Google AdSense

Новини » Грудень 2018

При обробці заявок на групові перевезення Укрзалізниця в першу чергу надає пріоритет замовленням на перевезення груп дітей. Так, станом на 11 грудня 2018 року Укрзалізниця вже задовольнила 1227 заявок на 56 тис. місць для перевезення дітей до та з місць відпочинку. Це значно більше показника минулого року, коли було 423 заявки на перевезення 16 тис. дітей, зазначив директор департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень Укрзалізниці Олександр Красноштан

За його словами, цьогоріч до новорічних свят Укрзалізниця отримала багато заявок на перевезення груп пасажирів. При їх розгляді місця надаються в першу чергу групам дітей. «Для Укрзалізниці перевезення груп дітей – пріоритетна місія, до якої ставимося з повною відповідальністю, як у питанні першочергового оформлення квитків, так і в питаннях надання вагонів відповідної якості. Загалом Укрзалізниця жодного разу не відмовилася від групових заявок на перевезення дітей», – прокоментував Олександр Красноштан.

Якщо з об’єктивних причин Укрзалізниця не може виконати заявку через брак місць, перевізник завжди запропонує альтернативний варіант, наприклад, виїзд в іншу дату, або призначить додатковий поїзд.

Також він зазначив, що наразі залишилося опрацювати 44 заявки на перевезення груп дітей. Це буде зроблено найближчим часом. Зокрема, Олександр Красноштан запевнив, що квитки отримає також група дітей, що вирушає на початку січня до Яремчі. «Наразі нема жодних приводів для хвилювань з боку організаторів цієї поїздки. Ця заявка буде обов’язково задоволена, як і всі інші», – додав він.

Він також закликав організаторів відпочинку дітей при виникненні будь-яких питань повідомляти на гарячу лінію Укрзалізниці за тел. 0800-503-111.

Нагадаємо, що наразі Укрзалізниця проводить роботу з призначення додаткових поїздів – вони з’являються щодня. У цьому році їх буде 30, і ними щодня буде перевозитися понад 20 тис. пасажирів.

Станом на 17 грудня 2018 року Укрзалізниця відкрила продаж квитків на 23 додаткові поїзди на понад 180 рейсів у найбільш популярних напрямках, в яких пасажирам вже запропоновано додатково більше 150 тис. місць. Традиційно найпопулярнішими зимовими напрямками є Львів, Закарпаття та Прикарпаття, тому більшість поїздів курсуватимуть саме на захід країни. Робота з призначення додаткових поїздів триває.

 Західний напрямок:

№ 181/182 Київ – Львів, відправленням з Києва 22, 23, 26, 27, 30, 31 грудня, 5, 6, 9, 10, 13, 14 січня, зворотно 21, 22, 25, 26, 29, 30 грудня, 4, 5, 8, 9, 12, 13 січня.

№ 191/192 Київ – Львів, відправленням з Києва 23, 25, 28-31 грудня, 2-6, 8-12 січня, зворотно 23, 25, 28-30 грудня, 1-5, 7-13 січня.

№ 217/218 Київ – Львів, відправленням з Києва 22-27 грудня, зворотно 23-28 грудня.

№ 197/198 Київ – Ковель, відправленням з Києва 23, 25, 29, 31 грудня, 5, 6, 9, 13 січня, зворотно 23, 25, 29 грудня, 1, 5, 7, 9, 13 січня.

№ 207/208 Київ – Ужгород – Київ, відправленням з Києва 22, 24 грудня, зворотно 23, 25 грудня.

№ 235/236 Київ – Ужгород, відправленням з Києва 24, 26 грудня, зворотно 23, 25, 27 грудня.

№ 249/231/250 Київ – Івано Франківськ – Чернівці – Київвідправленням з Києва 2, 4, 7 січня 2019, зворотно 3 та 8 січня.

№ 258/227 Одеса – Ужгород, відправленням з Одеси 22, 24, 26 грудня, зворотно 25 грудня.

Одеський напрямок:

№ 161/162 Київ – Миколаїв відправленням з Києва 21, 23, 25, 27, 29 грудня, 3, 5, 9, 13 січня, зворотно 22, 24, 26, 28 грудня, 2, 4, 8, 12 січня.

Дніпровський напрямок:

№ 179/180 Київ – Дніпро, відправленням з Києва 23, 25, 29, 30, 31 грудня, 5, 8, 12 січня, зворотно 23, 25, 29, 30 грудня, 1, 5, 8, 12 січня.

№ 275/276 Київ – Кривий Ріг, відправленням з Києва 10 січня, зворотно 28 грудня.

Донецька філія:

№ 205/206 Покровськ – Харків, відправленням з Покровська та Харкова 22, 25, 28, 29, 30 грудня, 2, 4, 5, 8, 12, 13 січня.

Додаткові рейси:

№ 111/112 Харків – Львів, відправленням з Харкова 23, 25, 27, 29 грудня, 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13. січня, зворотно 24, 26, 28, 30 грудня, 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14 січня.

№ 670/669 Кременчук – Бахмач, відправленням з Кременчука та Бахмача 8 січня.

№ 781/782/774/773 Черкаси – Київ – Шосткавідправленням з Черкас, Києва та Шостки 25 грудня, 1, 2, 8 січня.

№ 797/798 Харків – Запоріжжя, відправленням з Харкова та Запоріжжя 25 грудня, 1,  8 січня.

Швидкісні поїзди:

№ 720/719 Київ – Харків, відправленням з Києва 25 січня, 1, 8 січня, зворотно 26 грудня, 2, 9 січня.

№ 736/735 Київ – Запоріжжя, відправленням з Києва та Запоріжжя 22, 25, 29. грудня, 1, 5, 8, 12 січня.

Подовження маршруту прямування:

№ 43/44 Івано-Франківськ – Дніпро, щоденний поїзд з відправленням з Івано-Франківська з 27 грудня по 08 січня, зворотно з 29 грудня по 10 січня.

№ 72/71 Запоріжжя – Ужгород, щоденний поїзд з відправленням із Запоріжжя з 27 грудня по 9 січня, зворотно з 29 грудня по 11 січня.

№ 76/75 Кривий Ріг – Ужгород, щоденний поїзд з відправленням з Кривого Рогу з 27 грудня по 8 січня, зворотно з 29 грудня по 10 січня.

№ 243/244 Київ – Івано-Франківськ, Ворохта – Сумивідправленням з Києва 28 грудня, 1, 5, 9 грудня зворотно 31 грудня, 4, 8, 10 січня, відправленням із Сум 30 грудня, 3, 7 січня, зворотно 29 грудня, 2, 6 січня.

№ 779/780 Суми – Вінниця, відправленням з Сум та Вінниці 25, 28, 31 грудня, 1, 4,  7,  8 січня.

Квитки можна придбати в залізничних касах та в онлайн-системі продажу квитків. Укрзалізниця звертається до пасажирів із проханням уважно планувати свої поїздки, розглядати альтернативні дати виїзду, а не лише останні дати напередодні вихідних, а також варіанти маршрутів, у тому числі подорож із пересадкою.

Укрзалізниця призначає «Нічний експрес» № 3/4 Запоріжжя – Дніпро – Ужгород. Поїзд сформований з вагонів, що пройшли капітально-відновлювальний ремонт, а його графік складений з урахуванням побажань пасажирів. Про це повідомив на своїй сторінці у Facebookкерівник Укрзалізниці Євген Кравцов.

 У перший рейс новий поїзд № 4/3 Запоріжжя – Дніпро – Ужгород вирушить 16 грудня з Запоріжжя о 14:40, з Дніпра – о 16:40 та прибуде до Ужгорода наступного дня об 11:06. У зворотному напрямку поїзд почне курсувати з 17 грудня. Він відправлятиметься з Ужгорода о 13:20 та прибуде наступного дня до Дніпра о 08:13, до Запоріжжя – о 10:14.

Поїзд курсуватиме, зокрема, з зупинками на станціях Біла Церква, Львів, Воловець, Мукачево та ін.

«Новий маршрут стане потужним імпульсом для розвитку туристичної галузі України», – зазначив керівник Укрзалізниці.

Також він забезпечить сполучення мегаполісів Придніпров’я: Дніпра, Запоріжжя, а також Білої Церкви з Закарпаттям.

Майже мільярд доларів інвестицій в оновлення основних фондів передбачає проект консолідованого фінансового плану Укрзалізниці на 2019 рік. Документ попередньо схвалено Наглядовою радою товариства та передано до причетних міністерств. Про це повідомив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов.

«Розвиток суміжних галузей економіки за рахунок модернізації Укрзалізниці – головна ідея, закладена у фінплані компанії на 2019 рік. Ця модель, що показала свою ефективність на ринку вагонів, має бути перенесена і на інші галузі, з якими співпрацює залізниця. Тому від реалізації нашої амбітної інвестиційної програми на наступний рік виграють усі», – зазначив Євген Кравцов.

Так, проектом фінансового плану на 2019 рік капітальні інвестиції заплановані в сумі 24,5 млрд грн – це більше очікуваного результату 2018 року майже в 1,5 разу. Ці кошти Укрзалізниця планує спрямувати на придбання нового, модернізацію та капітальний ремонт наявного парку залізничного рухомого складу.

Зокрема, планується придбати 15 вантажних тепловозів виробництва компанії General Еlectric, 46 пасажирських вагонів, придбати та виготовити 3650 піввагонів тощо. Крім того, компанія планує модернізувати більше 7 тис. вантажних вагонів, 78 пасажирських вагонів, а також приміські поїзди та тяговий рухомий склад.

Однак ця інвестиційна програма, за словами керівника Укрзалізниці, може бути реалізована лише в разі підтримки ринком стратегічних змін тарифної політики Укрзалізниці. «Як мінімум наступного року це – індексація тарифу та його прив’язка до індексу цін товаровиробників, а також часткове зближення класів вантажів разом з уніфікацією порожнього пробігу», – зауважив Євген Кравцов.

Також компанія планує збільшити видатки на ремонти до 12,5 млрд грн, що на 76% більше очікуваного результату поточного року. Із запланованих коштів на ремонт найбільш питому вагу займають витрати на ремонт об’єктів локомотивного господарства. Загалом витрати на ремонт рухомого складу зросли до плану поточного року на 30%, до суми 7,2 млрд грн. Також увага буде приділена ремонту інфраструктури.

Реалізація всіх заходів, витрати на які передбачені проектом фінплану на 2019 рік, дасть можливість забезпечити необхідну швидкість руху поїздів та безпеку перевезень вантажів і пасажирів. Очікуваним ефектом має стати зменшення обігу вагону, збільшення пропускної здатності проблемних ділянок . Таким чином Укрзалізниця планує покращити якість перевезень та збільшити їх обсяги. Внаслідок реалізації фінансового плану в запропонованій редакції менеджмент Укрзалізниці розраховує отримати покращення ситуації в перевезеннях, зокрема, планується перевезти 331 млн тонн вантажів та 201 млн пасажирів.

«Ремонти, модернізації, закупівлі, передбачені нашим фінпланом, – це сигнал українським підприємствам, що мають запустити повноцінну програму імпортозаміщення необхідної нам продукції. Ми вже зробили та передали виробникам каталог першочергово необхідних нам запчастин для імпортозаміщення. Саму ідею імпортозаміщення для Укрзалізниці широко презентуємо найближчим часом», – додав Євген Кравцов.

Ціну за 32 тисячі тонн дизельного палива, яка сформувалася під час останніх аукціонів на Prozorro 12 грудня, буде знижено. Про готовність переглянути його вартість у бік зменшення під час підписання договорів Укрзалізницю в офіційних листах повідомили переможці торгів. Така можливість передбачена Законом України «Про публічні закупівлі» та Договором поставки, який використовується при постачанні дизельного палива.

12 грудня 2018 року за результатами торгів у системі ProZorro визначено переможців трьох тендерів на закупівлю 32 тис. тонн дизпального із застосуванням формульного розрахунку його вартості. Переможцями стали ТОВ «Анвітрейд» (на 12 тис. тонн), ТОВ «Фірма Фідея» (на 10 тис. тонн) і ТОВ «Торговий дім «Сокар Україна» (на 10 тис. тонн).

Ці три тендери на закупівлю 32 тисячі тонн дизельного палива були оголошені ще 19 жовтня цього року. Передбачалося, що свої пропозиції учасники надаватимуть до 20 листопада. Очікувана вартість при цьому була встановлена на рівні 34,8 тисячі грн за тонну, що цілком відповідало тодішньому рівню ринкових цін. Коли ціни почали знижуватися, Укрзалізниця також знижувала очікувану вартість. Останній раз це відбулося 15 листопада 2018 року, коли ціну встановили на рівні 32,5 тисяч грн за тонну з тим, щоб продовжити аналізувати динаміку цін і встановити остаточну ціну ближче до дати тендеру. Втім, 15 листопада, в останній день подання скарг, процедура була оскаржена в АМКУ. Законодавство України забороняє вносити зміни до тендерної документації під час оскарження. Розгляд скарги відбувся 30 листопада 2018 року, її не було задоволено.

Щоб уникнути ймовірності подання наступних скарг, Укрзалізниця вже не переносила дату подання пропозицій та не вносила жодних змін. При цьому очікувалось, що під час аукціонів учасники знижуватимуть ціну до актуального ринкового рівня.

За словами керівника Укрзалізниці Євгена Кравцова, за останній рік компанії вдалося здійснити ряд кроків, які не дозволили робити Укрзалізницю заручником змов та схем у питанні закупівлі пального. «Системоутворюючим для нас тут є перехід на формульне ціноутворення. Втім, компанія все одно постійно стикається зі спробами блокування чи оскарження закупівельних процедур, у тому числі і через Антимонопольний комітет, з боку недобросовісних постачальників, яких не влаштовують прозорі, зрозумілі, а головне, передбачувані правила гри», - зауважив він.

Також він підкреслив, що його позиція у цій ситуації послідовна, відкрита і жорстка: «Вартість дизеля має відповідати ринковій, а якщо хтось намагатиметься діяти інакше, безпідставно накручуючи ціну, у нас завжди є право скасувати торги і оголосити нові», - наголосив Євген Кравцов.

Крім того, керівник Укрзалізниці доручив провести службове розслідування дій посадових осіб товариства на предмет наявності порушень законодавства чи ознак зловживання.

Нагадаємо, що Укрзалізниця наразі перша і єдина державна компанія України, яка постачає дизпальне із застосуванням формульної зміни ціни з урахуванням котирувань Platts, це дозволяє купувати дизпальне за ринковими цінами. Завдяки запровадженню формульного розрахунку вартості пального, Укрзалізниця з початку року вже зекономила на його закупівлях близько 50 млн грн.

Крім того, формульне ціноутворення забезпечує законний механізм перегляду цін при зміні індексу Platts, що значно знижує ризик тиску з боку постачальників, які хочуть перегляду цін на підставі цінових довідок.

Довідка: Укрзалізниця – один із найбільших споживачів дизпального в Україні. Щороку компанія купує його близько 300 тис. тонн.

Сторінка 5 з 9«««123456789»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту