Google AdSense

Новини » 5 Жовтня 2018

Залізничники готують снігоочисну техніку та колії до роботи в складних погодних умовах. Зокрема, до 1 листопада фахівці оглянуть майже 44 тис. км колій, підготують 13256 стрілочних переводів, обладнаних пневмообдувкою для прибирання сухого снігу та 2409 стрілочних переводів, обладнаний електрообігрівом. Профілактичний огляд пройдуть 111 снігоочисна та 86 снігоприбиральних машини для очищення залізничних об’єктів від снігу.

 До зимового періоду комунальники лагодять 78 котельних для обігріву вокзалів та станцій; облаштовують понад 2, 6 тис. виробничих будинків та споруд, в яких утеплюють двері та вікна, ремонтують покрівлі, оглядають системи вентиляції та опалювання приміщень.

Господарства публічного товариства опікуються зимовим спецодягом та спецвзуттям для робітників, закуповує костюми, утеплені штани і куртки, шапки ушанки, робочі рукавиці. Крім того, для робітників на час зимової негоди готуються зручні та теплі санітарно-побутові приміщення, зокрема пунктів обігріву – 223 од., приміщень для сушіння спецодягу – 109 од., душових – 729 та 3009  гардеробних кімнат.

Залізничники продовжують будувати швидкісне залізничне сполучення між Києвом та  аеропортом «Бориспіль». «Цього тижня розпочали монтувати естакаду над трасою Київ-Харків – до кінця жовтня плануємо монтаж завершити», - написав на своїй сторінці у Facebookв.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 За словами керівника Укрзалізниці, будівництво швидкісної лінії залізничного сполучення між Києвом та аеропортом «Бориспіль», що є пріоритетним проектом для компанії, йде за графіком. «Як і обіцяли – вже цього року можна буде дістатись до найбільшого аеропорту країни за 35 хвилин», – повідомив Євген Кравцов.

30 вересня змонтовано першу із восьми прогонових будов залізничної естакади довжиною 34,2 м. Монтаж другої планується виконати до 7 жовтня.

Наразі залізничники вже уклали 1400 м колії від головної магістралі до естакади. Активно здійснюється будівництво платформи для поїздів в аеропорту, зони очікування на конкорсі та платформи біля 14 колії центрального залізничного вокзалу. Важливо, що платформи і рухомий склад на цій швидкісній лінії експлуатуватимуться з врахуванням всіх вимог безбар’єрного простору.

Нагадаємо, що раніше Укрзалізниця провела підготовчі роботи для початку будівництва естакади, зокрема підготовлено чотири будівельні майданчики: два – з боку перегону Бориспіль – Г. Кірпи, ще два – з боку аеропорту «Бориспіль».

Загалом на будівництві працюють 9 бульдозерів, 5 екскаваторів, 19 самоскидів, 2 катки, 6 навантажувачів та 2 автокрани.

© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту