Google AdSense

Новини » Грудень 2018

Ціну за 32 тисячі тонн дизельного палива, яка сформувалася під час останніх аукціонів на Prozorro 12 грудня, буде знижено. Про готовність переглянути його вартість у бік зменшення під час підписання договорів Укрзалізницю в офіційних листах повідомили переможці торгів. Така можливість передбачена Законом України «Про публічні закупівлі» та Договором поставки, який використовується при постачанні дизельного палива.

12 грудня 2018 року за результатами торгів у системі ProZorro визначено переможців трьох тендерів на закупівлю 32 тис. тонн дизпального із застосуванням формульного розрахунку його вартості. Переможцями стали ТОВ «Анвітрейд» (на 12 тис. тонн), ТОВ «Фірма Фідея» (на 10 тис. тонн) і ТОВ «Торговий дім «Сокар Україна» (на 10 тис. тонн).

Ці три тендери на закупівлю 32 тисячі тонн дизельного палива були оголошені ще 19 жовтня цього року. Передбачалося, що свої пропозиції учасники надаватимуть до 20 листопада. Очікувана вартість при цьому була встановлена на рівні 34,8 тисячі грн за тонну, що цілком відповідало тодішньому рівню ринкових цін. Коли ціни почали знижуватися, Укрзалізниця також знижувала очікувану вартість. Останній раз це відбулося 15 листопада 2018 року, коли ціну встановили на рівні 32,5 тисяч грн за тонну з тим, щоб продовжити аналізувати динаміку цін і встановити остаточну ціну ближче до дати тендеру. Втім, 15 листопада, в останній день подання скарг, процедура була оскаржена в АМКУ. Законодавство України забороняє вносити зміни до тендерної документації під час оскарження. Розгляд скарги відбувся 30 листопада 2018 року, її не було задоволено.

Щоб уникнути ймовірності подання наступних скарг, Укрзалізниця вже не переносила дату подання пропозицій та не вносила жодних змін. При цьому очікувалось, що під час аукціонів учасники знижуватимуть ціну до актуального ринкового рівня.

За словами керівника Укрзалізниці Євгена Кравцова, за останній рік компанії вдалося здійснити ряд кроків, які не дозволили робити Укрзалізницю заручником змов та схем у питанні закупівлі пального. «Системоутворюючим для нас тут є перехід на формульне ціноутворення. Втім, компанія все одно постійно стикається зі спробами блокування чи оскарження закупівельних процедур, у тому числі і через Антимонопольний комітет, з боку недобросовісних постачальників, яких не влаштовують прозорі, зрозумілі, а головне, передбачувані правила гри», - зауважив він.

Також він підкреслив, що його позиція у цій ситуації послідовна, відкрита і жорстка: «Вартість дизеля має відповідати ринковій, а якщо хтось намагатиметься діяти інакше, безпідставно накручуючи ціну, у нас завжди є право скасувати торги і оголосити нові», - наголосив Євген Кравцов.

Крім того, керівник Укрзалізниці доручив провести службове розслідування дій посадових осіб товариства на предмет наявності порушень законодавства чи ознак зловживання.

Нагадаємо, що Укрзалізниця наразі перша і єдина державна компанія України, яка постачає дизпальне із застосуванням формульної зміни ціни з урахуванням котирувань Platts, це дозволяє купувати дизпальне за ринковими цінами. Завдяки запровадженню формульного розрахунку вартості пального, Укрзалізниця з початку року вже зекономила на його закупівлях близько 50 млн грн.

Крім того, формульне ціноутворення забезпечує законний механізм перегляду цін при зміні індексу Platts, що значно знижує ризик тиску з боку постачальників, які хочуть перегляду цін на підставі цінових довідок.

Довідка: Укрзалізниця – один із найбільших споживачів дизпального в Україні. Щороку компанія купує його близько 300 тис. тонн.

Сьогодні Укрзалізниця прийняла в експлуатацію 8 локомотивів виробництва General Electric та один із них відправила у перший рейс. Тепловоз TE33AС «Тризуб» у складі вантажного поїзда прямує за маршрутом Мелітополь – Волноваха – Маріуполь та здійснює перевезення залізорудного концентрату. Загалом в Україні вже знаходяться 20 тепловозів, поставлених Укрзалізниці в рамках реалізації першого етапу угоди з General Electric, ще 12 тепловозів будуть передані компанії в експлуатацію до кінця цього року.

 В.о. голови правління АТ  «Укрзалізниця» Євген Кравцов особисто доповів Прем’єр-міністру України Володимиру Гройсману про проведену компанією роботу з оновлення тягового рухомого складу та покращення логістичної спроможності Укрзалізниці для забезпечення потреб індустріальних підприємств, особливо тих, що орієнтовані на експорт.

«Сьогодні для Укрзалізниці знакова дата – ми запускаємо перший локомотив  General Electric до регулярного рейсу. О 13 годині поїзд із залізною рудою загальною масою 3824 тонни відправився до маріупольських підприємств. Це також досить важливий знак, що ми повністю виконуємо завдання Уряду зі збільшення пропускної здатності цієї ділянки. Якщо в минулому році у напрямку Маріуполя ми могли пропустити не більше 12-14 вантажних поїздів, то після запуску локомотивів General Electric ми впевнені, що зможемо стабільно забезпечити стабільно 22-24 поїзди вже сьогодні. Ми й надалі розвиватимемо цей напрямок та збільшуватимемо інвестування», - розповів Євген Кравцов.

Він також зауважив, що керівництво компанії задоволене першими тестовими результатами використання локомотивів виробництва General Electric і бачить велику перспективу їх застосування на українських магістралях. «До кінця року з перших 30-ти локомотивів  ми запустимо в роботу 20. Сьогодні вже прийнято в експлуатацію 8 локомотивів, які працюватимуть на стратегічному вантажному напрямку Комиш-Зоря – Волноваха. Також локомотиви General Electric плануємо направити на лінію в напрямку Миколаївського порту, щоб забезпечити експорт українського зерна в піковий період», - повідомив керівник Укрзалізниці.

Нагадаємо, 23 лютого 2018 року було підписано пакет документів довгострокового партнерства з компанією General Electric для оновлення та модернізації парку тепловозів Укрзалізниці. Зокрема, підписано рамкову угоду між Укрзалізницею та GE щодо 15-річного партнерства оновлення та модернізації рухомого тягового складу.

У рамках реалізації першого етапу рамкової угоди передбачено постачання 30 тепловозів ТE33А. З них 20 локомотивів уже поставлено в Україну, 10 тепловозів будуть доставлені до України, доукомплектовані та передані Укрзалізниці до кінця лютого 2019 року.

За договором, вартість одного тепловозу склала 3,9 млн дол. США без ПДВ. Економічний ефект від експлуатації даних тепловозів становить близько 9,7 млн грн на рік на локомотив.

 

Довідка.

Локомотиви TE33AС серії Evolution виробництва General Electric уже сертифіковані. Відповідний документ виданий органом із сертифікації продукції вагонобудування ДП «Український науково-дослідний інститут вагонобудування» на замовлення General Electric і виданий замовнику 15 листопада 2018 року. Сертифікат підтверджує відповідність локомотивів вимогам правил безпеки і технічним умовам замовлення.

Тепловози виробництва General Electric мають втричі більші терміни пробігу між технічним обслуговуванням, що покращує їх час експлуатації, а також дозволяють підвищити в 1,5 разу масу поїздів.

Тепловози ТЕ33АС адаптовані до кліматичних умов простору 1520, екологічні, надійні, економні в обслуговуванні та комфортні для локомотивних бригад. Порівняно з тепловозами 2ТЕ10 и 2ТЕ116 шкідливі викиди знижені більш ніж на 40 %. Це вантажні тепловози нового покоління з асинхронними тяговими електродвигунами потужністю 3356 кВт. Конструкційна швидкість – 120 км/год. Тепловози мають більші міжремонтні пробіги. Вони обладнані сучасними системами безпеки руху та радіозв’язку, системою автоматичного виявлення пожежі й пожежогасіння. У них високі тягові властивості за рахунок вбудованої комп’ютеризованої мікропроцесорної системи управління та діагностики з електронним вприском палива. Вона контролює та відображає на дисплеї пульта управління стан всього обладнання й експлуатаційних параметрів локомотива, здійснює самодіагностику систем і миттєво повідомляє машиніста про виникнення будь-яких несправностей. Система діагностики здатна виявити дефекти на ранніх стадіях і передати дані машиністу та сервісній групі.

З 20 грудня цього року Укрзалізниця запускає новий поїзд № 90/89 Львів – Перемишль. Поїзд курсуватиме цілий рік у дні підвищеного пасажиропотоку та розпочне перевозити пасажирів уже під час цьогорічних святкових перевезень – з 20 грудня по 7 січня, згідно з графіком.

 Поїзд № 89 вирушатиме з Перемишля о 10:15 та прибуватиме до Львова о 13:45. Зі Львова поїзд відправлятиметься о 16.00 та прибуватиме до Перемишля о 17:46. Час прямування поїзда становитиме близько 2,5 години.

Поїзд складатиметься з 6 купейних вагонів із місцями для сидіння 2-ого класу. Вартість проїзду – близько 253 грн.

Про дати курсування поїзда та графік руху можна дізнатися на сайті Укрзалізниці, а квитки – придбати в залізничних касах.

У зв’язку з погіршенням погодних умов на території Україні впродовж 12 грудня залізничники активно долучилися до снігоборотьби. Зокрема, від снігу очищувалися колії, перони, стрілочні переводи. Упродовж минулої доби основні заходи проводилися на території регіональних філій «Південно-Західна залізниця», «Південна залізниця» та «Одеська залізниця», де товщина снігового покрову подекуди сягала 27 см.

 Загалом вчора в заходах зі снігоборотьби взяли участь 5049 залізничників, було задіяно 4 снігоочисні колійні машини. Залізничники прибрали від снігу понад 8,2 тис. стрілочних переводів та 156 пасажирських платформ. Від снігу очищалися залізничні вокзали, станції та зупиночні платформи – за добу вивезено близько 2,4 тис. куб. м снігу.

Раніше повідомлялося, що через падіння дерева та обрив контактної мережі затрималося кілька поїздів на Київщині.

Укрзалізниця закликає пасажирів під час планування поїздок враховувати ускладнення, що можуть виникнути через погодні умови. Просимо пасажирів бути уважними та слухати оголошення на вокзалах. У разі виникнення зауважень та пропозицій щодо обслуговування пасажирів просимо інформувати на гарячу лінію «Якість та сервіс» за номером: 0800-50-3111.

Укрзалізниця фактично відродила залізничне машинобудування в країні, яке станом на 2015 рік було припинене. Про це повідомив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов під час конференції «Нова індустріалізація: спільні дії Уряду та бізнесу» 11 грудня у Києві.

За словами Євгена Кравцова, за 1,5 року завдяки крокам Укрзалізниці вітчизняне залізничне машинобудування отримало значний імпульс. «Якщо станом на 2015-й рік машинобудування було припинене, то сьогодні можна констатувати, що усі ключові машинобудівні підприємства України знову працюють, навіть ті, що цілком зупинилися, сьогодні завантажені роботою», – зазначив Євген Кравцов.

Керівник Укрзалізниці нагадав, що поштовх цим процесам надала здійснена дерегуляція вагонної складової, крім того, за його словами, Укрзалізниця розпочала масштабну програму оновлення парку вантажних вагонів. «Тільки за період з вересня минулого року до вересня  поточного лише Укрзалізниця змогла збудувати більше 3,5 тис. вантажних вагонів. Це найбільша річна цифра за останні 8 років. З початку цього року також парк поповнився на понад 3,5 тис. нових вагонів. За наступні 1,5-2 роки плануємо за рахунок кредитних ресурсів ЄБРР оновити майже 6 тисяч вантажних вагонів», – розповів Євген Кравцов.

Він також підкреслив, що для перевезення зростаючих обсягів експорту, задоволення потреб економіки з транспортування різних груп вантажів загальні інвестиції у галузь мають сягнути близько трильйона гривень.

Довідка.

Конференцію «Нова індустріалізація: спільні дії Уряду та бізнесу» провели Торгово-промислова палата України спільно з Комітетом по державно-приватному партнерству при ТПП України, Мінекономрозвитку за участю інших органів державної та місцевої влади.

Сторінка 1 з 512345»»»
© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту