Google AdSense

Новини » 2 Жовтня 2018

Залізничники заздалегідь подбали про комфорт своїх пасажирів під час зимових подорожей. Так, до роботи в зимовий період заплановано підготувати 2812 вагонів, з них 2178 вагонів – на комбінованому опаленні та 634 – на вугільному. Кожен вагон проходить необхідний ремонт: його миють, фарбують, перевіряють опалювальні системи, санвузли, ступінь утеплення тощо. Загалом за 8 місяців 2018 року залізничники відремонтували 1337 пасажирських вагонів, з яких капітально-відновлювальним ремонтом оновили 64 одиниці.

Велику увагу залізничники приділяють підготовці приміських поїздів. У холодну пору року пасажирів обслуговуватимуть 247 складів електропоїздів, 112 складів дизель-поїздів та рейкових автобусів. Приміські поїзди проходять осінній комісійний огляд, під час якого перевіряються системи опалення та вентиляції, технічний стан автоматичних дверей та дверей салону, вікна, обладнання пасажирських салонів  та інше.

Також до роботи у зимовий період готується і житлово-комунальне господарство, що обслуговує об’єкти залізничної інфраструктури. Зокрема, залізничники ремонтують і облаштовують котельні, перевіряють стан теплових мереж та паропроводів, утеплюють фасади вокзалів, встановлюють металопластикові вікна, оновлюють екстер’єр станційних будівель. Цьогоріч до зимового періоду буде підготовлено 106 вокзалів та вокзальних комплексів. На вокзалах в основних обласних центрах України для зручності пасажирів розташовані кімнати відпочинку, кімнати матері і дитини, є зали підвищеної комфортності, де пасажири, які очікують на поїзд, можуть подивитися телевізор, придбати друковану пресу, скористатися послугами місцевого та міжміського телефонного та факсимільного зв'язку, відвідати кафе. На всіх вокзалах діють стаціонарні камери схову, працюють довідкові бюро.

Для очищення станцій та платформ від снігу готується снігоприбиральна техніка, впорядковуються протипожежні системи, проводяться профілактичні огляди систем вентиляції та кондиціонування.

З 27 вересня Укрзалізниця ввела конвенцію на навантаження брухту на адресу підприємства АрселорМіттал Кривий Ріг у вагонах ЦТЛ. Це зумовлено необхідністю мінімізувати втрати Укрзалізниці від неефективного використання вагонів меткомбінатом.Через хронічні тривалі  затримки вагонів на під’їзних коліях цього підприємства та несвоєчасне їх розвантаження Укрзалізниця щодоби втрачає понад 400 вагонів, які могли б бути задіяні у перевезеннях. Унаслідок такого недбальства Укрзалізниця недоотримує значні доходи, які вкрай необхідні для оновлення парку тягового та рухомого складу.

За даними Укрзалізниці, наразі Арселор Міттал Кривий Ріг понаднормово затримує на своїх під’їзних коліях в очікуванні вивантаження понад 2 тис. вагонів, у т.ч. більше 600 вагонів філії «Центр транспортної логістики» ПАТ «Укрзалізниця» (ЦТЛ). Понад 3 доби простоюють 1034 вагонів, більше 10 діб – 316 вагонів. Окремі вагони з вантажами на підприємстві не вивантажують по 60-70 діб, в основному це брухт, вугілля та флюси.

В Укрзалізниці наголошують, що такі тривалі затримки вагонів, які допускає АрселорМіталл Кривий Ріг, порушують загальний технологічний процес перевезень. Адже залізничний транспорт – складна система і його ефективне функціонування залежить не лише від залізниці, а й від усіх учасників перевізного процесу.

«Є чіткі правила гри і технологічні нормативи. Якщо на під’їзних коліях клієнтів вагони простоюють вдвічі довше, ніж передбачено нормами, то це справляє величезний негативний ефект на весь процес перевезення. Потерпають, насамперед, інші клієнти, які дотримуються встановлених нормативів, і справедливо не розуміють, чому порожні вагони приїхали до них на дві доби пізніше, ніж планувалося. Тому замість того, щоб звинувачувати Укрзалізницю у всіх своїх поразках, я б закликав колег із АрселорМіталл зосередитися на покращенні ефективності своїх виробничих процесів», - прокоментував директор з із стратегічного розвитку та інвестиційної політики ПАТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський.

Укрзалізниця закликає металургів до партнерської співпраці, яка враховує інтереси обох сторін та передбачає неухильне  дотримання договірних зобов’язань.

Раніше повідомлялося, що АрселорМіттал Кривий Ріг найдовше, порівняно з іншими підприємствами, затримує вагони на під’їзних коліях та постійно порушує встановлені технологічні нормативи користування вагонами. За 8 місяців цього року середній час користування вагонами на меткомбінаті склав 90,6 години проти встановленого нормативного часу 68 годин. Тобто кожний вагон на підприємстві затримується під вантажною операцією в середньому на 22,7 години довше, ніж це передбачено нормативом.

© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту