Новини » Лютий 2018

На черговому засіданні правління ПАТ «Укрзалізниця» схвалили нові оклади ще для низки категорій працівників товариства. Серед них механіки, майстри, начальники майстерень, дільниць, цехів, начальники пасажирських поїздів, виконавці робіт та інші. Запроваджені нові оклади у середньому збільшені на 17-35%.

З 1 лютого 2018 року запроваджуються збільшені місячні оклади таким категоріям працівників: старшим майстрам та майстрам – на 22-35%, старшим електромеханікам та електромеханікам – на 17-26%, старшим механікам та механікам – на 17-21%.

Також будуть збільшені на 19-31% посадові оклади начальників майстерень (цехів, дільниць), на 26% - начальників пасажирських поїздів та на 21% - виконавців робіт, включаючи старших. Робота над запровадженням нових (збільшених) посадових окладів залізничників триває й надалі.

 «Гідна заробітна плата залізничників – одне з пріоритетних питань для нас. Надзвичайно важливо зберегти кваліфіковані кадри, мотивувати колектив, адже від рівня зарплати значною мірою залежить якість виконання роботи, ставлення до своїх посадових обов’язків, а отже, і безпека руху поїздів, сервіс для пасажирів та стабільність функціонування товариства в цілому. Саме тому ще наприкінці минулого року в Укрзалізниці почали запроваджувати нову систему оплати праці, яка в середньому забезпечить зростання заробітних плат залізничникам від 17 до 30 процентів», - розповів в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Нагадаємо, що попередній етап запровадження нової системи оплати праці залізничників було здійснено 1 січня 2018 року. Саме тоді були запроваджені збільшені на 10-30% місячні оклади для провідників пасажирських вагонів та стюардів. Також у середньому на 20% були збільшені оклади робітників найпростіших професій, робота яких не тарифікується - кур’єрів, прибиральників виробничих приміщень, сторожів, підсобних робітників та інші. Крім того, були запроваджені збільшені на 17-22% тарифні ставки для водіїв автотранспортних засобів.

Упродовж останньої зимової ночі наслідки негоди ліквідовували 5275 залізничників по всій Україні. Вони чистили від снігу перони, колії, стрілочні переводи та посадкові платформи. У західній та центральній частинах країни з огляду на значні снігопади було задіяно 5 снігоприбиральних колійних машин.

За ніч залізничники очистили понад 11 тис. стрілочних переводів, 714 залізничних переїздів та 735 пасажирських платформ. Загалом з залізничних об’єктів було вивезено 680 м куб. снігу. Через опади та морози затрималися три поїзди, з них один пасажирський на 9 хвилин і два вантажних. Наразі Укрзалізниця контролює ситуацію з рухом пасажирських та вантажних поїздів.

Просимо пасажирів бути обережними й уважно слухати оголошення на вокзалах. Під час планування поїздок враховуйте труднощі, які можуть виникнути при трансфері до залізничних вокзалів та станцій, особливо якщо ви подорожуєте з дітьми.

Свої зауваження та пропозиції пасажири можуть повідомити на гарячу лінію «Якість та сервіс» за тел. 0800-50-3111

Укрзалізниця бажає всім приємних подорожей попри негоду.

 

В.о.директора регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Роман Веприцький провів чергову апаратну відеонараду.

Насамперед, очільник залізниці заслухав тижневі звіти про роботу кожної з п’яти дирекцій залізничних перевезень, ті проблемні питання, що виникли у процесі діяльності, та шляхи їх вирішення.

Згідно із започаткованим нещодавно порядком слово для доповіді отримав представник апарату з безпеки руху поїздів та автотранспорту регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Департаменту безпеки руху ПАТ «Укрзалізниця». Як зазначив, перший заступник головного ревізора Олексій Степаненко, вкрай актуальним є оперативне реагування на зауваження машиністів, які ті заносять до відповідного АРМу; підвищення якості комісійних та поточних оглядів стану інфраструктури та рухомого складу; викорінення найменших проявів формалізму в підходах до питань безпеки руху.

Ще одним важливим питанням, яке порушувалося на апаратній нараді, було питання матеріально-технічного забезпечення виробничої діяльності залізниці та її лінійних структур. Як зазначив начальник дорожньої служби матеріально-технічного забезпечення, служби та структурні підрозділи на місцях поверхово підійшли до формування переліку матеріалів та запчастин, які необхідно перерозподілити і передбачити у планах закупівель на 2018 рік для максимально повного забезпечення діяльності усіх виробничої ланок регіональної філії. За його словами на часі – відхід від формального планування, робота за попередніми заявками, тісна взаємодія служб зі своїми лінійними структурами, аби уникати перетримки матеріалів та запчастин, незатребуваних запасів на складах, збереження цілісності незнижуваних запасів.

Підсумовуючи нараду, в.о. директора регіональної філії Роман Веприцький зазначив: «Ми обіцяли людям на лінії, що намагатимемося стовідсотково забезпечити їхню працю та виробничий побут. Тому наші першочергові завдання – системне наведення порядку, насамперед, у роботі вертикалі постачання, а також пильна увага до потреб кожного трудівника: чи є у нього спецодяг, рукавиці, яким інструментом він працює, в яких умовах. Такий підхід цілком виправданий, адже ми спільно будуємо нову компанію. І він повністю відповідає стратегії реформування ПАТ «Укрзалізниця», тим пріоритетам, які ставить перед нами в.о.голови правління Євген Кравцов». У ході апаратної наради Роман Веприцький також зупинився на питаннях планування спільної діяльності залізниці та регіонального відділення філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд», на впорядкуванні території структурних підрозділів та зони відведення залізниці, на створенні належних умов для залізничників, які наразі задіяні чи будуть задіяні в ліквідації наслідків зимової негоди.

«Вирішуючи будь-яке питання, насамперед будьте уважними до людей!» - ще раз закликав Роман Веприцький керівний склад дирекцій та структурних підрозділів.

Подальші структурні зміни, забезпечення прозорості й конкурентоспроможності компанії та інвестування в основні активи – три пріоритети ПАТ «Укрзалізниця» на 2018 рік, які дозволять забезпечити безпеку перевезень пасажирів та вантажів. Про це сьогодні, 27 лютого, повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» в ході міжнародної конференції «Залізниці України: розвиток та інвестиції» в Києві.

За словами Євгена Кравцова, два роки тому було розпочато процес корпоратизації та створено ПАТ «Укрзалізниця», і сьогодні компанія знаходиться на етапі подальших змін – структурних та внутрішніх організаційних перетворень, які дозволять підвищити ефективність її діяльності.

«Нам потрібно структурувати роботу за основними напрямками – пасажирський, вантажний, інфраструктурний та тяга. Щоб провести будь-які зміни, виділити напрямки бізнесу, необхідно розуміти фінансову складову кожного напрямку. Наприклад, якщо ми говоримо про те, що пасажирські перевезення повинні субсидуватися державою, то нам необхідно розуміти, в якому обсязі. Адже показник збитковості пасажирських перевезень в обсязі 10 млрд грн щороку ми визнаємо досить орієнтовно, з цілої низки причин, оскільки нині немає чіткого розподілу фінансування на інфраструктуру між вантажним і пасажирським рухом», - зазначив Євген Кравцов.

Крім цього, для оцінки реальних витрат та доходів кожної з вертикалей важливим кроком є запровадження внутрішніх розрахунків за надані між ними послуги.

Він повідомив, що в планах Укрзалізниці на 2018 рік – утворення вантажної вертикалі й вагонної компанії UZ Cargo, що дозволить посилити конкуренцію на ринку, забезпечить рівні умови для вагонів різних власників та збільшить ефективність оперування перевезеннями. Наступними кроками стане формування інфраструктурної вертикалі, у якій діятимуть підрозділи з будівництва та ремонту колії, будівництва та ремонту інженерних споруд, центр діагностики інфраструктури та інші функціональні підрозділи. Також буде виділено оператора тяги та оператора вокзалів.

За словами Євгена Кравцова, усі ці внутрішні перетворення повинні відбуватися паралельно з реформою корпоративного управління ПАТ «Укрзалізниця», яка наразі розробляється спеціально створеною робочою групою на рівні Кабінету Міністрів України.

«Без ефективної та прозорої системи прийняття корпоративних рішень, що базується на світових стандартах, говорити про те, що ми можемо розвиватися в правильному векторі, – неможливо. Тому нами було поставлене завдання запустити подальшу систему корпоративного управління, на рівні Кабінету Міністрів України працює робоча група на чолі з компанією Deloitte, яка розробляє систему корпоративного управління, налагоджена тісна співпраця з ЄБРР», - повідомив Євген Кравцов.

Окрім реформи корпоративного управління, в Укрзалізниці продовжується реформа системи закупівель, уже розпочато аудит системи закупівель за підтримки CІPS. Триває також реструктуризація боргових зобов’язань, спрямована на зниження процентних ставок, заміну валюти кредитування, продовження користування коштами, а також підготовку нової емісії єврооблігацій з метою структурування заміщення більш дорогих облігацій в обігу. Усі ці заходи, за словами керівника Укрзалізниці, дозволять підвищити ефективність компанії, зокрема, збільшити обсяг інвестицій у рухомий склад.

«На 2018 рік загальний обсяг інвестицій на придбання та модернізацію рухомого складу заплановано в обсязі 18,4 млрд грн. Ми зробили акцент на першому півріччі й будемо інвестувати в рухомий склад, решту коштів – в інфраструктуру – вже за підсумками завершення першого півріччя», - зазначив Євген Кравцов.

Зокрема, у поточному році Укрзалізниця планує придбати 60 пасажирських вагонів та 2 секції електропоїздів, модернізувати 226 пасажирських вагонів та 100 секцій електропоїздів. Для забезпечення вантажних перевезень передбачена закупівля 3550 напіввагонів із залученням кредиту ЄБРР, виготовлення 3600 вантажних вагонів, модернізація понад 10 тис. вантажних вагонів. Також заплановано поставити 30 локомотивів General Electric, модернізувати та модифікувати 50 вантажних і 29 пасажирських електровозів, 18 вантажних, 4 пасажирських та 62 маневрові тепловози

Станом на 26 лютого парк вантажних вагонів збільшився на 907 піввагонів, з яких закуплено 400 одиниць, решта – побудовані на власних вагонобудівних заводах ПАТ «Укрзалізниця».

«Ми вийшли на високий темп оновлення парку вантажних вагонів завдяки злагодженій роботі всіх філій Укрзалізниці. Виробничий ланцюжок працює чітко – від постачання запчастин і організації виробництва до цілком конкретного кінцевого результату. А результат – це 507 піввагонів, що побудували наші заводи. Крім того, у цьому році придбали вже 400 піввагонів, по 200 одиниць виробництва Крюківського та Попаснянського заводів», – прокоментував оновлення парку рухомого складу в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Серед власних заводів Укрзалізниці найбільше піввагонів збудував Панютинський – 272 од., Дарницький виготовив 150 од., а Стрийський – 85 од.

Загалом 2018 року на власних потужностях Укрзалізниці планується виготовити 3600 піввагонів та придбати 3450 піввагонів, із яких 3 тисячі за залучені кошти. Таким чином, у парку піввагонів з’явиться понад 7 тисяч нових. Також планується оновити 100 фітингових платформ.

Нагадаємо, у 2017 році на власних виробничих потужностях Укрзалізниці побудовано 2604  піввагони («Дарницький ВРЗ» – 852 од., «Панютинський ВРЗ» – 1347 од., «Стрийський ВРЗ» – 405 од.), 50 піввагонів закуплено філією «Дарницький ВРЗ» через систему тендерних процедур у ТДВ «Попаснянський ВРЗ»; 65 фітингових платформ придбано філією «Центр транспортного сервісу «Ліски» у ПАТ «Дніпровагонмаш» та 2 обкотишовози збудувала філія «Панютинський ВРЗ».

Сторінка 1 з 1212345»»»
© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту