Google AdSense

Новини » 13 Вересня 2018

Тридцять нових локомотивів, постачання яких в Україну очікується до кінця поточного року, дозволять збільшити тепловозний парк  Укрзалізниці на 12 – 14%. Вони будуть задіяні у перевезеннях на півдні країни та курсуватимуть на мелітопольському, миколаївському та маріупольському напрямках. Про це під час брифінгу повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«Матимемо перші локомотиви GE до піку перевезень, загалом розраховуємо реалізувати частину проекту щодо постачання 30 локомотивів до кінця року. Ці тепловози задіємо для перевезень у південному напрямку: до Мелітополя, Миколаєва, Маріуполя.  Ефективність та надійність, більші проміжки між сервісними операціями для цих локомотивів, означають фактичну заміну майже 40 локомотивів існуючих серій. Таким чином це означає збільшення парку тепловозів на 12-14% і дозволить вивільнити діючі локомотиви для використання на інших напрямках. Тому це справить позитивний вплив не лише на даній дільниці, а й на всю систему залізниці в цілому», - зазначив Кравцов.

Голова Наглядової ради ПАТ «Укрзалізниця» Шевкі Аджунер, який також взяв участь у брифінгу, зазначив, що Укрзалізниця отримує перший локомотив за контрактом, який є знаковим для галузі.

 «Я надзвичайно гордий, що це віховий контракт, ми отримуємо перший локомотив. Це поліпшить і якість перевезень, і надійність, і сприятиме розвитку економіки нашої країни. Таке оновлення – частина нашої програми, щоб надавати ефективні  послуги залізниці для України», - наголосив Шевкі Аджунер.

Він також зазначив, що керівництво компанії наразі працює над стратегією розвитку тяги, що є невід’ємною частиною стратегії Укрзалізниці, і яка, зокрема, передбачатиме глибоку модернізацію наявного парку. «Ми намагатимемося до кінця року завершити цю роботу», - додав Шевкі Аджунер.

Євген Кравцов повідомив, що перший локомотив TE33AC GE серії Evolution, який прибув в Україну і сьогодні був вивантажений у порту Чорноморськ, 14 вересня буде направлений на КВБЗ для остаточного укомплектування, здійснення локалізації, передбаченої контрактом. Після цього упродовж кількох тижнів триватиме тестування і сертифікація, а потім локомотив буде направлено в експлуатацію.

За словами керівника Укрзалізниці, тепловози TE33AC GE серії Evolution компанії General Electric дозволять забезпечити новий рівень сервісу у вантажному русі. «Питання не лише у кількості, а й у якості. Тепловози, які зараз експлуатує Укрзалізниця, старші 20-30 років, зношені більш ніж на 93%. Тому трапляються непередбачувані ситуації, коли вони виходять з ладу, тому доводиться замінювати локомотив, щоб доставити вантаж. А локомотиви GE високонадійні та економічні, потребують менше витрат на пально-мастильні матеріали та запчастини», - зауважив Кравцов.

Як вже повідомлялося, другий тепловоз вирушив зі США 7 вересня і прибуде у порт Чорноморськ 25 вересня.

У підготовці своїх сюжетів ЗМІ можуть використати відео вивантаження першого тепловоза General Electric, що за посиланням: https://fex.net/240327222417

Другий локомотив General Electric вирушив зі США 7 вересня. Чекаємо на нього в Чорноморську 25 вересня. Про це повідомив на своїй сторінці у Twitter в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

«Вітаємо перший TE33AC General Electric на українській землі! Ласкаво просимо і у добру путь! Другий локомотив вирушив зі США 7 вересня. Чекаємо на нього тут же, у Чорноморську, 25 вересня! Добрий початок – половина діла!», — повідомив Євген Кравцов.

Нагадаємо, перший локомотив General Electric прибув ввечері 10 вересня в Україну. Сьогодні його розвантажили з судна.

Загалом у рамках підписаного в лютому 2018 року договору Укрзалізниці буде поставлено 30 тепловозів виробництва GE. Подальша співпраця Укрзалізниці з GE також передбачає модернізацію 75 локомотивів (150 секцій), постачання 225 нових локомотивів GE серії Evolution до 2027 року, модернізацію наявного рухомого складу та довгострокове технічне обслуговування з метою оновлення та модернізації локомотивів.

Паралельно з виготовленням нових локомотивів триває процес навчання машиністів керування нової технікою. Вже 10 спеціалістів Укрзалізниці вивчили правила експлуатації та обслуговування локомотивів General Electric серії ТЕ33АС та пройшли практику керування ними. Зокрема, вони пройшли практику управління локомотивом на спеціальному тренажері, який повністю імітує роботу тепловоза General Electric.

© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту