Google AdSense

Новини » 11 Жовтня 2018

Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» системно реформує різні сфери своєї діяльності, запроваджуючи ініціативи та пілотні проекти, варті уваги й на галузевому рівні. Зміни на залізниці стали можливі завдяки успішній роботі менеджменту фахівців ПАТ «Укрзалізниці».

На цьому наголосив в.о. директора регіональної філії Роман Веприцький під час зустрічі з членами дорадчої ради. Ця група була створена з метою використання досвіду колишніх успішних управлiнцiв у процесі реформування залізниці.

За словами Романа Веприцького, за рік активної та послідовної роботи вдалося значно просунутися вперед на шляху реформування основних сфер діяльності регіональної філії.

Так, у рамках розвитку дорожньої інфраструктури на кожній із дирекцій залізничних перевезень було визначено основні вузлові станції, де впродовж року залізничники оновили низку колій та стрілочних переводів, рейко-шпальну решітку, системи СЦБ, тощо. У результаті очікується покращення щонайменше на 15 % вантажної роботи цих вузлів, а відповідно - і фінансового результату роботи всієї залізниці.

Масштабну роботу проведено і для поліпшення умов праці працівників регіональної філії. Зокрема, в багатьох лінійних підрозділах відремонтовано душові, роздягальні, санвузли, кімнати приймання їжі. Ремонти проведено не тільки у побутових, але й у виробничих приміщеннях, наприклад, у ТЧ-1.

Уперше за останні роки залізничники отримали значну кількість необхідного для роботи інструменту, а працівники служб колії, сигналізації та зв’язку – ще й сучасні автомобілі для оперативного та комфортного виїзду до місця робіт. На черзі – нова партія повнопривідних «вахтівок», тракторів з причепами та іншої техніки, потрібної на «лінії».

Пильна увага приділялася питанням оновлення рухомого складу залізниці. Акцент було зроблено на необхідності звільнитися від залежності партнерів, неспроможних виконувати взяті на себе зобов’язання. Зокрема, є напрацювання щодо створення на залізниці цеху з повним циклом ремонту тягових двигунів, а також складальних потужностей спільно з фірмами PESA та Stadler.

За останній рік регіональна філія стала полігоном для реалізації низки успішних пілотних проектів. Наприклад, унікального пішохідного переходу через колії, який уже діє в Білій Церкві, а невдовзі з’явиться в Ірпені та на Дарниці. Такі сучасні та безпечні для громадян переходи дозволять значно скоротити показники невиробничого травматизму на залізничному транспорті. Наразі залізничники працюють над ідеєю застосування «світлової штори», активно втілюють на практиці плани щодо зарежимлення відомчих територій, насамперед станційних, обмірковують законодавчі ініціативи, які чітко визначать межі експлуатаційної інфраструктури залізниць та відповідальність за їх порушення.

Ще одним досягненням залізничників Південно-Західної, на думку Романа Веприцького, є успішна реалізація проекту будівництва лінії швидкісного залізничного сполучення між м. Київ та міжнародним аеропортом Бориспіль, який вступив у завершальну стадію. Цей проект від початку до готовності буде реалізований у рекордно короткий термін – усього за п’ять місяців, у тому числі менше трьох місяців пішло на будівництво шляхопроводу.

«Ми фактично все зробили власними силами, адже маємо відповідні технічні й кадрові ресурси, бажання довести, що це нам під силу, виконати завдання Уряду та ПАТ «Укрзалізниця», в.о.голови правління Євгена Кравцова, який завжди вірив у нас і допомагав на усіх етапах будівництва», – зазначив Роман Веприцький.

Щоб забезпечити надійне курсування рейкобусів, які буде використано на маршруті Київ – Бориспіль, на залізниці відновили в локомотивному депо Гречани цех, здатний капітально ремонтувати рухомий склад PESA.

Надзвичайно цікавим та корисним пілотним проектом, який реалізується на залізниці, на думку Романа Веприцького, став і проект «Бережливе виробництво». У його рамках у регіональній філії взялися позбутися дублюючих функцій та завищеної штатної чисельності апарату, працюють над кадровим заповненням вакансій «на колесі». Реформовано систему матеріально-технічного постачання, яку зорієнтували на реальні потреби виробництва; наводиться лад на складах, у тому числі й шляхом запровадження електронних реєстрів. Набула розвитку й відрядна система оплати праці.

«Наша мета, – говорить Роман Веприцький, – створити умови для того, щоб залізничники могли заробити гідну зарплату. Належним забезпеченням та організацією праці ми стимулюємо працівників до її високих результатів роботи, відучуємо байдикувати».

Є в керівництва регіональної філії й плани залучення на залізничні підприємства молодих фахівців, будівництва відомчого житла, що також свідчать про увагу до людини праці, турботу про спадковість поколінь залізничників.

«За рік роботи нам удалося сформувати команду однодумців, яка завдяки своїм справам, ініціативам і планам на майбутнє отримала підтримку трудового колективу, – підсумовує Роман Веприцький. – Запорукою успішних реформ на залізниці є також цілковита їх підтримка керівництвом ПАТ «Укрзалізниця», особисто в.о. голови правління Євгеном Кравцовим, який націлює нас на реальний результат, відчутний на кожному робочому місці».

Компанією Ernst&Young підтверджено фінансовий результат ПАТ «Укрзалізниця» за перше півріччя 2018 року в розмірі 468,3 млн грн. Незалежним аудитором також високо оцінено підвищення кредитного рейтингу компанії агентством S&P, що є свідченням стабілізації та поступового покращення  фінансово-економічного стану компанії. Про це повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 «Аудитор підтвердив фінансовий результат компанії за 6 місяців 2018 року, який склав 468,3 млн грн і є майже у 4 рази вищим, ніж за весь 2017 рік», - повідомив керівник Укрзалізниці.

За його словами, результати фінансової діяльності ПАТ «Укрзалізниця» у січні – червні цього року також свідчать про зростання темпів інвестування у відновлення основних засобів. Зокрема, компанія активно оновлює рухомий склад та тягу.

«Серед основних плюсів першого півріччя 2018 року є те, що вперше з моменту створення публічного акціонерного товариства балансова вартість основних засобів протягом цього часу фактично не зменшилась, – це свідчить про зростання темпів інвестування. Попередні роки балансова вартість за цією позицією зменшувалась на 2 – 7 млрд грн упродовж шести місяців», - зауважив Євген Кравцов.

Він також повідомив, що вперше в аудиторському звіті виокремлено частину активів та зобов’язань, що залишились на непідконтрольній території та за балансовою вартістю становлять 10,8 млрд грн, або 4,1% від загальних активів компанії. «Такий показник свідчить про низький рівень ризику цього фактору для фінансово-господарської діяльності компанії», - зазначив Євген Кравцов.

В Укрзалізниці також повідомили, що одержання прибутку в 2017 році та першому півріччі 2018 року знайшло своє відображення у збільшенні капіталу компанії на 419 млн грн. Зменшення зобов’язань компанії на 4 млрд грн також свідчить про високий рівень платоспроможності. Крім того, аудитори відзначили появу механізму квазівалютного хеджування ризиків шляхом періодичної індексації нерегульованих державою цін на товари, роботи і послуги, як стабілізуючого кроку для нівелювання можливих втрат від курсових різниць за кредитним портфелем компанії.

© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту