Новини » 12 Лютого 2018

ПАТ «Укрзалізниця» продовжує роботу з укладання нових договорів з вантажовласниками та експедиторами щодо надання послуг з перевезення вантажів у вагонах ПАТ «Укрзалізниця» та інших власників. Нові договори діятимуть у зв’язку із запровадженням дерегуляції вагонної складової тарифу та уведенням у дію нового порядку визначення плати за використання власних вагонів ПАТ «Укрзалізниця».

На ранок 12 лютого клієнти вже уклали 1400 нових договорів, з них 1351 – в електронному вигляді. Минулого тижня залізничники провели зустрічі з клієнтами в Києві, а на поточному тижні планується у Харкові та Одесі. Залізничники пропонують клієнтам підписання договорів в електронному вигляді для прискорення реєстрації нового договору в автоматизованих системах. Фахівці Укрзалізниці роз’яснюють клієнтам різні питання організації спільної роботи.

Раніше повідомлялося, що з 19 лютого 2018 встановлюється дерегуляція вагонної складової і ПАТ «Укрзалізниця» матиме право, як і інші власники рухомого складу, формувати плату за користування власними вагонами за ринковими умовами. Створення недискримінаційних умов для усіх операторів вантажних вагонів, однакових принципів ціноутворення сприяє розвитку конкуренції та покращенню якості надання транспортних послуг.

У клієнтів є можливість підписати електронний договір шляхом накладання свого електронного цифрового підпису (ЕЦП). Працює це наступним чином: за замовленням клієнта АС «Клієнт-УЗ» формує в автоматизованому режимі електронний договір в PDF форматі (без можливості внесення коригувань) із наданням нового номера договору та коду платника. Дані про клієнта вносяться із діючого договору, який зареєстрований в Єдиній електронній картотеці клієнта. Після того, як клієнт підпише запропонований електронний договір власним ЕЦП, він автоматично зареєструється в Єдиній електронній картотеці клієнта.

Сам електронний договір буде переслано на зберігання до архіву електронних документів. Клієнт має можливість роздрукувати електронний договір для підписання в паперовому вигляді та відправити його разом із довіреністю підписанта до філії «ЦТЛ» або регіональної філії для підписання з боку ПАТ «Укрзалізниця».

Сьогодні, 12 лютого о 18:00 відбудеться підписання договору на постачання дизельного пального для потреб залізничної галузі.

У заході візьмуть участю в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України Максим Нефьодов та представники компаній-постачальників, які перемогли в конкурсі.

Нагадаємо, 30 січня 2018 року вперше відбулося три аукціони, за якими Укрзалізниця купуватиме дизельне пальне із застосуванням формульної зміни ціни з урахуванням котирувань Platts.

Захід відбудеться в приміщенні ІА «Укрінформ».

Запрошуємо представників ЗМІ взяти участь у заході.

Адреса: м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 8/16.

Телефон для акредитації: (044) 465-24-28, 465-39-90,  093-040-27-21.

12 лютого в.о. директора регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Роман Веприцький провів у режимі відеоконференції чергову апаратну нараду.

Керівник залізниці заслухав тижневі звіти дирекцій залізничних перевезень щодо експлуатаційної роботи та її матеріально-технічного забезпечення, з безпеки руху та виробничого травматизму, а також роблемні питання, вирішення яких потребує допомоги головного офісу.

Роман Веприцький зупинився на недостатній виконавській дисципліні, зокрема, несвоєчасному наданні запитуваної фотоінформації щодо технічного стану станцій, переліку санітарно-побутових приміщень, які потребують оновлення у структурних підрозділах, тощо. «Я ставлю завдання і хочу бачити результат, - зазначив він, - інакше ми стоятимемо на місці, а не рухатимемось уперед».

Роман Веприцький зупинився на недостатній виконавській дисципліні, зокрема, несвоєчасному наданні запитуваної фотоінформації щодо технічного стану станцій, переліку санітарно-побутових приміщень, які потребують оновлення у структурних підрозділах, тощо. «Я ставлю завдання і хочу бачити результат, - зазначив він, - інакше ми стоятимемо на місці, а не рухатимемось уперед».

Позитивні тенденції, за словами Романа Веприцького, спостерігаються і в питаннях забезпечення безпеки руху – є жорсткий контроль з боку ревізорського апарату та відповідна реакція на місцях. «Необхідно посилити цю взаємодію, - наголосив керівник залізниці, - щоб зменшитикількість порушень та зауважень з боку апарату безпеки руху і, як наслідок, самих транспортних інцидентів».

Було поставлене завдання у відео режимі долучити дирекції та структурні підрозділи залізниці до щотижневого звіту про роботу апарату безпеки руху, щоб досягти випереджального профілактичного результату. На апаратній нараді також порушувалися питання взаємодії з Одеською та Львівською регіональними філіями щодо спільної експлуатації локомотивів та роботи локомотивних бригад; оптимізації діяльності моторвагонного депо Фастів-1 з проведення ТР-3 рухомому складу; перспектив розвитку депо Сновськ та Ворожба.

Так, за словами Романа Веприцького, є плани створити у оборотному депо Ворожба цех пофарбування локомотивів, а в депо Сновськ – бази для виготовлення запчастин та відновлення раритетної залізничної техніки, а також відкриття до Дня залізничника першого «Музею залізничної техніки» на базі діючого депо «Сновськ» який був побудований 1873р. «Наразі готуємо відповідні дорожні програми, - підсумував Роман Веприцький, - і почнемо працювати на той результат, який ми поставили перед собою і який очікує від нас правління ПАТ «Укрзалізниця» та особисто в.о. голови Євген Кравцов. Цей результат буде позитивним, якщо кожен з нас на своєму робочому місці зробить все необхідне для цього».

© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту