Новини » Вересень 2018

У четвер, 13 вересня 2018 року, Укрзалізниця своєчасно та в повному обсязі здійснила чергову виплату купону за єврооблігаціями, дебютний випуск яких відбувся в травні 2013 року. Своєчасне обслуговування зовнішніх боргів є черговим підтвердженням стабільного фінансового стану компанії та демонструє наявним і потенційним інвесторам, у тому числі тримачам єврооблігацій, високий рівень надійності як емітента, так і боргових зобов’язань.

«Наша репутація як емітента на ринку міжнародних запозичень – це один з ключових активів компанії, який, незважаючи ні на політичні, ні на економічні катаклізми, ми не розгубили по дорозі. І не зробимо цього в майбутньому», - прокоментував директор з економіки і фінансів Укрзалізниці Андрій Рязанцев.

Нагадаємо, що перший у своїй історії випуск єврооблігацій Укрзалізниця здійснила на загальну суму 500 млн дол. США строком на 5 років, які в травні 2013 року було розміщено на Ірландській фондовій біржі зі ставкою купону 9,5%, а у 2015 році агентство Bloomberg визнало найприбутковішою інвестицією єврооблігації Укрзалізниці.

За 8 місяців 2018 року витрати Укрзалізниці на відновлення приміських поїздів та об’єктів інфраструктури, що постраждали від дій вандалів, склали понад 970 тис. грн. Так, лише в серпні під час обслуговування поїздів на станціях Святошин та Київ-Волинський були виявлені розмальовані вагони приміських поїздів; на станції Тетерів зловмисники викрали крісло машиніста та зламали пульт керування в кабіні поїзда. Крім того, крадії привласнили шість вогнегасників, двоє салонних дверей, два віконні блоки аварійного виходу та інше.

 ПАТ «Укрзалізниця» неодноразово інформувала громадськість про стан парку приміських поїздів, зокрема про зношеність електропоїздів – 86 % та дизель-поїздів – 97 %. Псування електропоїздів логічно може призвести до того, що на маршрутах їх стане менше, а це позначиться на комфорті пасажирів.

Пасажири інколи не найкращим чином поводяться також із швидкісними поїздами. Раніше повідомлялося, що за час експлуатації швидкісних поїздів, з 2012-го по червень 2018 року включно, загальні витрати на позапланові ремонти поїздів, пов’язані з актами вандалізму та втручанням сторонніх осіб, склали близько 16 млн грн.

На запобігання аварійним ситуаціям та забезпечення сталого, безпечного руху поїздів спрямована складна системна робота всього колективу залізничників. Однак питання безпеки руху значною мірою залежить і від відповідальності та обачності громадян. Дії хуліганів не лише завдають значної матеріальної шкоди державі та спричиняють дискомфорт пасажирам, але й загрожують безпеці руху.

Відсьогодні в Україні стартувала унікальна інкубаційна програма, спрямована на прискорення розвитку інновацій на залізничному транспорті. Укрзалізниця стала першою державною компанією, яка відкриває державний сектор для стартапів. Про це повідомив на своїй сторінці уFacebook в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

«Відсьогодні запустили унікальну для країни Future of Mobility Lab. UZ edition – інкубаційну програму, де будемо шукати ідеї та актуальні рішення для залізничної сфери. Програма триватиме три місяці, вона безкоштовна», – написав Євген Кравцов.

За його словами, Укрзалізниця вже успішно реалізує окремі діджитал-проекти як у сфері пасажирських, так і вантажних перевезень. Зокрема, сьогодні 50% квитків пасажири Укрзалізниці купують через інтернет, компанія також переходить на електронне управління вантажним парком. Водночас Укрзалізниця прагне використовувати у своїй діяльності якомога більше діджитал-елементів, які не лише покращуватимуть сервіс для пасажирів та клієнтів компанії, а й працюватимуть на користь української економіки. Тому Укрзалізниці потрібні більш рішучі кроки в напрямку запровадження інновацій.

«Що чекаємо від програми: важливим є інноваційність рішення, актуальність для ринку та, звичайно, бажання самих команд долучитися до змін у найбільшій українській компанії», – повідомив Євген Кравцов.

Євген Кравцов також зауважив, що Укрзалізниця сьогодні має величезний простір для запровадження нових технологій та інновацій, подібного немає в жодній державній компанії. Тож Укрзалізниця запрошує стартапи до співпраці та технологічного оновлення компанії.

Термін подачі заявок – до 4 жовтня. Реєстраційну форму та більш докладну інформацію про програму Future of Mobility Lab.UZ edition можна знайти на сайті проекту.

Проект реалізується завдяки спільній ініціативі Укрзалізниці, 1991 Open Data Incubator, Міністерства економічного розвитку і торгівлі, а також Офісу Національної інвестиційної ради України.

У січні-серпні 2018 року Укрзалізниця реконструювала майже 184 км колії та капітально відремонтувала понад 167 км, замінила на нові 106 комплектів стрілочних переводів. Цьогоріч компанія планує виконати більше ремонтно-колійних робіт, ніж минулого року.

 

Основні види ремонтно-колійних робіт тривали на напрямках Мостиська – Львів –Тернопіль – Підволочиськ – Жмеринка – Козятин – Фастів– Київ, Чоп-Львів, Львів-Київ, Київ-Гребінка, Гребінка-Харків, Харків-Тополі, Київ-Тополі, Горностаївка-Ніжин, Київ-Фастів-Козятин-Жмеринка-Вапнярка-Одеса, Київ-Зернове, Ягодин-Козятин, Козятин-Жмеринка-Вапнярка-Одеса, Фастів-Миронівка–П’ятихатки –Чаплине–Красна Могила.

Залізничники продовжують оновлювати колії. У вересні планується реконструювати  36,1 км колій, капітально відремонтувати 34 км колії, виконати середній ремонт 118,6 км колії та комплексно-оздоровчий – 55,4 км колії на різних напрямках.  

Найбільший обсяг колійних робіт здійснюватиметься на перегонах: Цвіткове-Володимирівка – 8,1 км, Кам’янське-Пасажирське – Воскобійня – 3,8 км, Коробочкине-Гракове – 3,3 км, Коржівці-Богданівці – 13,8 км, Гребенів-Тухля –3,4 км, Воловець-Вовчий – 7,8 км, Любитів-Ковель – 4,5 км,  Кремидівка-Кулиндорове – 4,3 км, Зачатівська – Роз’їзд 367 км – 4,7 км, Ларга-Васкауци – 3,9 км, Моршин-Болехів – 3,8 км.

Загалом усіма видами ремонту Укрзалізниця у 2018 році запланувала оздоровити 1935,4 км колії та 1317 комплеків стрілочних переводів, це перевищує минулорічні обсяги ремонтно-колійних робіт. У 2017 році Укрзалізниця усіма видами ремонту оздоровила 1751,4 км колій та 1184 комплектів стрілочних переводів.

Для оновлення інфраструктури та рухомого складу залізнична галузь потребує довгострокових інвестицій та удосконалення тарифної політики. З року в рік спостерігається тенденція, коли індекс цін виробників промислової продукції, що споживає галузь, значно випереджає ціни на перевезення вантажів залізничним транспортом.

«Без економічно справедливого тарифу вже за 10-15 років в Укрзалізниці із 20 тис. км колій залишиться максимум 5», – зазначив директор з економіки і фінансів ПАТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

Загалом за 8 місяців 2018 року Укрзалізниця інвестувала майже 8,5 млрд грн у розвиток своїх основних фондів, зокрема,  в модернізацію інфраструктури, придбання та ремонт рухомого складу. Із них майже 2,8 млрд грн спрямовано на матеріали верхньої будови колії.

 

Раніше повідомлялося, що цьогоріч в Укрзалізниці заплановані безпрецедентні інвестиції в розвиток галузі – понад 26 млрд грн. Але цього не достатньо, і компанія потребує додатково близько 2 млрд дол. США.

 

Довідка

Експлуатаційна довжина колій Укрзалізниці становить 19 927 км, з них електрифіковано 9355 км або 46,94 %. До 2021 року Укрзалізниця планує збільшити експлуатаційну довжину електрифікованих колій на 430 км і частка електрифікованих колій складатиме 48,95 %.

Керівництво Укрзалізниці, члени наглядової ради компанії та в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов  12 вересня зустрілися з представниками провідних бізнес-об’єднань України – Європейської Бізнес Асоціації, членом якої є Укрзалізниця, Американської торговельної палати, УСПП і Торгово-промислової палати. Зустріч відбулася з ініціативи наглядової ради ПАТ «Укрзалізниця».

Це перша зустріч членів новосформованої наглядової ради товариства у такому форматі з представниками об’єднань, що представляють практично усі галузі економіки України, окремі підприємства і компанії. Члени наглядової ради Укрзалізниці відзначили, що для них є принципово важливим отримати фідбек від ринку щодо питань, які виникають у роботі з компанією. Зокрема, стосовно тарифної політики, стану парку локомотивів та відкриття ринку приватної тяги, будівництва та розподілу вантажних вагонів, закриття малодіяльних зернових станцій та безпеки вантажів.   

«Нам стратегічно важливо враховувати інтереси і Укрзалізниці, і учасників ринку, пов’язати їх. Забезпечення рухомим складом нерозривно пов’язане з недофінансуванням капітальних вкладень, необхідністю інвестицій, потреби лібералізації тарифів та розширення конкуренції. Без зміни тарифів не буде інвестицій, важливо це розуміти. Разом з тим необхідно підвищувати операційну ефективність компанії», – повідомив голова наглядової ради ПАТ "Укрзалізниця" Шевкі Аджунер.

За словами в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, Укрзалізниця напрацьовує з широким колом учасників ринку механізми вирішення гострих питань, перебуває у постійному режимі консультацій для покращення взаємодії з клієнтами. Наприклад, із зерновиками відбуваються конструктивні дискусії щодо ефективної організації маршрутних відправок, зменшення обігу зерновозів, закриття малодіяльних станцій.

«Для ефективної співпраці та використання ресурсів Укрзалізниці нам необхідно заручитися взаємною підтримкою та досягти порозуміння. Для цього ми ведемо відкриту дискусію з учасниками асоціацій. Ми не діємо, не порадившись із нашими діловими партнерами, ми – за відкритість і прозорість», – наголосив Євген Кравцов.

В.о. голови правління зауважив, що без достатніх інвестицій наразі складно  задовольнити потреби учасників ринку. «Необхідно вести дискусію про питання ціноутворення, маржу, модель державної підтримки пасажирських перевезень, покриття збитків від лібералізації ринку перевезень. Обговорення треба проводити комплексно і спільно. Самостійно Укрзалізниці не вирішити ці питання», – зауважив Євген Кравцов.

Учасники зустрічі домовилися вести постійний діалог для об’єднання зусиль у вирішенні  ключових питань, сприяти розвитку компанії, ринку перевезень і економічному розвитку держави.

Сторінка 1 з 512345»»»
© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту