Google AdSense

Новини » 6 Вересня 2018

Укрзалізниця й надалі купуватиме пальне виключно з використанням формульного розрахунку його вартості. Антимонопольний комітет України залишив без розгляду скаргу компанії з мінімальним статутним капіталом, яка після програшу в тендерах намагалася заблокувати закупівлю дизпального для потреб галузі на суму 2,1 млрд грн. На сьогодні перевізник має запаси пального на тиждень вперед. Про це на своїй сторінці у Facebookповідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«Я дякую АМКУ за оперативне рішення. 5 торгів на закупівлю дизпального розблоковано, кінцевий прийом пропозицій від учасників – 10 вересня. І такий випадок є насправді показовим, але ситуація досить стандартна. Махінації на придбанні пального входили, певно, до топ-3 найкорумпованіших закупівель», - зазначив Євген Кравцов.

Він нагадав, що залізниця одна з найбільших споживачів дизпального – щорічно галузь використовує 350 тис. тонн. «Формульний розрахунок для цін на пальне намагались впровадити більше трьох останніх років. І тільки у лютому 2018-го вдалось побороти лобіювання різних рівнів і вже зараз кожен літр дизелю для залізниці придбаний саме за формулою», – зауважив керівник галузі.

Нагадаємо,  Укрзалізниця – перша і єдина державна компанія України, яка купує дизпальне за формульним розрахунком. «Певен, що саме такий новий формат роботи має бути на держпідприємствах, які є найбільшими замовниками та потребують безперебійного постачання пального. Ми відступати від формули не збираємось», - резюмував Євген Кравцов.

Під час літа 2018 року поїздами далекого сполучення та регіональними поїздами Укрзалізниця перевезла територією України 13,4 млн пасажирів, що на 3,2 % більше показника минуло року. Про це повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

За словами керівника компанії, завдяки ефективній моделі організації перевезень, попри зниження на 7 % парку пасажирських вагонів, Укрзалізниці вдалося збільшити на понад 3 % обсяги перевезень пасажирів. «Цього літа ми перевезли майже на півмільйона пасажів більше, ніж влітку 2017 року, це на 5,2 тис. пасажирів більше щоденно. Досягти таких результатів вдалося завдяки підвищенню ефективності використання рухомого складу, а саме призначення додаткових поїздів у загальному обігу з цілорічними без задіяння додаткових складів, а також за рахунок використання вагонів-трансформерів із мінімізацією простоїв у пунктах формування та обороту складів», – розповів Євген Кравцов.

Він нагадав, що в період масових літніх перевезень 2018 року Укрзалізниця призначила 22 додаткові поїзди та 10 поїздам збільшила періодичність курсування. «Завдяки цьому в середньому за добу ми пропонували своїм пасажирам 140 тис. місць, при цьому населеність поїздів складала більше 93 %», – зазначив Євген Кравцов.

Окрім цього, керівник Укрзалізниці зазначив, що вже найближчим часом компанія планує розділити пасажирські перевезення на три сегменти: економ, стандарт і комфорт. «Така категорійність допоможе пасажиру чітко розуміти, на який поїзд він купує квиток та які умови він отримає за ці кошти. Таким чином, ми виділимо соціальний сегмент перевезень, пасажири якого менш захищені та найбільше відчувають підвищення вартості проїзду, і люкс-сегмент, пасажири якого не так вразливі до підвищення вартості. Після такого розподілу перевезень, якщо ми будемо підвищувати вартість приїзду, то в першу чергу це стосуватиметься не бюджетного класу», – зазначив Євген Кравцов.


Довідково

У період літніх масових перевезень у 2018 року було задіяно 2,9 тис. пасажирських вагонів.

© 2018 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту