Пошук
 Погода

Новини » Квітень 2018

Зокрема, за інформацією регіональної філії, напередодні травневих вихідних сформувався потужний хвилеподібний пасажиропотік із мегаполісів у всіх напрямках. Всі види транспорту відчули значне навантаження. Це призвело до того, що до традиційного пасажиропотоку у стрийському напрямку додалися пасажири, які не змогли виїхати автомобільним транспортом. Тож одномоментне збільшення навантаження на залізничний транспорт не дало можливості залізничникам миттєво задовольнити кількакратне збільшення пасажиропотоку.

Нагадаємо, що 27 квітня 18 року о 19:00 близько 200 осіб на станції Скнилів вийшли на колію і заблокували рух приміського поїзда Львів-Мукачево. При цьому з цієї станції на зазначений поїзд було продано лише 9 квитків. Після перемовин із працівниками магістралі та представниками національної поліції, які прибули на місце події за викликом залізничників, усім пасажирам запропонували місця у рухомому складі електропоїзда, що повертався до Львова зі Сянок. Зі станції Скнилів цей поїзд вирушив у напрямку Стрия. Таким чином, о 20:40 рух поїздів на дільниці було розблоковано.

До послуг пасажирів, що подорожують у стрийському напрямку, Львівська залізниця щодобово подає 10 пар приміських електропоїздів, зі сукупною кількістю вагонів у понад 100 одиниць. Зважаючи на вказані вище обставини, піковий пасажиропотік напередодні вихідних та святкових днів припав саме на електропоїзд №6157 Львів-Мукачево, що відправляється зі Львова о 17:50 год. На залізниці призначене службове розслідування щодо того, чи була можливість запобігти цій ситуації. Поряд із тим, залізничники різко засуджують подібні протизаконні дії, адже блокування призвело до того, що понад 10 тисячі пасажирів поїздів, які слідували через заблоковану ділянку за маршрутами, були змушені чекати на розблокування ділянки для продовження руху. Більше того, після розблокування залізничникам необхідно було надолужувати графік, що негативно вплинуло на ритмічність перевезень та могло створити потенційні загрози безпеці руху.

В умовах складної фінансової та матеріально-технічної ситуації, що склалася у господарстві приміських пасажирських перевезень, залізниця продовжує виконувати важливу соціальну функцію, забезпечуючи перевезення пасажирів у приміському сполученні, проте фактично вичерпала ресурси, щоб самостійно витримувати це навантаження, що ускладнюється критичним старінням рухомого складу, зростанням цін на енергоносії та запчастини, а також хронічним недоотриманням компенсацій за перевезення пільгових категорій пасажирів у всіх областях, які об’єднує Львівська магістраль. За три з половиною місяці 2018 року регіональна філія «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» надала послуг із перевезення пасажирів пільгових категорій у приміському сполученні на суму понад 15 млн грн, втім отримала лише 1,355 млн грн компенсації. Загалом залізничники скерували в обласні, міські, селищні органи державної та місцевої влади майже 100 листів для укладання угод на відшкодування витрат за перевезення пільговиків, проте станом на середину квітня цього року укладено менше третини договорів на загальну суму лише 6,1 млн грн.

Тож, для подальшого стабільного курсування приміських поїздів у регіонах та гарантування безпеки пасажирів Львівська залізниця сподівається на конструктивний діалог із громадами, а також плідну співпрацю з державними та місцевими органами самоврядування в областях західного регіону.

До урочистих святкувань з нагоди сторіччя Прикордонної служби України ПАТ «Укрзалізниця» забезпечило перевезення 350 курсантів Національної академії Державної прикордонної служби з Хмельницького до столиці і зворотно. Курсанти подорожували регіональним поїздом Святошин - Хмельницький № 834.

Принагідно вітаємо прикордонників з професійним святом і зичимо миру.

 

Сьогодні, 27 квітня, урочисто відкрито ювілейний 65-ий сезон роботи Київської дитячої залізниці. У заході взяли участь в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, керівництво регіональної філії «Південно-Західна залізниця» та інші почесні гості.

Під час вітального слова керівник Укрзалізниці висловив упевненість у тому, що досвід, набутий учнями на дитячий залізниці, стане в нагоді в дорослому житті. «Мені відверто дуже приємно, що сьогодні залізнична професія актуальна для молодих людей, а це означає, що в залізничної галузі України є майбутнє. Нам є для кого працювати і є для кого передати залізницю в подальшому. Хлопці та дівчата, нехай це літо, цей сезон будуть успішними, і знання, які ви отримаєте на дитячій залізниці, стануть вам у пригоді в дорослій праці», - додав Євген Кравцов

Під час урочистостей найуспішніші учні дитячої залізниці були нагороджені дипломами, а юним залізничникам, які добре склали іспити на машиніста та помічника машиніста тепловоза, вручені відповідні посвідчення.

Дитяча залізниця – це не просто цікавий інфраструктурний проект. Це перший свідомий крок дитини в доросле життя. Тут діти навчаються працювати. Загалом при 14 школах Києва та безпосередньо на базі дитячої залізниці проходять навчання більше 400 учнів у 27 гуртках. За сезон ця залізниця перевозить майже 20 тисяч пасажирів. Можливість отримати перші фахові знання мають майбутні машиністи тепловозів, помічники машиніста, чергові по залізничній станції, диспетчери руху поїздів, квиткові касири, провідники пасажирського вагона, оглядачі вагона та навіть монтери колії.

Ласкаво просимо всіх охочих відвідати дитячу залізницю за адресою м. Київ, вул. Парково-Сирецька, 4 (Сирецький парк, станція метро Дорогожичі; тролейбуси № 16, 19, 22, 27, 35, зупинка Бабин Яр; трамваї № 14, 15, зупинка І. Шевцова).

Рух поїздів здійснюватиметься по суботах і неділях з 1 травня з 10:30 до 17:20. Подорож залізничним кільцем по Сирецькому парку триває 20 хвилин.

Вартість квитка для дорослих становить 24 грн, для дітей – 18 грн, діти віком до 6 років подорожують безкоштовно.

Укрзалізниця продовжує впроваджувати нові технології енергоефективності та зменшувати споживання електроенергії. Так, у цьому році компанія планує встановити на вокзалах, станціях та у виробничих підрозділах 28 тис. енергозберігаючих світильників, завдяки чому зекономить 8,6 млн кВт∙год електроенергії вартістю 19,9 млн грн. Про цеповідомив у на своїй сторінці у Facebook в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

За словами керівника Укрзалізниці, впроваджуючи такі енергоефективні прилади та використовуючи альтернативні джерела електроенергії, компанія демонструє не лише приклад енергоефективності, а й приклад соціальної відповідальності. «Ми не лише економимо кошти компанії, а й значно зменшуємо викиди шкідливих речовин у навколишнє середовище. І це гарний приклад соціальної відповідальності компанії. Минулоріч цифра економії була в 4 рази менша – 4, 85 млн грн. Зараз в планах активне використанням альтернативних джерел енергії. Прикладом, влітку у 19 підрозділах залізниці застосовуються водонагрівачі із сонячними колекторами, а це дозволяє не експлуатувати бойлери, які використовують вугілля», – зазначив Євген Кравцов.

У 2017 році у виробничих підрозділах встановлено понад 18 тис. енергозберігаючих світильників та зекономлено 2,4 млн кВт∙год електроенергії орієнтованою вартістю 4,85 млн грн.

Також Укрзалізниця активно використовує та продовжує впроваджувати альтернативні джерела енергії – енергію сонця та енергію землі (води), що використовується в теплових насосах. Зокрема, літній період у 19 виробничих підрозділах компанії в системах гарячого водопостачання застосовуються водонагрівачі із сонячними колекторами, що дозволяє вивести з експлуатації на тривалий час (травень-вересень) котлоагрегати та бойлери, які використовують вугілля, природний газ, електроенергію.

У системах опалення, гарячого водопостачання та технологічних процесах наразі в компанії застосовуються 13 теплових насосів, які перетворюють теплову енергію низького потенціалу, що накопичується в природних водоймах, ґрунті, повітрі, технологічних викидах, стоках, на теплову енергію, придатну для практичного використання. Наприклад, 4 теплові насоси використовує філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» на станціях Основа та Залютіне (Харків) та на станції Мостиська-2, що на Львівщині. Окрім цього, у залізничному підрозділі м. Полтава з грудня 2013 року експлуатуються теплові насоси, які забезпечують опалення й гаряче водопостачання замість газової котельні.

За три місяці 2018 року регіональна філія « Південно-Західна залізниця» відправила 9541,0 тис. тонн вантажів.

У внутрішньому сполученні минулого місяця регіональна філія «Південно -Західна залізниця» відправила 1802,74 тис. тонн: будівельних вантажів – 876,18 тис. тонн, промислової сировини – 177,97 тис. тонн, лісових вантажів – 70,74 тис. тонн, флюсів – 118,53 тис. тонн, цементу – 65,6 тис. тонн, зернових вантажів – 223,9 тис. тонн, вогнетривів – 29,8 тис. тонн, брухту чорних металів – 52,89 тис. тонн, кольорової руди – 8,56 тис. тонн, нафти та нафтопродуктів – 86,12 тис. тонн, решти та збірних вантажів – 53,86 тис.тонн, решти продовольчих товарів – 4,36 тис.тонн, хімічних та мінеральних добрив - 34,23 тис.тонн, лісових вантажів – 70,74 тис.тонн.

На експорт залізницею у березні було відправлено 1630,5 тис. тонн: зернових – 873,42 тис. тонн, будівельних – 458,73 тис. тонн, решти продовольчих товарів – 34,74 тис. тонн, вогнетривів – 33,0 тис. тонн, промислової сировини – 40,2 тис. тонн, лісових вантажів – 100,26 тис.тонн, решти та збірних вантажів – 70,34 тис.тонн, брухту чорних металів – 2,67 тис.тонн, кольорової руди – 17,14 тис.тонн,

Сторінка 1 з 1012345»»»
© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту