Новини » 12 Вересня 2018

10 вересня в. о. директора регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Роман ВЕПРИЦЬКИЙ провів у режимі відеоконференції чергову апаратну нараду, наріжним каменем якої були питання підготовки структурних підрозділів до роботи в осінньо-зимовий період.

На початку наради керівник регіональної філії представив свого новопризначеного заступника з інфраструктури Андрія Букіна, який раніше обіймав посаду начальника служби сигналізації та зв’язку. Роман Веприцький побажав новому заму плідної праці і зазначив, що «продовжуватиме формувати управлінську команду з фахівців, які добре знають залізницю і добре відомі залізничникам своїм бажанням та умінням працювати».

Затим було заслухано тижневі звіти про показники експлуатаційної роботи – загалом по залізниці та окремо по кожній з дирекцій. Зазначалося, що попри низку несприятливих чинників, регіональна філія поступово стабілізує ситуацію з експлуатацією. У подальшому необхідно нарощувати взяті темпи та жорстко контролювати всі складові експлуатаційної роботи, зокрема, забезпечення перевізного процесу тягою. Керівники Київської та Козятинської дирекцій залізничних перевезень отримали завдання звернути посилену увагу на питання ремонту локомотивного парку та своєчасну видачу локомотивів у роботу.

Традиційним питанням щотижневої наради був звіт ревізорського апарату про стан безпеки на Південно-Західній залізниці та результати проведених останнім часом перевірок структурних підрозділів. Пильну увагу було акцентовано на дотриманні нормативної ваги вантажних вагонів, що напряму пов’язано з безпекою руху, а також збереженням вантажного ресурсу.

Наріжним каменем апаратної наради став аналіз підготовки до опалювального сезону та роботи магістралі в осінньо-зимовий період, показників та динаміки виконання взятих структурними підрозділами підготовчих робіт.

«Ми на кожному кроці говоримо, що планомірно та комплексно поліпшуємо умови праці та виробничого побуту наших працівників, - зазначив Роман Веприцький за результатами звіту дирекцій. – В осінньо-зимовий період, коли частина наших людей працює на відритому повітрі, ці питання постають удвічі гостріше. Залізничники повинні мати теплий одяг та взуття, приміщення для обігріву, сушіння одягу та миття.

Керівництво ПАТ «Укрзалізниця», особисто в.о. голови правління Євген Кравцов ставлять перед нами завдання забезпечити працівникам цивілізовані умови праці. Тому я очікує від кожного з вас реальних результатів, а не імітації турботи про людей. Тим більше, що будь-які проблемні питання оперативно розглядаються й допомога від керівництва залізниці надходить невідкладно». Керівник регіональної філії зазначив, що важливу роль у швидкому вирішенні проблем, які виникають у процесі виробничої діяльності, відіграє започаткована «гаряча лінія», на яку може звернутися кожен працівник.

Насамкінець Роман Веприцький зазначив: «Ми спільними зусиллями повинні працювати на той результат, який поставили перед собою і який очікує від нас правління ПАТ «Укрзалізниця» та особисто в. о. голови Євген Кравцов. Цей результат буде позитивним, якщо кожен із нас на своєму робочому місці зробить все необхідне для цього».

За результатами апаратної наради було визначено низку конкретних завдань керівникам структурних підрозділів, а також терміни їх виконання.

Позитивних змін на залізничному транспорті не слід очікувати без запровадження економічно справедливого тарифу на вантажні перевезення. Саме тому Укрзалізниця пропонує своїм клієнтам головну дискусію зосередити навколо встановлення базового тарифу та індексу змін до нього на кілька років вперед. Про це повідомив директор з економіки і фінансів Укрзалізниці Андрій Рязанцев.


За його словами, сьогодні рівень економічно справедливого тарифу на перевезення вантажів залізничним транспортом, який дає можливість придбати за час використання нові локомотиви та прокласти нове полотно, має бути втричі вищим від діючого. За відсутності таких умов неможливо очікувати суттєвих позитивних змін у розвитку залізничних перевезень. Зокрема, в оновленні основних фондів Укрзалізниці – компанії, яка перевозить 60 % вантажів і близько половини всього експорту. Існуюча тарифна політика негативно впливає не лише на показники діяльності компанії, але й на економіку країни в цілому.

«Ми проїдали і проїдаємо основні засоби. Без запровадження економічно справедливого тарифу Укрзалізниця стрімко втрачатиме і інфраструктуру, і рухомий склад. Якщо зараз не почати діяти, то впродовж найближчих 10-15 років із наявних 20 тис. км залізниці у нас залишиться максимум 5 тис. км. А з наявних сьогодні 1900 локомотивів у нас вже через 5 років залишиться максимум 200 одиниць. Важливо, щоб це стало зрозумілим всім стейкхолдерам перевезень залізничним транспортом. І цей процес об’єктивний і незалежний від бажання чи небажання розуміти це, оскільки має в основі економічні принципи», – застерігає Андрій Рязанцев.

При цьому він наголошує, що введення на цьому етапі приватної тяги на ринку залізничних перевезень не покращить ситуацію, а навпаки, стане болісним кроком для вантажовідправників. Адже приватна компанія намагатиметься швидше повернути вкладені в тяговий склад інвестиції, тому встановлюватиме значно вищий тариф на перевезення, ніж державна компанія.

«Є лише єдиний вихід, щоб дійсно вирішити питання, – один раз збільшити базовий тариф і прописати до нього коефіцієнт індексації, відповідно до якого ми будемо коригувати тариф упродовж найближчих 3-5 років. Тому головна дискусія з нашими клієнтами сьогодні має тривати саме навколо збільшення базового тарифу та індексів його зміни на кілька років вперед», – зазначив Андрій Рязанцев.

Директор з економіки і фінансів Укрзалізниці також додав, що певними компенсаторами, які знизять коефіцієнт необхідного підняття, можуть слугувати, зокрема, скорочення надлишкової залізничної інфраструктури, упорядкування тарифів і виключення з них будь-якої класності вантажів, досягнення консенсусу з державою та суспільством щодо компенсації пасажирських перевезень, скасування податку на землю тощо. У Укрзалізниці є перелік пропозицій та розрахунки.

© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту