Google AdSense

Новини » Січень 2019

У 2018 році Укрзалізниця перевезла у напрямку Європейського Союзу 676 тисяч пасажирів, що майже у 2 рази більше відповідного показника 2017 року, коли мандрувало 369 тисячі пасажирів. Також у минулому році на 7,2% збільшилась кількість перевезених пасажирів у внутрішньому сполученні. Про це повідомив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов під час засідання Кабінету Міністрів України 10 січня 2019 року.

«Наразі спостерігаємо стрімкий розвиток міжнародного залізничного сполучення з країнами ЄС. Це стало можливим завдяки політиці Укрзалізниці дотримуватися балансу гідного рівня комфорту та лояльних тарифів. Компанія впевнено конкурує з авто- та авіатранспортом у пасажирських перевезеннях до близького зарубіжжя», – прокоментував Євген Кравцов.

Зокрема, у новому графіку руху пасажирські поїзди курсують до низки важливих туристичних та бізнесових центрів Європи: Варшави, Відня, Будапешта, Вільнюса, Риги, Бухареста, Кошице, Кракова, Дебрецена, Любліна та інших. Загалом у міжнародному напрямку курсує 40 поїздів, із них 20 – до країн Європи. Найпопулярніші напрямки до Варшави та Перемишля: поїзди завантажені на 90 %.

Нагадаємо, що наприкінці минулого року розпочали курсувати у складі поїздів № 749/51-52/750 безпересадковий вагон Київ – Вроцлав, поїзд № 33/34 Мукачево – Будапешт, міжнародний поїзд № 32/31 «Чотири столиці» за маршрутом Київ – Мінськ – Вільнюс – Рига.

Крім запровадження нових маршрутів Укрзалізниця проводить заходи з покращення якості пасажирських перевезень: «Упродовж останніх двох років значними темпами оновлюємо рухомий склад. Зокрема, у 2018 році капітально-відновлювальним ремонтом оновили 126 пасажирських вагонів, уклали контракт на виготовлення 6 нових дизель-поїздів, капітально відремонтували 72 секцій або 15 складів електропоїздів». – розповів керівник Укрзалізниці.

Для покращення якості обслуговування пасажирів минулого року було запроваджено послугу гарячого харчування для пасажирів, новий підхід до прибирання вагонів, удосконалено процес прання білизни для поїздів, зокрема, відтепер використовуються безфосфатні засоби, які не шкодять довкіллю.

У 2018 році Укрзалізниця оновила рекордну кількість вантажних вагонів. Загалом компанія збудувала на власних потужностях та придбала майже 3,5 тисячі вантажних ресурсів. У 2019 році компанія, зокрема, планує реалізувати масштабний контракт з ЄБРР щодо придбання понад 5 тис. вантажних вагонів. Про це повідомив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов на засіданні Кабінету Міністрів України.

 Вантажний рухомий склад Укрзалізниці у 2018 році поповнився загалом 3351 вантажним вагоном, із яких 3318 піввагонів та 33 фітингові платформи. «Така кількість нових вантажних вагонів, що з’явилася у парку Укрзалізниці впродовж 2018 року, - найбільша за останні 25 років. Таке значне поповнення парку вантажних вагонів було у 1992-1993 роках. Компанія взяла курс на масштабне оновлення та модернізацію, збільшення капітальних вкладень і демонструє вагомі результати таких підходів», – зазначив Євген Кравцов.

Згідно з проектом фінансового плану на 2019 рік передбачено модернізувати більше 7 тис. вантажних вагонів, а  також оновлювати парк шляхом будівництва та придбання нових. «У 2019 році Укрзалізниця планує реалізувати контракт з ЄБРР щодо придбання більш ніж 5 тис. вантажних вагонів», – розповів Євген Кравцов.

Кабінет Міністрів України призначив Євгена Кравцова головою правління АТ «Укрзалізниця». Відповідне рішення Уряд ухвалив на сьогоднішньому засіданні.

Як наголосив Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман, очікування від роботи Укрзалізниці – це прогрес, стабільність та якісний сервіс. «Глобальне завдання – перевезти все, що вироблене на внутрішньому ринку, нам необхідно отримати від Укрзалізниці більш якісний сервіс. Даємо мандат Євгену Кравцову на формування професійного правління», – зазначив Володимир Гройсман.

Після затвердження нової редакції статуту компанії, питання відбору кандидата на посаду голови правління АТ «Укрзалізниця» та його подання на розгляд акціонера, Кабінету Міністрів України, належить до компетенції наглядової ради товариства. Відбір кандидатури на посаду голови правління здійснюється в порядку, розробленому наглядовою радою та погодженому з Міністерством економічного розвитку та торгівлі України.

Такий порядок, за словами голови наглядової ради АТ «Укрзалізниця» Шевкі Аджунера, було розроблено, затверджено та узгоджено з Міністерством. «Члени наглядової ради, відповідно до цього порядку, вирішили провести оцінку в.о. голови правління Євгена Кравцова, зокрема, із залученням для цього зовнішнього консультанта з підбору персоналу», - повідомив Шевкі Аджунер. Він наголосив, що саме на підставі висновку зовнішнього консультанта наглядовою радою одностайно було обрано Євгена Кравцова кандидатом на посаду голови правління АТ «Укрзалізниця та запропоновано до затвердження акціонером.

Голова наглядової ради АТ «Укрзалізниця» Шевкі Аджунер позитивно оцінив урядове рішення про призначення Євгена Кравцова головою правління товариства та висловив сподівання, що завдяки спільним зусиллям наглядової ради та правління компанії в найкоротші строки буде затверджено стратегію розвитку Укрзалізниці та здійснено невідкладні кроки з її реалізації.

В Укрзалізницю Євген Кравцов прийшов у 2015 році на посаду радника генерального директора Укрзалізниці. Пізніше працював директором (з реформування, майнової та правової політики) Укрзалізниці, начальником департаменту реформування та корпоративного розвитку Укрзалізниці, членом правління ПАТ «Укрзалізниця», в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця», а також першим заступником Міністра інфраструктури України – головою наглядової ради ПАТ «Укрзалізниця». У серпні 2017 року Євген Кравцов повернувся до Укрзалізниці та виконував обов’язки голови правління товариства.

Під керівництвом Євгена Кравцова було завершено процес реформування галузі та прийнято перший статут компанії, здійснено реформу корпоративного управління, сформовано наглядову раду товариства за участі незалежних членів. Також державним реєстратором проведено реєстрацію змін до статуту Укрзалізниці. Його нову редакцію було затверджено постановою Кабінету Міністрів України 31 жовтня 2018 року. Укрзалізниця змінила тип товариства на приватне акціонерне товариство.

Окрім цього, Кабінет Міністрів України, який є акціонером Укрзалізниці, 12 грудня 2018 року схвалив покроковий план дій з корпоративного управління компанії. Під керівництвом Євгена Кравцова успішно завершено низку важливих інфраструктурних проектів: будівництво Бескидського тунелю в Карпатах, електрифікацію дільниці Потоки – Золотнишине на напрямку Полтава-Кременчук (це перші роботи з електрифікації після шестирічної перерви), збільшення пропускної здатності напрямку Запоріжжя – Комиш-Зоря – Волноваха – Маріуполь. Окрім цього, у надзвичайно стислі терміни реалізовано проект із запуску швидкісного експресу Київ – Міжнародний аеропорт «Бориспіль».

Саме під керівництвом Євгена Кравцова розпочато наймасштабніше за часи незалежності України оновлення рухомого складу. Так, на власних заводах Укрзалізниці збудовано та придбано в українських виробників рекордну кількість вантажних вагонів – понад 3000 вагонів; найбільша за останні 8 років кількість пасажирських вагонів – понад 100 – пройшла капітально-відновлювальний ремонт, що продовжило термін їх експлуатації на 14 років.

На залізничну мережу України вийшли перші новітні локомотиви GE – загалом поставлено вже 20 із 30 відповідно до рамкової угоди між Укрзалізницею та GE щодо 15-річного партнерства з оновлення та модернізації рухомого тягового складу.

У період керівництва Євгена Кравцова Укрзалізниця стала першою і єдиною державною компанією України, яка почала здійснювати закупівлі дизпального із застосуванням формульної зміни ціни з урахуванням котирувань Platts. Також за ініціативи Євгена Кравцова запроваджено дерегуляцію плати за користування вагонами Укрзалізниці.

Нині компанія готується до початку електрифікації напрямку Долинська – Миколаїв – Колосівка відповідно до затверджених Урядом проектів реконструкції дільниць залізничного транспорту Долинська – Миколаїв та Миколаїв – Колосівка з електрифікацією за рахунок кредитних коштів міжнародних фінансових організацій. Розпочато проектування робіт з електрифікації напрямку Ковель – Ізов – Держкордон.

Укрзалізниця у 2019 році спільно з Міністерством інфраструктури та Міністерством економічного розвитку і торгівлі України пропонують реалізувати програму імпортозаміщення запасних частин, що використовує галузь. Завдяки цьому економіка країни зможе отримати замовлень на понад 1,5 млрд грн та згенерувати 8 тис. додаткових робочих місць. Про це розповів керівник Укрзалізниці Євген Кравцов на засіданні КМУ.

 Як зазначив Євген Кравцов, оновлення парку вантажних вагонів дало потужний імпульс машинобудуванню в країні. За таким принципом можна стимулювати вітчизняне машинобудування в заміщенні тих позицій, котрі імпортуються.

«За підтримки програми імпортозаміщення це реально зробити за рік. У 2019 році Укрзалізниці необхідно 230 позицій таких запчастин – це 575 тис. одиниць. Від масштабного оновлення залізничного транспорту, позбавлення залежності від імпорту запчастин та комплектуючих, виробництва продукції з високою доданою вартістю виграє національний виробник, економіка України», – зазначив Євген Кравцов.

Для реалізації імпортозаміщення Укрзалізниця спільно з Торгово-промисловою палатою України запрошують виробників рухомого складу та комплектуючих, науковців, проектувальників, розробників та споживачів продукції залізничного транспорту об’єднатися в асоціацію. За словами керівника Укрзалізниці Євгена Кравцова, створення та діяльність асоціації виробників та споживачів продукції залізничного транспорту дозволить освоїти та забезпечити постановку на виробництво продукції імпортного походження, яка не виготовляється на підприємствах України (рухомий склад, запасні частини та ін.), підвищити її якість, розширити асортимент і забезпечити сталий розвиток залізничного транспорту України.

Зі створенням асоціації зростуть можливості впроваджувати інноваційні технічні рішення та технології, а також для захисту ринку від постачальників з демпінговими цінами й неякісною продукцією.

Неуважність або поспіх громадян при перетині залізничних колій може бути небезпечним для життя та здоров’я. Так, за 2018 рік на Південно-Західній залізниці зафіксовано 202 випадки невиробничого травматизму, 121 із них – зі смертельними наслідками. Це більше, ніж у попередньому році: за 2017 рік було зафіксовано 192випадки невиробничого травматизму, 128 з яких – смертельні.

 

Серед травмованих у 2018 році – 10 дітей до 16 років, з них 3 загинуло. Протягом 2017 року було травмовано 8 дітей, смертельно – 2.

Залізничники посилено проводить профілактичну та роз’яснювальну роботу серед громадян щодо правил безпечної поведінки на її об’єктах. Зокрема, працівники воєнізованої охорони на територіях станцій інспектують місця масового ходіння громадян по залізничних коліях з метою попередження наїздів рухомого складу на громадян; розміщують на станціях та вокзалах, у місцях продажу квитків, на пасажирських платформах, у поїздах пам’яток та оголошують по гучномовному зв’язку про небезпеку ходіння по коліях, нагадують про основні правила особистої безпеки пасажирів при користуванні залізничним транспортом.

Лише неухильне дотримання правил поведінки на залізничному транспорті дозволить зберегти життя і здоров’я. Тому надзвичайно важливо переходити колії лише в установлених місцях, користуючись пішохідними настилами, переїздами й переходами, у жодному разі не перелазити під вагонами, адже в будь-який момент поїзд може рушити, а також не залазити на вагони, оскільки це може призвести до ураження електричним струмом високої напруги.

Залізниця – зона підвищеної небезпеки, адже попередити наїзд рухомого складу, на жаль, практично неможливо. Неуважність громадян при перебуванні на коліях може бути небезпечним для них самих та інших пішоходів, а також спричинити перешкоду для руху поїздів.

Сторінка 2 з 6«««123456»»»
© 2019 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту