Google AdSense

Новини » 9 Жовтня 2018

Уже з листопада Укрзалізниця почне здавати в оренду власні вагони через електронну систему. «Сьогодні – другий реальний і історичний етап – підписуємо договір з ProZorro.Продажі», – написав на своїй сторінці у Facebook в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«З листопада наша компанія починає здавати в оренду власні вагони через електронний майданчик. Таким чином ми забезпечуємо транспарентний і реально діючий механізм отримання Укрзалізницею ринкової вартості за використання вагонів нашими клієнтами. Чітка позиція в ціні ліквідує можливість для корупційних маніпуляцій», - повідомив Євген Кравцов.

За його словами, рік тому Укрзалізниця продавала свої послуги з вантажних перевезень у 5-7 разів дешевше. Через це компанія недоотримувала мільйони, а різниця між фіксованою ціною та ринковою вартістю йшла посередникам та провокувала корупцію в самій залізниці. У лютому цього року було проведено дерегуляцію вагонної складової тарифу, аби скоротити розрив між ціною і спрямували зароблені кошти на відновлення рухомого складу.

Тепер, завдяки приєднанню Укрзалізниці до системи ProZorro.Продажі, компанія розпочинає другий етап дерегуляції вагонної складової тарифу.

Як зазначив керівник Укрзалізниці, пілотний проект триватиме близько року, на  аукціони виставлятиметься 5% власного порожнього парку вагонів. За їх результатами визначатиметься ціна для всього парку вагонів за видами та на певну дату. На електронних аукціонах будуть виставлені не лише затребувані піввагони, але й інший вантажний рухомий склад, цистерни, рефрижератори тощо.

Пакет документів, що дають старт пілотному проекту з реалізації послуг та майна ПАТ «Укрзалізниця» через електронну систему, підписали в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, член правління Ремігіуш Пашкевич та в.о. директора ДП «Прозорро.Продажі» Олексій Соболев. Зокрема, це Декларація про приєднання до Меморандуму щодо співпраці у побудові в Україні прозорої та ефективної системи реалізації об’єктів державної власності, майна державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків, та об’єктів малої приватизації. Його було підписано у 2017 році Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, громадською організацією «Трансперенсі Інтернешнл Україна» та ДП «Прозорро.Продажі». Також укладено договір про взаємодію під час реалізації пілотного проекту щодо реалізації послуг із використанням власних вантажних вагонів через електронну систему ProZorro.Продажі.

Як наголосив Євген Кравцов, такий підхід, співпраця із лідером продажу активів державних компаній, - найбільш справедливий і прозорий механізм розподілу порожніх вагонів між учасниками ринку, рівні умови та можливості, відкрита конкуренція.

Зі свого боку Олексій Соболев розповів, що аукціони з оренди вагонів проводитимуться регулярно, і стартовою буде ціна оренди вагона за добу. Участь в аукціонах братиме будь-який перевізник, що підпише відповідний договір з Укрзалізницею. Реєстрація на аукціони проводитиметься, як завжди, через акредитовані електронні майданчики. «Успіх прозорих аукціонів базується на рівному доступі до торгів, простих умовах і повній відкритості даних. Я впевнений, що оренда вагонів стане мега успішним проектом, і згодом більша частина парку здаватиметься в оренду саме через ProZorro.Продажі, - підкреслив Олексій Соболев.

Нагадаємо, що 17 січня 2018 року правління ПАТ «Укрзалізниця» затвердило процедуру визначення плати за використання власних вагонів Укрзалізниці. Таким чином було завершено процес дерегуляції вагонної складової тарифу для парку власних вагонів компанії. Відповідні кроки ПАТ «Укрзалізниця» здійснило на виконання Розпорядження Кабінету Міністрів України від 1 лютого 2017 року № 64 та наказу Міністерства інфраструктури України від 7 грудня 2017 року № 425 «Про внесення змін до Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов’язані з ними послуги».

Станом на 1 вересня у робочому парку Укрзалізниці 61 тис. ватажних вагонів. Із них майже 28 тис. піввагонів, 10,3 тис. зерновозів, майже 3 тис. фітингових платформ та інший спеціальний рухомий склад. Найбільш затребуваний рухомий склад – піввагони та зерновози.

Залізничники продовжують облаштовувати власну інфраструктуру, щоб зробити її більш доступною для людей з інвалідністю. За 9 місяців 2018 року на пасажирських вокзалах та станціях було виконано 60 заходів на суму 405 тис. грн.

Зокрема, на вокзалі станції Коростень облаштовано санітарно-гігієнічну кімнату та тривають роботи з влаштування пандусу центрального виходу на перон вокзалу. На станціях Букачівці, Галаганівка, Ларга, Врадіївка, Сватове, Кремінна і по зупиночній платформі Морська облаштовано пандуси до будівель станцій та пасажирських платформ, а на станції Горяйнове – з’їзд до пасажирської будівлі.

Залізничники потурбувалися про допоміжні засоби орієнтації людей із особливими потребами на залізничних об’єктах. Так, на вокзалі станції Шепетівка встановлено інформаційний покажчик напрямку руху на шляху від місця паркування до будівлі вокзалу (збільшеним шрифтом та контрастними кольорами), встановлено рельєфно-контрастну попереджувальну лінію перед головним входом вокзалу. На вокзалах станцій Вінниця, Фастів, Біла Церква встановлено піктограми, схеми, покажчики та інформаційні стенди для особливих пасажирів. На вокзалі ст. Тернопіль вхідні двері вокзалу облаштовано звуковим орієнтиром «Метроном» для орієнтування людей з вадами зору. Встановлено кнопку виклику чергового персоналу на вокзалі  станції Харків-Левада.

На вокзалах станцій Бахмач, Миргород, Кременчук і Ромни облаштовані місця паркування транспортних засобів для маломобільних груп населення.

Працівники вокзалів та поїзних бригад на технічних заняттях постійно навчаються  обслуговуванню осіб з інвалідністю на вокзалах та у вагонах пасажирських поїздів. На вокзалах продовжують роботу групи з надання допомоги у вирішення всіх питань, пов’язаних з організацією перевезень. До складу груп входять працівники медичних пунктів, чергові по вокзалах, старші квиткові касири, носії, працівники багажних відділень та інші працівники. Про наявність груп допомоги пасажирам повідомляють по гучномовному зв’язку та візуально – на інформаційних стендах та табло.

Залізничники також підтримують раніше нанесені орієнтовні знаки. Так, поновлено жовті попереджувальні лінії на 19-ти вокзалах та станціях: Дніпро, Запоріжжя-1, Одеса-Головна, Херсон, Миколаїв, ім. Т.Шевченка, Львів, Чернівці, Івано-Франківськ, Рівне, Тернопіль, Хмельницький, Київ-Пасажирський, Вінниця, Козятин, Жмеринка, Фастів, Біла Церква та Дарниця. На вокзалі станції Харків-Пасажирський поновлено контрастне маркування та контрастні лінії перед дверима вокзалу і на краях платформ. На вокзалі станції Бахмач нанесено попереджувальні контрастні лінії по краю всіх платформ.

Також транспортні будівельники облаштовують адміністративні будівлі виробничих підрозділів: встановлюють пандуси з поручнями до входу, кнопки виклику груп допомоги та персоналу, піктограми для людей із вадами зору, виконують контрастне маркування, позначають сходи контрастно-попереджувальними і тактильно-контрастними смугами, обладнують сходи протислизькою смугою.

Залізничники й надалі працюватимуть над забезпеченням належних умов для доступу осіб з інвалідністю до вокзалів, станцій та поїздів.

 

© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту