді, яка виробляє співставні обсяги зернових та у значних обсягах перевозить їх залізничним транспортом. Тому в Україні необхідно здійснювати поступове укрупнення зернових потужностей та зменшити кількість невеликих елеваторів, які працюють із залізницею. Про це заявив директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики ПАТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський.

 Основною причиною недостатньої ефективності перевезень зернових вантажів залізничним транспортом є відсутність інвестицій учасників ринку виробництва зернової продукції в розвиток логістики. За словами директора із стратегічного розвитку та інвестиційної політики товариства Антона Саболевського, велика кількість малих елеваторів в Україні, які не здатні навантажувати повносоставні поїзди або великі групи вагонів, зменшує ефективність зернової логістики загалом. Відповідно, необхідно здійснювати поступове укрупнення зернових потужностей.

«Для об’єктивного аналізу обрали країну, яка виробляє співставні з Україною обсяги зернових, і велика їх частка перевозиться залізничним транспортом. Для досягнення показників Канади необхідно, щоб такий самий обсяг зерна оброблявся 500 елеваторами. Дані за 2016 рік свідчать, що при виробництві зернових в Україні 65,2 млн тонн і в Канаді 55,3 млн тонн кількість елеваторів в Україні майже удвічі переважала, при цьому середній обсяг переробки зерна на одному елеваторі в Україні на 48% нижчий!», – розповів Антон Саболевський.

За оцінками, для ефективної логістики в Україні необхідно укрупнити понад 200 зернових елеваторів, що зменшить і витрати на транспортування, і прискорить обіг зерновозів. Окрім цього, через формування малих груп вагонів, спричинених низькою переробною здатністю низки елеваторів, створюється дефіцит локомотивів, компанія несе додаткові витрати на пально-мастильні матеріали і роботу локомотивних бригад. Тому Укрзалізниця пропонує учасникам зернового ринку переглянути логістику та перейти до поступового укрупнення елеваторів.

© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту