Google AdSense

Новини » 4 Жовтня 2018

Укрзалізниця планує переходити на середньотермінове планування перевезення вантажів і закликає клієнтів перейти на піврічне планування. З такою пропозицією перевізник звернувся до своїх основних клієнтів. Для цього було проведено низку відповідних зустрічей з усіма ключовими вантажовласниками та обговорені основні проблемні питання, що виникають в процесі співпраці, - повідомив директор з економіки і фінансів ПАТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

 Одним із основних пріоритетів роботи команди товариства є планування перевезень вантажів на значно триваліший термін, ніж це відбувається зараз. Один із варіантів, який розглядається, – планування на шість місяців, із взаємними зобов’язаннями. У компанії сподіваються сформувати та затвердити такі плани вже до кінця листопада цього року. Кожного півріччя ця робота буде повторюватися, щоб Укрзалізниця мала чіткі плани перевезень на наступні шість місяців.

«На сьогодні, на жаль, ми працюємо у режимі «пожежної команди», коли постійно змінюється пункт призначення вантажів, змінюються обсяги чи у клієнтів відбуваються інші зміни. Таким чином працювати з такою великою інфраструктурою неможливо. Нам необхідне довготривале планування - для розвитку інфраструктури, підготовки локомотивів, вагонів, складання планів з ремонту колії. На щастя, наші клієнти з цим погоджуються», - розповів Андрій Рязанцев. В Укрзалізниці вже відправили відповідні запити профільним асоціаціям та основним клієнтам, які забезпечують понад 60 % вантажів від загальної кількості.

 «В ідеалі плани вантажоперевезень мають бути трирічними, на 1 рік мають стати закономірністю. Поки ж чекаємо на активну участь у формуванні хоча б піврічного плану перевезень. Укрзалізниця, у свою чергу, забезпечить необхідну інфраструктуру та рухомий склад», - наголосив Андрій Рязанцев. Топ-менеджер компанії також підсумував, що завчасне планування і обгрунтоване тарифоутворення – це дві ключові умови ефективної роботи залізниці.

Для забезпечення пасажирського руху на залізничному транспорті у найближчі п’ять років у пасажирські перевезення необхідно інвестувати 111,6 млрд грн, - про це повідомив газеті «Магістраль» директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики ПАТ «Укрзалізниці» Антон Саболевський. Щоб віднайти додаткові фінансові джерела у ситуації, коли пасажирські перевезення є глибоко збитковими, а держава не компенсує ці витрати, Укрзалізниця активізує роботу з реформування пасажирської вертикалі.

Директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики ПАТ «Укрзалізниці» Антон Саболевський поінформував, що фахівці товариства вже підготували та винесли на розгляд комітету з реформування Укрзалізниці пропозиції щодо подальшого реформування філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця». Стоїть завдання більш чітко вибудувати функціональні вертикалі у цьому структурному підрозділі компанії. «Сьогодні є значний потенціал для підвищення ефективності пасажирського господарства Укрзалізниці», - наголошує Антон Саболевський.

Зокрема, функцію маркетингу передбачається вивести в окрему складову та посилити. Також планується відокремити напрям з управління вокзалами, в рамках підготовки до створення філії Укрзалізниці з управління вокзалами. «Завдання цієї вертикалі – вийти на самоокупність. Для цього є два основні джерела отримання доходів: надання послуг перевізникам (зараз в Україні це філії «Пасажирська компанія», «Українська залізнична швидкісна компанія» і регіональні філії в частині приміських поїздів, а також закордонних перевізників) та додаткові послуги й сервіси, що надаються пасажирськими вокзалами. Аналіз досвіду інших країн, зокрема Польщі та Німеччини, показує, що вокзальні компанії більшу частину доходів отримують саме від додаткових послуг», - розповів Антон Саболевський.

Третій важливий крок, за словами Антона Саболевського, - чіткий розподіл між вертикалями з ремонту та експлуатації рухомого складу з відповідним підпорядкуванням лінійних підрозділів. Зокрема, заступник з ремонту відповідатиме за роботу ремонтних депо.

«Така модель зможе допомогти філії «Пасажирська компанія» здійснювати її комерційну функцію і підвищити прибутковість», - зазначає Антон Саболевський.

Нагадаємо, пасажирські перевезення для Укрзалізниці є глибоко збитковими. Торік збитки склали 10 млрд грн, з яких 6 млрд грн припало на частку далекого сполучення. При цьому держава не компенсує ці суми і не вкладає кошти в оновлення рухомого складу, як це передбачено Законом України «Про залізничний транспорт».

© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту