Новини » 7 Березня 2018

Другого березня наслідки негоди ліквідовували 12 тис. залізничників по всій Україні та 116 снігоприбиральних колійних машин, за допомогою яких було вивезено понад 66 тис. м³ снігу. На очищення залізничної інфраструктури було задіяно весь парк спеціальної техніки. Унаслідок потужних снігопадів затрималися в дорозі вісім пасажирських поїздів на час до години.

Найбільше снігу випало в Харківській, Полтавській, Сумській, Черкаській областях – близько 50 см.

За минулу добу залізничники очистили понад 16,3 тис. стрілочних переводів, 1100 залізничних переїздів та 500 пасажирських платформ. Робота з забезпечення руху поїздів продовжується, в оперативному режимі працює штаб з ліквідації наслідків негоди. Наразі Укрзалізниця контролює ситуацію з рухом пасажирських та вантажних поїздів.

Просимо пасажирів бути обережними й уважно слухати оголошення на вокзалах. Під час планування поїздок враховуйте труднощі, які можуть виникнути при трансфері до залізничних вокзалів та станцій, особливо якщо ви подорожуєте з дітьми.

Свої зауваження та пропозиції пасажири можуть повідомити на гарячу лінію «Якість та сервіс» за тел. 0800-50-3111.

Укрзалізниця бажає всім приємних подорожей попри негоду

З ініціативи керівництва ПАТ «Укрзалізниця» 2 березня у регіональній філії «Львівська залізниця» відбулася міжнародна ділова зустріч на тему «Обслуговування приміських пасажирських перевезень». Участь у заході взяли представники Європейського інвестиційного банку (ЄІБ), департаменту інвестиційної політики ПАТ «Укрзалізниця», керівництво Львівської залізниці та профільних департаментів державних адміністрацій семи областей західного регіону, які об’єднує магістраль. У ході обговорення головної теми учасники зустрічі окреслили близькі та середньострокові пріоритети для запровадження на Львівській залізниці пілотного проекту з організації приміських пасажирських перевезень за фінансової участі ЄІБ.

Фахівці європейської фінансової установи презентували її досвід та внесок у реалізацію масштабних інфраструктурних проектів у країнах Європейського союзу, проілюструвавши його на кількох моделях організації та обслуговування приміських і регіональних пасажирських перевезень у різних країнах Центральної та Західної Європи.

За словами старшого банкіра ЄІБ Генрі Мойккинена, який курує питання кредитування інфраструктурних проектів у транспортній галузі, розвиток залізничних перевезень є однією з умов угоди про асоціацію, підписаної між Україною та Євросоюсом. Зважаючи на чималий досвід участі у таких проектах та високий потенціал розвитку української транспортної галузі, ЄІБ виявив бажання допомогти Україні в реалізації цієї частини угоди про асоціацію. Головною умовою налагодження такої співпраці з банком, на переконання Генрі Мойккинена, є бажання України наближати систему залізничних пасажирських перевезень до європейських стандартів, зокрема будувати її за принципом: органи державної чи місцевої влади замовляють транспортні послуги, визначаючи їхній рівень та повноту, а залізнична компанія їх чітко виконує.

Загалом, за словами старшого інженера та економіста ЄІБ у галузі транспорту Пірса Вікерса, за час діяльності банк інвестував у розвиток транспортних галузей країн Євросоюзу понад 280 млрд євро. Попередній і доволі успішний приклад такої співпраці – реформування та розвиток системи приміських пасажирських перевезень у Республіці Польща, в яку ЄІБ інвестував близько 10 млрд євро, із них понад 6 млрд – у розвиток залізничної інфраструктури, ще понад 3 млрд – в оновлення рухомого складу. Як наслідок, нині в сусідній з Україною Польщі є кілька залізничних компаній, що конкурують за можливість отримати замовлення від регіональних органів самоврядування (воєводств) на організацію та забезпечення приміських пасажирських перевезень. Шістдесят відсотків фінансового успіху в реалізації цих контрактів становлять кошти від продажу проїзних документів, ще сорок відсотків компанія отримує, як компенсацію від замовника послуг.

На переконання Пірса Вікерса, за своєю площею та залізничною мережею Україна володіє великими можливостями та потенціалом для розвитку приміських пасажирських перевезень, тож реформи й інвестиції у цей сегмент, що забезпечать якісно новий рівень обслуговування, суттєво збільшать кількість користувачів цих послуг.

Озвучивши проблеми і потреби господарства приміських пасажирських перевезень у регіоні, в. о. директора регіональної філії «Львівська залізниця» Зіновій Заньків, зазначив, що запровадження пілотного проекту зі залученням інвестицій Європейського інвестиційного банку та за підтримки органів державної і місцевої влади на території Львівської магістралі може стати показовим прикладом для подальшого впровадження якісно нової європейської моделі організації та забезпечення приміських пасажирських перевезень. Успішним результатом такої багатосторонньої співпраці на теренах магістралі нині є реалізація одного з наймасштабніших інфраструктурних проектів у новітній історії галузі – будівництво нового двоколійного Бескидського тунелю.

Підбиваючи підсумки зустрічі, заступник директора департаменту інвестиційної політики ПАТ «Укрзалізниця» Костянтин Гненний подякував усім учасникам за конструктивний діалог, зазначивши що Укрзалізниця вже сьогодні реалізовує та започатковує нові проекти з розвитку інфраструктури та оновлення рухомого складу, і запросив усі сторони продовжити детальне обговорення механізмів та засобів подальшої співпраці у рамках створеної спільної робочої групи.

Раніше повідомлялося , що фахівці Укрзалізниці взяли участь у презентації органам місцевого самоврядування в Дніпрі та Запоріжжі проекту фінансування оновлення приміського залізничного рухомого складу, підготовленого експертами Європейського інвестиційного банку.

© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту