Google AdSense

Новини » Грудень 2018

Сто пасажирських вагонів загалом буде оновлено у 2018-му шляхом капітально-відновлювального ремонту. Це 6 составів, які щодобово перевозитимуть понад 3,5 тис. пасажирів. Загалом за рік оновленими вагонами подорожуватимуть 1,2 млн пасажирів, - про це розповів керівник Укрзалізниці Євген Кравцов.

За 11 місяців, Укрзалізниця оновила шляхом КВР вже 86 вагонів –54 у власних депо та 32 на заводах. Ще понад 20 одиниць пройдуть КВР до кінця грудня. Як повідомив на своїй сторінці у Facebook керівник Укрзалізниці Євген Кравцов, рекордних обсягів КВР вдалося досягти завдяки збільшенню інвестицій, удосконаленню системи закупівель комплектуючих і запчастин та консолідації кваліфікованого персоналу.

«Ми пішли шляхом найбільш ефективного економічного методу - капітально-відновлювальних ремонтів. Вартість модернізації, у порівнянні з виготовленням нових - у два з половиною рази менша. На сьогодні оновили 86 вагонів, у грудні чекаємо ще. Загалом у 2018-му на маршрути вийде більше 100 оновлених вагонів. І це показові цифри», – розповів Євген Кравцов.

Капітально-відновлювальний ремонт дозволяє зробити вагон як новий.  У вагонах повністю змінено інтер’єр, оновлені основні вузли та системи: кондиціювання повітря, вентиляції, замінені полиці, перестінки, комплекти вікон, встановлено індивідуальні розетки електроживлення для кожного місця, облаштовані вакуумні санвузли, нанесене лакофарбове покриття кузовів зі збільшеним терміном служби до 10 років. КВР дарує вагонам половину життєвого циклу, тобто таким чином ми подовжуємо їх термін служби ще на 14 років.

За словами керівника Укрзалізниці вони вже задіяні до перевезень, а з частини сформували нові поїзди у новому графіку руху. Також ними поповнюються схеми існуючих поїздів - збільшено кількість вагонів поїздів у популярних напрямках.

Так із вагонів, що пройшли КВР, сформовано поїзд «Чотири столиці» за маршрутом Київ – Мінськ – Вільнюс – Рига, а також пари поїздів №3/4 Запоріжжя – Ужгород і №19/20 Київ–Лисичанськ. Окрім того збільшено кількість вагонів у складі наступних пар поїздів: №79/80 Дніпро–Київ, №11/12 Київ – Новоолексіївка та №7/8 Київ – Івано-Франківськ.

«Пасажирські вагони, що пройшли КВР, курсують виключно у фірмових поїздах 1 класу, що дозволяє ефективно використовувати рухомий склад. Виконати КВР одного пасажирського вагона в цінах цього року обходиться майже в 10 млн грн без ПДВ», – повідомив Євген Кравцов.

У компанії сподіваються збільшити капітальні інвестиції в оновлення пасажирського рухомого складу наступного року та  планують вчасно розпочати тендерно-договірну роботу із закупівлі необхідних матеріально-технічних ресурсів та послуг з КВР в умовах заводів.

Укрзалізниця оголошує початок компанії з продажу послуг подобового використання вагонів власності Укрзалізниці з застосуванням «ProZorrо.Продажі» 
З графіком проведення аукціонів на грудень 2018 року, лотами для оголошення та етапами компанії можна ознайомитися на сайті Центру транспортної логістики (ЦТЛ) АТ «Укрзалізниця». 
http://uz-cargo.com/docs/ProzorroSale_17_12_18.pdf

Укрзалізниця збільшила можливості для транспортування вантажів на дільниці Маріуполь – Волноваха – Комиш-Зоря – Запоріжжя у два рази. Наразі через стикову станцію Комиш-Зоря щодоби залізничники пропускають 30 пар поїздів (24 пари вантажних, 4 – пасажирських і 2 – приміських поїздів). При цьому діючий графік дозволяє збільшити обсяги залізничного руху цією дільницею до 33-35 пар поїздів (26-28 пар вантажних, 5 – пасажирських та 2 – приміських).

Збільшити пропускну здатність цієї важливої залізничної гілки, що забезпечує сполучення меткомбінатів Приазов’я з рештою території України, вдалося завдяки комплексу робіт з модернізації упродовж 2017-2018 років. До 2017 року дільниця Запоріжжя – Волноваха була одним із найбільш «вузьких місць» напрямку, тому що максимальні розміри руху на ній складали 22 пари поїздів (16 пар вантажних, 4 – пасажирських та 2 – приміських).

«Збільшення кількості вантажних поїздів на маріупольському напрямку – це одне із зобов’язань, яке взяла на себе Укрзалізниця в ході переговорів з учасниками ринку щодо необхідності індексації тарифів на вантажоперевезення», – зазначив у Facebook в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Також на ділянці збільшено кількості локомотивів, задіяних у перевізному процесі. Наразі на цьому напрямку проходять обкатку новітні локомотиви виробництва  General Electric.

Збільшення пропускної спроможності напрямку забезпечило позитивну динаміку основних показників роботи залізничного транспорту. Обсяги пасажирських перевезень завдяки проведеним роботам зросли в далекому сполученні практично в 1,5 разу (з 365 тис. до 579 тис. осіб), у приміському сполученні – у 3 рази (з 173 тис. до 534 тис. пасажирів).

Довідка:

У рамках реконструкції об’єктів інфраструктури залізничного транспорту на ділянці Пологи – Комиш-Зоря залізничники здійснили колійний розвиток стикової станції Комиш-Зоря, де було укладено дві додаткові приймально-відправні колії та сім стрілочних переводів. А на 327-му км перегону Магедове – Комиш-Зоря залізничники відновили роз’їзд, уклали дві приймально-відправні колії, чотири стрілочні переводи та два скидальні гостряки. Ці роботи дозволили збільшити пропускну спроможність стратегічно важливого для країни маріупольського напрямку.

Вісім пасажирських штабних купейних вагонів, щойно отриманих Укрзалізницею від Крюківського вагонобудівного заводу, будуть сформовані в один склад і курсуватимуть за маршрутами додаткових поїздів, яких цього року призначено близько 30. Про це повідомив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов.

«Комфорт та якість нових вагонів пасажири зможуть оцінити вже під час цьогорічних новорічних та різдвяних свят», - зазначив керівник Укрзалізниці. Зокрема, у вагоні удосконалена робота системи опалення в автоматичному режимі, передбачена установка додаткових фільтрів у системи опалення та водяного пожежогасіння. Для зручності пасажирів передбачені розетки на рівні верхніх полиць, збільшено кількість розеток у проходах. Окрім того, у кожному купе відчиняються кватирки; вода для чаю нагріватиметься не під час руху поїзда, а буде гарячою вже при посадці. Встановлені більш потужні електричні перетворювачі для безперебійної роботи мікрохвильової печі. Вагони обладнані кліматичною системою, двома вакуумними туалетами закритого типу.

     За словами Євгена Кравцова, Укрзалізниця ставила перед виробником завдання, щоб усі важливі елементи, 70 % обладнання вагона було вітчизняного виробництва, навіть системи кондиціювання повітря, вакуумні туалети, які досі були винятково іноземного виробництва.

    Після піку новорічно-різдвяних перевезень новозбудовані штабні вагони будуть включені до складу таких поїздів: 138/137 Хмельницький-Лисичанськ (ВЧ Хмельницкий) - 121/133 Миколаїв-Київ-Рівне (ЛВЧД Миколаїв) - 71/72 Запоріжжя-Київ (ЛВЧД Запоріжжя) - 97/98 Ковель-Київ (ЛВЧД Ковель)

Ліквідація «схем» з розкрадання дизпального на Укрзалізниці – пріоритетна в боротьбі з корупцією. Про це повідомив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов на своїй сторінці у Facebook. Він також підкреслив, що боротьба з хабарниками та корупціонерами – не показова, і нікому не зійдуть з рук подібні зловживання.

«Вчора одного з керівників Дніпровського ВОХРу затримали на хабарі. Разом з місцевим криміналітетом та спільниками він організував побори на залізниці. Вимагали гроші за безперешкодний проїзд вантажу. Окрім того, крали пальне, метал, вугілля з вагонів, які проходили через станції Запорізької області. Посадовець загону мав отримати чергову проплату – 146 тисяч гривень, коли його затримали», – розповів Євгена Кравцова.

За інформацією Військової прокуратури Південного регіону України, наразі вказаним особам готується повідомлення про підозру у вчиненні корупційного злочину та клопотання до суду про обрання запобіжного заходу. Досудове розслідування триває.

Сторінка 3 з 9«««1234567»»»
© 2019 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту