Google AdSense

Новини » Вересень 2018

Упродовж 2018 року 335 ветеранів-залізничників регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» відпочили у спеціалізованих оздоровчих закладах України.

 Так, 240 колишніх працівників Південної магістралі відвідали санаторій «Медичний центр реабілітації залізничників у м. Хмільник», що на Вінниччині.

66 ветеранів-залізничників пройшли курс оздоровлення на базі лінійної лікарні с. Клубівка Хмельницької області, а решта – у санаторії ім. Гоголя в Миргороді та у санаторії «Світязянка» в Трускавці.

Загалом упродовж 2018 року заплановано організацію оздоровлення та відпочинку 460 пенсіонерів-залізничників.

Раніше повідомлялося, що з початку 2018 року загальний робочий парк вагонів-зерновозів зріс із понад 15 тис. до понад 19 тисяч. Його суттєве збільшення пов’язане із придбанням зерновозів учасниками ринку. Приватних зерновозів за цей час стало удвічі більше – робочий парк інших власників із 4580 зерновозів збільшився майже до 10 тис. Укрзалізниця з початку 2018 року для забезпечення перевезень відремонтувала власні 2382 зерновози.

За оцінками менеджменту Укрзалізниці, загальної кількості рухомого складу достатньо для перевезення зернових вантажів, однак наразі є потреба у вдосконаленні логістики та оптимізації надлишкової інфраструктури.

Понад 90 годин в середньому затримує вагони під навантажувальними операціями компанія АрселорМіттал Кривий Ріг відповідно до даних автоматизованих систем Укрзалізниці. У той час, коли в середньому користування вагонами на під’їзних коліях по Україні у 2018 році складає 43 години. Таке кричуще неефективне використання дефіцитного рухомого складу перешкоджає своєчасному наданню вагонів для перевезень вантажів інших клієнтів. У результаті Укрзалізниця втрачає можливість навантаження мільйонів тонн вантажів, що призводить до недоотримання доходів від перевезень.

В Укрзалізниці встановили, що АрселорМіттал Кривий Ріг користується вагонами в середньому 90,6 годин – це майже в 2 рази перевищує середній показник по Україні. Таке недбале поводження з рухомим складом призводить до втрати вантажних ресурсів у кількості більше 103 тисяч навантажених вагонів, що дозволило б навантажити додатково близько 7 млн тонн вантажів.

Крім цього, на під’їзних коліях АрселорМіттал Кривий Ріг фіксується один з найбільших рівнів пошкодження вагонів. Так, з початку 2018 року на меткомбінаті пошкодили 317 вагонів на суму майже 3 млн грн.

Таким чином, недосконалий, застарілий технологічний процес на підприємстві АрселорМіттал Кривий Ріг призводить до значних затримок вагонів на його під’їзних коліях, а також їх пошкодження, критично зменшує доступний парк вагонів на території України (як власності ПАТ «Укрзалізниця», так і інших власників), що посилює їх дефіцит.

Логотип сайту

Окрім "Укрзалізниці" власний логотип отримав і сайт "Депо Гречани". Стилістика логотипу така ж сама як і у нового логотипу "УЗ". Щоправда логотип "Гречан" виконаний іншим шрифтом та кольором "Indigo Dye". На логотипі зображені 2 великі літери "Г" та "Р" - умовне позначення назви сайту. Тепер зображення буде використовуватися в шапці сайту.

Оновлений логотип Укрзалізниці 27 вересня презентували ЗМІ та громадськості керівник ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, голова наглядової ради товариства Шевкі Аджунер та директор креативної агенції Galagan Наталія Закашанська. У заході взяв участь заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк.

Оновлений логотип, за словами Євгена Кравцова, є символом змін Укрзалізниці.  Його вже можна побачити на новому рухомому складі: вагонах та локомотивах. Утвердження підприємства у статусі публічного акціонерного товариства, сучасне позиціонування на ринку відповідно до вимог часу, стало об’єктивною необхідністю зміни візуального образу компанії. Відтепер ним є стилізовані літери «У» та «З», виконані унікальним шрифтом, і локомотив, що рухається вперед.

«Ми не змінюємо логотип, а оновлюємо його, щоб залишити генетичний код та дати сигнал клієнтам і партнерам, що Укрзалізниця змінюється. Ми не витратили на його розробку жодної гривні з бюджету компанії. Логотип символізує рух Укрзалізниці вперед, є символом того, що Укрзалізниця є локомотивом держави. Маю завдання, як керівник компанії, спільно з наглядовою радою зробити компанію сучасною. Ми активно будуємо нові вантажні та пасажирські вагони, виводимо на маршрути нові локомотиви. Тепер всі охочі зможуть відстежити за новим логотипом, наприклад, скільки додалося саме нового рухомого складу. Запровадження нового логотипу є своєрідною точкою відліку, яка дає можливість побачити реальність змін у компанії», – зазначив Євген Кравцов.

            За словами голови наглядової ради Шевкі Аджунера, ці зміни демонструють рух Укрзалізниці в напрямку модернізації та її орієнтованість на клієнта. «Хочемо донести, що Укрзалізниця сучасна, сильна та клієнтоорієнтована. Дякую партнерам, які допомогли створити її оновлений логотип», - наголосив Шевкі Аджунер.

Заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк зазначив, що  міністерство підтримує курс розвитку Укрзалізниці. «Для громадян вона має асоціюватися з оновленням. Відреставровані вокзали, нові локомотиви та вагони будуть містити новий логотип, і це свідчитиме про конкретні справи нової команди Укрзалізниці. Це правильний крок з боку керівництва компанії», – зазначив він.

За словами директора креативної агенції Galagan Наталії Закашанської, оновлений логотип базується на принципах мінімалізму. Лаконічність дозволить бути більш впізнаваним, зручнішим у відтворенні, ефективнішим для подальшої комунікації. Унікальну айдентику також підкреслить фірмовий колорит, за основу якого було взято синій колір (колір індиго).

Логотип Укрзалізниці змінюється вперше за останні двадцять років. Він буде єдиним для всієї компанії, її регіональних філій та філій. Такий підхід має консолідувати всі підрозділи товариства, багато з яких раніше мали свій окремий знак.

 Довідка:

ПАТ «Укрзалізниця» – головний перевізник країни. Наразі компанія забезпечує 82% вантажних і майже 50% пасажирських перевезень, які здійснюються всіма видами транспорту. За обсягами вантажних перевезень українська залізниця займає четверте місце на Євразійському континенті, поступаючись лише залізницям Китаю, Росії та Індії.

Сторінка 1 з 912345»»»
© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту