Пошук
 Погода

Новини » 12 Квітня 2018

Ріст урожайності зернових призводить до збільшення навантаження на залізничну інфраструктуру, проте Укрзалізниця розробила новий підхід у роботі з зернотрейдерами. Про це повідомив директор з економіки і фінансів ПАТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев у статті «Нова система зерноперевезень: як зміниться робота трейдерів?». Повну версію статті пропонує прочитати «Економічна правда».

 

Андрій Рязанцев розповів, що впродовж останніх 4 років Укрзалізниця збільшила обсяги перевезень зернових на 40%. На сьогодні 6 із 10 тонн вирощених зернових транспортуються саме залізницею. Більше того, він звертає увагу на швидке зростання ефективності роботи залізниці: «Ефективність роботи залізниці зростає мінімум вдвічі швидшими темпами, ніж виробництво зернових. Лише за минулий рік зростання перевезень зернових становило 18%».

Директор з економіки і фінансів ПАТ «Укрзалізниця» не залишив поза увагою фактори, які тією чи іншою мірою ускладнюють впорядковану роботу Укрзалізниці. Для вирішення наявних питань Укрзалізниця надіслала до основних асоціацій промисловців та центральних органів влади 3-річний план вантажних перевезень зернових. «Ми сподіваємося на спільне обговорення фінансового та інвестиційного плану для закладення найбільш необхідних проектів. Це дозволить усім учасникам перевізного процесу зекономити кошти та час», - акцентував Андрій Рязанцев.

Чим саме зумовлене зростання ефективності роботи перевізника, які новації пропонує Укрзалізниця в системі зерноперевезень, чому деякі зернотрейдери все-таки залишаються незадоволеними, та й хто вони - гравці на ринку зерна? Відповіді на ці та багато інших питань можна отримати, ознайомившись зі статтею Андрія Рязанцева на порталі «Економічної правди».

© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту