Google AdSense

Новини » Грудень 2018

Минулої доби по всій території України тривали роботи з прибирання снігу на залізничній інфраструктурі. На станціях, платформах та коліях загалом працювали понад 8 тисяч працівників, снігоборотьба не припинялася й вночі. Була задіяна спецтехніка – 49 машин.

Удень 26 грудня та минулої ночі опади у вигляді снігу спостерігалися майже по всій території України, місцями сніг переходив у сніг із дощем. За минулу добу залізничники вивезли понад 18 тис м³ снігу, очистили 12860 стрілочних переводів, 487 пасажирських платформ.

Найбільше від негоди постраждали Полтавська, Кіровоградська та Сумська області, на багатьох магістралях рух автотранспорту було заблоковано. Нагадаємо, що у зв’язку з цією ситуацією Укрзалізниця оперативно призначила додаткові поїзди для перевезення громадян, які не мали можливості скористатися альтернативними видами транспорту. Сьогодні, 27 грудня, призначені додаткові поїзди курсуватимуть за маршрутом Харків – Полтава – Київ і зворотно. Відправлення із Харкова о 14:03, прибуття в Полтаву о 17:34, прибуття до Києва о 22:19. У зворотному напрямку з Києва відправлення о 06:53, прибуття в Полтаву о 12:26 та до Харкова о 15:02.

Укрзалізниця закликає пасажирів бути обережними на об’єктах залізничної інфраструктури та уважно слухати оголошення на вокзалах, адже у зв’язку зі складними погодними умовами можливі затримки пасажирських поїздів.

27 грудня 2018 року стартували перші аукціони з продажу послуг з використання вагонів власності АТ «Укрзалізниця» на електронних майданчикахProZorro.Продажі. Кількість компаній, які зареєструвалися для участі в аукціонах, ціна на послуги,  встановлена за результатами аукціонів, засвідчили, що ринок сприймає ці торги як ефективний, доступний, транспарентний механізм розподілу та визначення об’єктивної плати за користування вагонним парком Укрзалізниці. Про це за підсумками перших аукціонів у системі ProZorro.Продажі заявив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов.

Так, вже завершилися три аукціони з продажу послуг з використання піввагонів власності Укрзалізниці. Наприклад, при початковій вартості піввагона – 819 грн за добу користування, компанія-переможець запропонувала понад 1300 грн. Таким чином, плата за користування піввагоном Укрзалізниці за підсумками аукціону зросла більш ніж на 60%.

На перші аукціони було виставлено 2 типи найбільш затребуваних ринком вагонів - піввагони та зерновози. Загалом сьогодні проводяться 14 аукціонів в електронній системі ProZorro.Продажі з використання вантажних вагонів власності компанії: по 7 аукціонів щодо піввагонів та хопер-зерновозів, загалом по 50 вантажних вагонів двох типів.

Переможцям торгів буде надано три дні для здійснення навантаження у вагони, які виставлялися на аукціон. Крім того, для клієнтів не буде обмежено полігон навантаження.

«Команда ДП «ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ» та електронні майданчики задоволені результатами перших аукціонів, які відбулися сьогодні. Ми очікуємо на появу нових лотів від Укрзалізниці у системі ProZorro.Продажі. Наша співпраця з Укрзалізницею незайвий раз доводять, що ЕТС ProZorro.Продажі можна і потрібно застосовувати у дуже різноманітних сферах для проведення різних типів аукціонів», - зазначив в.о. директора ДП «ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ» Олексій Соболев.

«Досвід вже перших аукціонів, що відбулися 27 грудня, засвідчив актуальність та необхідність для наших клієнтів такого прозорого механізму розподілу вагонного парку компанії в ринкових умовах. До наступного аукціону, що відбудеться 3 січня, зробимо висновки щодо подальшої організації цієї роботи. Найважливіше – вперше компанія та клієнти спільно узяли дзеркальну відповідальність за терміни та якість перевезень. Це дозволить змінити ставлення до компанії споживачів послуг, а Укрзалізницю стимулюватиме ставати клієнтоорієнтованою ринковою компанією», - зазначив Євген Кравцов.

Наступні аукціони відбудуться 3 січня 2019 року. Загалом у найближчі місяці компанія планує виставляти на аукціони до 5% парку вантажних вагонів.

Індексація тарифів на вантажоперевезення у 2019 році дозволить збільшити кошти на ремонт локомотивів на 50%  до 3,1 млрд грн. Порівняно з 2018 роком Укрзалізниця готова вдвічі збільшити фінансування на такі цілі. Про це повідомив директор зі стратегічного розвитку АТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський.

 

Укрзалізниця зможе вирішити питання забезпечення локомотивами в достатній кількості для перевезення вантажів лише за умови збільшення доходів. Одним із таких чинників є кореляція тарифів на вантажоперевезення з індексом цін виробників промислової продукції. Про це розповів директор зі стратегічного розвитку та інвестиційної політики АТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський.

«Учасники ринку перевезень мають усвідомити, що доки буде тарифне протистояння, з тягою змін не відбудеться. Востаннє тарифи на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України було проіндексовано на 15% 31 жовтня 2017 року. За цей час собівартість вантажоперевезень значно збільшилася, наприклад, дизпальне здорожчало на 30%, електроенергія – на 15%. Щороку динаміка зміни залізничних тарифів відстає від індексу цін виробників, що обертається хронічним дефіцитом інвестицій на суттєве оновлення локомотивів та інфраструктури порівняно з потребою», – зауважив Антон Саболевський.

Тим часом за 11 місяців цього року Укрзалізниця здійснила капітальних вкладень більше, ніж отримала коштів від індексації тарифів, що надходять на окремий інвестиційний рахунок, зокрема капвкладень 11,8 млрд грн, а на інвестрахунку 6,2 млрд грн.

Оскільки індекс цін виробників (ІЦВ) промислової продукції навіть з урахуванням індексації залишається вищим, ніж зростання вартості залізничних перевезень, у 2019 році Укрзалізниця ініціює індексацію на ІЦВ за підсумками 2018 року на 16,6 % на початку 2019-го та поетапну індексацію тарифів за 2019 рік.

За словами Антона Саболевського, доходи від перевезень вантажів у доларовому еквіваленті значно зменшилися, а враховуючи великий ступінь зношеності парку локомотивів та здорожчання вартості комплектуючих і запчастин, ремонти локомотивів зростають у ціні. Для забезпечення економіки України потреба сьогодні не стільки у збільшенні вагонів на ринку, скільки в забезпеченні тягою.

«Порівнюємо 2012 рік і 2017 рік. У 2012 році доходи від перевезень вантажів 5,2 млрд доларів, у 2017 році, на жаль, 2,4 млрд доларів. Середньорічний тариф за перевезення 1 тонни вантажу у 2012 році становив майже 9 доларів, а зараз на одній тонні ми заробляємо в середньому 5 доларів. І суттєво вплинуло на зменшення доходів скорочення обсягів транзитних перевезень. Відповідно, витрати на одиницю експлуатованого парку локомотивів зменшилися в середньому від 30 до 60%», – зауважив Антон Саболевський.

Через старіння парку локомотивів також зростає частота позапланових видів ремонту тягового рухомого складу. Так, за 11 місяців 2018 року вже сталося 7717 випадків, тоді як за відповідний період минулого року 5524 випадки, що додатково відволікає кошти компанії на повернення локомотивів в експлуатацію.

Довідка: відсоток зносу інвентарного парку магістральних електровозів складає 93%, магістральних тепловозів 100%.

З нагоди різдвяних і новорічних свят подарунки від Укрзалізниці отримають понад 135 тисяч дітей працівників компанії. Укрзалізниця підготувала для них традиційні набори солодощів і канцтоварів.

 

«Ми вже другий рік поспіль готуємо такі подарункові новорічні набори, адже вважаємо дітей із сімей залізничників частиною нашого великого колективу. Привітати малечу – і соціальна відповідальність компанії перед її працівниками, і природна потреба подарувати дітлахам маленьке диво в ці святкові дні», – розповів член правління Укрзалізниці Желько Марчек. Він також додав, що кошти на придбання дитячих подарунків закладаються ще на етапі формування фінплану компанії відповідно до рішення правління.

Оригінальні пакунки виготовлені у вигляді поїзда з використанням технології «Доповнена реальність». Вони оздоблені відеопривітанням з Новим роком і прикрашені логотипом Укрзалізниці.

Вартість кожного подарункового набору цьогоріч становить 138 грн. До їх складу увійшли солодощі та канцелярські товари, серед яких набори наклейок із зображеннями поїздів, пластилін, блокноти, пенали, фарби або інші сюрпризи, які стануть у пригоді під час зимових шкільних канікул.

Нагадаємо, понад 11 тисяч першокласників – дітей залізничників – отримали подарунки від Укрзалізниці з нагоди 1 вересня.

Швидкісний поїзд Kyiv Boryspil Express вже здійснив 1 тис. рейсів та перевіз 30 тис. пасажирів. Новий експрес виконує графік руху на 99,6 % – це достатньо високий показник.

Наразі експрес працює ритмічно, а Укрзалізниця й надалі розвиватиме цей проект. Так, вже у 2019 році компанія запровадить зупинку експресу на станції Видубичі, де для нього буде збудована окрема платформа. Завдяки чому Укрзалізниця фактично з’єднає метрополітен з експресом та Міжнародний аеропорт «Бориспіль».

Наразі щодоби на маршруті Київ – Міжнародний аеропорт «Бориспіль» працює 27 пар поїздів, у разі зміни пасажиропотоку Укрзалізниця перегляне їх кількість.

Квитки на експрес можна придбати в кіосках самообслуговування, які розміщені на конкорсі над 14-ою колією на вокзалі у Києві. Для придбання квитка за готівковий розрахунок організовані дві спеціальні каси на Центральному та Південному вокзалах. В аеропорту «Бориспіль» квитки можна придбати в касах та терміналах, що розташовані на вході до залізничної платформи. На станції Дарниця квитки можна придбати в касі № 2.

Нагадаємо, що новий експрес почав курсувати 30 листопада 2018 року.

Сторінка 2 з 9«««123456»»»
© 2019 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту