Google AdSense

Новини » Липень 2018

Керівники Укрзалізниці разом із представниками Європейської Бізнес Асоціації обговорили питання уніфікації тарифів для порожнього пробігу вантажних вагонів. На даний момент вартість перевезення порожніх вагонів відрізняється в залежності від класу вантажів, що, на думку фахівців Укрзалізниці, не має жодного економічного обґрунтування. У ході дискусії в головному офісі товариства компанії – члени ЄБА надали свої зауваження та розрахунки щодо уніфікації тарифів для порожнього пробігу вантажних вагонів.

 

В.о. голови правління публічного товариства Євген Кравцов запевнив, що Укрзалізниця розгляне аргументацію учасників ринку. Також було обговорено зміни в порядку нарахування вартості користування вагонами власності ПАТ «Укрзалізниця». «За дорученням Уряду ми запровадили прозорі механізми формування ринкової вартості вагона Укрзалізниці. Тут ми намагаємось рухатися планово та поетапно, у діалозі з вантажовласниками. Разом з тим після здійснених заходів з дерегуляції вагонної складової відзначаємо, що вагон Укрзалізниці все одно залишається дешевшим від вагонів інших власників», – розповів Євген Кравцов. Тому Укрзалізниця продовжуватиме вдосконалювати модель тарифної політики в галузі.

Крім того, керівник Укрзалізниці відзначив, що процес дерегуляції супроводжується активним нарощуванням парку у відповідності до потреб ринку. Є всі підстави очікувати, що збалансоване насичення вагонного парку внаслідок дерегуляції відбудеться в останньому кварталі поточного року. «Всі кошти, отримані від індексації тарифів до останньої копійки йдуть на капітальні інвестиції, – запевнив Євген Кравцов. – Ми також визначили три основні пріоритетні напрямки розвитку тяги: закупівля нової техніки, модернізація існуючої та залучення коштів приватних інвесторів у сферу оновлення тягового рухомого складу».

Програма зближення тарифних класів та уніфікації тарифів для порожнього пробігу має на меті зменшити збитковість перевезень позакласних (соціальних) вантажів і порожніх вагонів, загалом забезпечити економічну обґрунтованість тарифів у відповідності до зростання цін та усунути перехресне субсидування під час перевезення різних видів вантажів.

Розвиток швидкісного руху та оновлення парку обговорили представники ПАТ «Укрзалізниця» та китайських залізничних компаній. У цьому та інших напрямках з ПАТ «Укрзалізниця» готові співпрацювати залізничні компанії Китайської народної республіки. Про це йшлося під час зустрічі керівництва Укрзалізниці з колегами з Китайської народної республіки сьогодні в головному офісі компанії в Києві. У заході взяли участь в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики Антон Саболевський, директор департаменту інвестиційної політики Володимир Кузьо, а також представники компаній China Road And Bridge Corporation, China Railway Construction Corporation International Limited, China Railway Siyuan Survey and Design Group, China Harbour Engineering Co., Ltd., China Railway International Group, China Railway Limited Group.

 

Вітаючи колег з Китаю, в.о. голови правління Євген Кравцов повідомив: «Ваша готовність до діалогу свідчить про серйозність намірів. Укрзалізниці важко змагатися за обсягами перевезень із китайською залізницею, але на європейському просторі вона є однією з найбільших перевізників». Він зауважив, що на сьогоднішній день Укрзалізниця зацікавлена насамперед у довгострокових проектах для оновлення парку та розвитку швидкісного руху.

Важливим питанням зустрічі був розвиток швидкісного руху. «Будівництво швидкісної залізничної лінії обговорювалося на рівні міністерства. На сьогодні будівництво такого об’єкта ми сприймаємо як державний, національний проект. Я бачу в ньому великий потенціал, але власних коштів Укрзалізниці для його реалізації недостатньо. Але є кілька точок: Ковель, Львів, Мукачево, - які перспективні для з’єднання їх євроколією. Це для нас реалістичні проекти на найближчі роки. Вони, звичайно, прив’язані до нашого валового транзитного потенціалу», - прокоментував Євген Кравцов.

Він розповів іноземним колегам про проекти, реалізація яких запланована на найближчі роки: «Серед них електрифікація лінії Долинська – Миколаїв – Колосівка. Ми вже маємо фінансування від європейських банків на цей проект, найближчим часом буде проведено тендер. І ми будемо раді, ящо китайські компанії візьмуть у ньому участь».

Перспективним, на думку в.о. голови правління компанії, є і будівництво перевалочних терміналів поблизу та на кордоні з ЄС: «Ковель, Львів, Мостиська, Чоп, Мукачево – ми бачимо збільшення вантажопотоку й навантаження на перевалочні пункти. Важливі не лише колії, але й розбудова логістичних центрів для забезпечення достойного сервісу клієнтам на маршруті. Є й ряд інших проектів: будівництво євроколії від кордону до Львова, розширення сполучення з Маріуполем та інші».

Представники китайських залізничних компаній висловили бажання віднайти вдалу економічну модель для просування швидкісного руху в Україні. Вони також зауважили, що банки Eximbank China та Industrial and Commercial Bank of China охоче інвестуватимуть у розвиток залізничної інфраструктури України, підвищення якості її використання та швидкості руху.

Ці роботи гарантують більш стабільні та безпечні перевезення пасажирів і вантажів залізницею.

Зокрема, фахівці галузевої служби електропостачання провели капітальний ремонт контактної мережі з заміною несучого тросу та контактного проводуна перегонах Брюловецький – Терещенська, Макове – Янпіль та Янпіль – Хутір-Михайлівський; на перегонах Носівка – Ніжин, Брівки – Попільня і Сестринівка – Чорнорудка капітально відремонтували контактну мережу та замінили контактний провід.

Для більш надійної роботи пристроїв контактної мережі з початку року на залізниці оновили 67 опор контактної мережі, 18 дефектних жорстких поперечок, 30 трубчастих консолей, 957 високовольтних ізоляторів контактної мережі, а також 32,7 кмзношеного контактного проводу і 24,4 кмдефектного несучого тросу.

Наразі залізничники готуються до модернізації ліній повздовжнього електропостачання 10 кВ та автоблокування 10 кВ на ділянці Рихальська – Новоград-Волинський. Зокрема, заплановано винести ці лінії подалі від смуги лісонасаджень, що убезпечить пристрої електропостачання від пошкодження у разі падіння дерев. На цей час розробляється проектно-кошторисна документація та проводиться тендерно-договірна робота для придбання матеріалів та обладнання.

«Відповідно до корпоративної стратегії розвитку ми обрали оновлення залізничної інфраструктури одним із пріоритетних напрямків діяльності регіональної філії в 2018 році і послідовно втілюємо його в життя, - говорить керівник Південно-Західної залізниці Роман Веприцький. – Адже, як неодноразового наголошував в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, реконструкція залізничної інфраструктури одночасно з модернізацією рухомого складу безпосередньо впливатимуть на збільшення обсягів залізничних перевезень, що вкрай важливо для розвитку економіки України».

Покращення законодавчої бази у сфері залучення інвестицій необхідне залізничній галузі для розвитку великих інфраструктурних проектів, і Укрзалізниця вітає покращення законодавства в цій сфері. Про це йшлося на презентації Дорожньої карти реформ транспортної інфраструктури 20 липня 2018 року в Києві. У заході взяли участь заступник міністра інфраструктури України Віктор Довгань, голова офісу Національної інвестиційної ради Юлія Ковалів, директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики ПАТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський та інші.

 «Створення гарних проектів, залучення великих іноземних інвесторів та забезпечення локалізації виробництва неможливе без чітких та зрозумілих правил гри. А без залучення інвестицій ми не зможемо якісно та швидко відновити нашу залізничну інфраструктуру», – зауважив під час заходу директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики ПАТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський.

За його словами, Укрзалізниця активно інвестує в оновлення основних фондів, зокрема, вже в цьому році з’явиться 30 нових тепловозів виробництва General Electric. Також активно ведуться переговори з декількома великими світовими виробниками електровозів щодо локалізації виробництва локомотивів в Україні: «Якщо з тепловозами маємо стратегічне бачення, то з оновленням парку електровозів Укрзалізниці необхідно визначитися».

Іншим важливим інвестиційним проектом для Укрзалізниці, на переконання Антона Саболевського, є модернізація та електрифікація напрямку Долинська – Миколаїв: «Миколаївський порт є ключовим для експорту зерна, і збільшення пропускної здатності цього напрямку є нашим пріоритетом. У 2018-2019 роках інвестуємо значні кошти в проект, зокрема, у поточному році планом капітальних інвестицій передбачено 800 млн грн інвестицій у розвиток залізничної інфраструктури лише Одеської регіональної філії».

Ще одним перспективним напрямком для інвестування є великі вокзальні комплекси та створення термінальних комплексів. «Наразі Укрзалізниця керує шістьма інтермодальними комплексами, але вони зосереджені переважно в центрі та на сході країни. Бачимо необхідність у створенні таких центрів у західних регіонах для перевезень товарів з Китаю до Європи. Наразі розглядаємо можливість подальшого розвитку терміналу в Чопі та будівництва ще одного в Ковелі або у Львові», - прокоментував Антон Саболевський.

30 років – кругла дата! Час життєвого світанку, сил і нових досягнень. Час нових відкриттів і незабутніх хвилин радості, яку дарують близькі. Бажаємо насититися життям сповна, зануритися в бездонне море любові і турботи, ласки і уваги. Нехай удача та успіх супроводжують скрізь і в усьому, затишок і тепло панують у вашому домі і гріють серця люблячих людей.

Зі святом!

З повагою:

Адміністрація сайтів "Хмельницький тролейбус" та "Депо Гречани"!

Сторінка 1 з 712345»»»
© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту