Google AdSense

Новини » 7 Листопада 2018

Укрзалізниця відкрила в поточному році для проведення окремих видів комерційних операцій з вантажоперевезень 111 станцій, з них 19 постійних та 92 сезонні станції. За словами в.о. голови правління Укрзалізниці Євгена Кравцова, компанія, зокрема, через зміну географії походжень вантажів і напрямків їх перевезень постійно оптимізує діяльність вантажних станцій, у тому числі відкриваючи станції для окремих видів комерційних вантажних операцій.

«Логістичні схеми постійно змінюються разом із напрямками та обсягами замовлень клієнтів-вантажовласників. Наприклад, якщо раніше зерно перевозилося в основному в південну частину нашої країни, то сьогодні це західний напрямок та північно-східний. Те ж саме стосується й інших вантажів, які через кліматичні умови або з інших причин змінили географію свого походження та спрямування. З огляду на це змінюється й використання тих чи інших вантажних станцій. Ті, які не використовуються та завдають збитків компанії, – консервуються, а інші, що необхідні вантажовідправникам та обіцяють прибуток, – відкриваються. Логістика має бути гнучкою, цього вимагає економіка», – зазначив керівник Укрзалізниці.

Впродовж 9 місяців цього року відкриті для постійного проведення окремих видів комерційних операцій 19 вантажних станцій принесли Укрзалізниці майже 60 млн грн доходів, а 92 сезонні станції – 227 млн грн. Також Євген Кравцов повідомив, що кілька місяців тому, презентуючи програму роботи з малодіяльними станціями, Укрзалізниця чітко вказала критерії, якими керуватиметься, приймаючи рішення щодо доцільності функціонування тих чи інших вантажних станцій, зокрема, це кількість вагонів, які обробляє станція.

«Наприклад, якщо на станції є передумови для збільшення кількості навантажених вагонів, то Укрзалізниця внесе відповідні корегування та відкриє таку станцію. Тобто, якщо ми бачимо прогрес, ми відкриваємо таку станцію для комерційної роботи», – додав Євген Кравцов.

Так, з початку року станції, що були відкриті для вантажних операцій на постійній основі, охоплюють майже всю географію України. Зокрема, це станції: Козятин ІІ, Багачеве, ім. Олега Крючкова, Чорнорудка, Зачатівська, Лівобережна, ім. Тараса Шевченка, Таганча, Користівка, Херсон-Порт, Чубівка, Харків-Сортувальний, Полтава-Київська, Одеса-Сортувальна, Миколаїв-Вантажний, Рожнятів, Порт-Велике Запоріжжя, Одеса-Застава ІІ та Тернопіль. Сезонних станцій найбільше відкрито в Харківській області – 10, Житомирській області – 9, Київській та Чернігівській областях – по 8, Черкаській та Донецькій областях – по 7, Хмельницькій області – 6 станцій.

Як повідомлялося раніше, Укрзалізниця зазнає значних фінансових втрат через збитковість малодіяльних залізничних станцій. Альтернативою закриттю малодіяльних станцій Укрзалізниця бачить компенсацію витрат перевізнику. «Ми направили всім причетним розрахунки, готові до абсолютно відкритого діалогу. Ми хочемо по кожній станції побачити, який рівень збитковості, якщо станція збиткова через невелике навантаження, малодіяльність, і хочемо мати змогу отримати компенсацію за цю збитковість, запровадити певний механізм компенсації», – зазначив Євген Кравцов.

На залізничній мережі України близько 300 зернових вантажних станцій обробляють до двох вагонів зерна за добу. Загалом на території України відкрито 1094 станцій для обробки вантажів.

Перший тепловоз GE 8 листопада здійснить пробігові випробування в реальних умовах на українській залізниці. Про це на своїй сторінці у Фейсбук повідомив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов.

«Вже завтра перший тепловоз GE вийде на колії. Це будуть пробігові випробування в реальних умовах на українській залізниці. "Тризуб" проїде відстань у 150 км у складі вантажного поїзда на ділянці Кременчук-Ромодан. Керуватиме новим тепловозом локомотивна бригада з депо Мелітополь, хлопці вивчали особливості експлуатації ТЕ33АС у Казахстані», – повідомив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця».

Євген Кравцов також розповів, що умови контракту дотримуються чітко. «На сьогодні 15 нових локомотивів виробництва GE вже в Україні на доукомплектації. Все чітко за контрактом. Ще 15 отримаємо у першому кварталі», – розповів Євген Кравцов.

Як повідомлялося раніше, 23 лютого 2018 року  було підписано пакет важливих документів довгострокового партнерства з GE. З них розпочався перший етап довгострокового партнерства з компанією General Electric для оновлення та модернізації парку тепловозів Укрзалізниці. Перші 30 вантажних дизельних локомотивів GE TE33AC з рівнем локалізації 10%. Поступово рівень локалізації буде доведений до 40%. Українські підприємства, які  будуть залучені в кооперацію та сертифіковані GE, отримають змогу стати постачальником товарів та послуг для GE та інших виробників під час реалізації аналогічних проектів в інших країнах.

© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту