Google AdSense

Новини » Січень 2019

На початку 2019 року вантажовідправники значно зменшили обсяги навантаження зернових. Так, у січні середньодобово вантажиться 1441 зерновоз, що на 172 вагони менше аналогічного періоду минулого року. Щоб не зірвати перевезення врожаю зернових, Укрзалізниця закликає вантажовідправників налагодити оптимальне планування перевезень і забезпечити цілодобову та щоденну вантажну роботу елеваторів.

 За словами директора операційного Укрзалізниці Вячеслава Єрьоміна, така неритмічна робота та нераціональне використання рухомого складу вантажовідправниками може призвести до одномоментного збільшення ажіотажного попиту на вагони-зерновози починаючи вже з третьої декади цього місяця. «Саме через такі дії вантажовідправників, які ігнорують роботу на свята та у вихідні, може скластися ситуація, коли Укрзалізниця об’єктивно не матиме достатньо ресурсів для задоволення раптового сплеску замовлень вагонів-зерновозів, що, відповідно, призведе до нарікань на адресу перевізника. Ми наперед відкидаємо подібні звинувачення і закликаємо всіх учасників ринку забезпечити цілодобову та щоденну вантажну роботу», - зазначив він.

Менеджер Укрзалізниці зазначає, що зерновози власності Укрзалізниці й інших операторів надані підприємствам для навантаження відповідно до раніше погоджених планів. «Вагони знаходяться на станціях в очікуванні навантаження, але при цьому відвантаження зернової продукції на елеваторах не відбувається Крім того, компанії заздалегідь не надають попередніх заявок на наступні періоди, що унеможливлює оптимальне планування перевезень», - наголосив він.

Упродовж 2018 року Укрзалізниця перевезла до західних кордонів України понад 273 тис. вантажних вагонів залізорудної сировини. Це на 7 тис. вагонів або майже на 3% більше, ніж у 2017 році.

«Такі перевезення здійснюються в інтересах наших європейських партнерів, адже саме вони є замовниками української сировини. І Укрзалізниця має потужності для подальшого збільшення обсягів таких перевезень», - розповів керівник Укрзалізниці Євген Кравцов.

За його словами, обсяги перевезень вантажів залежать не тільки від наявності рухомого складу, але й від ритмічності роботи всіх сторін, що беруть участь у процесі перевезення. До прикладу, зауважив керівник Укрзалізниці, наразі деякі металургійні комбінати в Європі змінили технологію підготовки свого виробництва з освоєння сировини та фактично працюють з коліс. У свою чергу це ставить Укрзалізницю перед необхідністю працювати як своєрідна під’їзна колія. У такому випадку інфраструктура Укрзалізниці, подекуди нехтуючи власними інтересами, змушена виконувати функції, які не повною мірою відповідають прийнятим протоколам про спільну прикордонну діяльність.

Крім того, існує низка факторів, які обмежують прагнення українських підприємств збільшувати обсяги експорту залізорудної сировини європейським споживачам. «На жаль, переробна здатність з перевантаження залізорудної сировини в Словаччині, Угорщині не відповідає вимогам і потребам тамтешніх споживачів. Хоч Євросоюз і надає активно кошти нашим сусідам для поліпшення інфраструктурної спроможності, збільшення пропускної здатності, однак це питання ще далеке від остаточного вирішення», - зауважив Євген Кравцов.

У 2018 році Укрзалізниця перевезла в далекому сполученні 55,9 млн пасажирів, що майже на 4 млн більше показника попереднього року. Збільшити обсяги перевезень пасажирів залізничникам вдалося попри зменшення кількості вагонів. Про це повідомив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов.

«Завдяки покращенню ефективності використання вагонів, зокрема мінімізації їх простою, нам поки що вдається щорічно збільшувати кількість перевезених пасажирів. Чимало поїздів після нічного рейсу ми задіювали як денні. А згодом — знов у нічну поїздку. Насамперед це стосується періоду пікових перевезень, тривалих вихідних. Так, лише на ці новорічно-різдвяні свята ми призначили близько 40 додаткових поїздів, що виконають понад 300 рейсів», — зазначив Євген Кравцов.

Але вже в найближчі роки, за словами керівника компанії, Укрзалізниця потребує державної підтримки для оновлення пасажирського рухомого складу. «Лише минулого року парк пасажирських вагонів через закінчення їх терміну експлуатації зменшився на 100 одиниць. Для збереження обсягів перевезень ми щороку маємо його оновлювати мінімум на 200 вагонів. На жаль, через низькі тарифи та збитковість цих перевезень ми потребуємо в цьому питанні підтримки з боку держави, а саме виділення коштів на придбання пасажирських вагонів з бюджету України, як це передбачено Законом України «Про залізничний транспорт», — наголосив він.

Нагадаємо, у 2018 році Укрзалізниця оновила капітально-відновлювальним ремонтом рекордну за останні 8 років кількість вагонів – 118 одиниць. Завдяки цим ремонтам їх термін служби продовжено на 14 років.

Окрім цього, минулоріч Укрзалізниця придбала в українського виробника 8 пасажирських штабних купейних вагонів, які вже задіяні в перевезеннях.

За словам Євгена Кравцова, Укрзалізниця має амбітні плани щодо оновлення парку пасажирських вагонів і на 2019 рік. «У проект фінплану на цей рік ми заклали кошти на закупівлю 46 та на модернізацію 78 пасажирських вагонів», — резюмував керівник компанії.

За минулу добу залізничники вивезли з об’єктів інфраструктури близько 2 тис. м³ снігу, очистили понад 12 тис. стрілочних переводів та 128 пасажирських платформ. На станціях, платформах та коліях Укрзалізниці загалом працювали понад 5 тисяч залізничників, було задіяна спецтехніка – 7 колійних машин. Робота не припинялася і вночі.

Удень 7 січня та минулої ночі опади у вигляді снігу спостерігалися в східних областях, Карпатах та в Маріупольській області. Затримок поїздів через погодні умови не зафіксовано.

Укрзалізниця закликає пасажирів бути обережними на об’єктах залізничної інфраструктури, виконувати правила поведінки на вокзалах і станціях та уважно слухати оголошення на вокзалах, адже в разі значного погіршення погодних умов можливі затримки поїздів. Також необхідно брати до уваги прогноз погоди під час планування подорожей та організації трансферу до вокзалу.

Довідка: розгорнута довжина головних колій Укрзалізниці – 27 тис. км; повна довжина станційних колій – 12,2 тис. км; повна довжина під’їзних колій – 2,29 тис. км; стрілочних переводів – 44 632 од.

Для забезпечення безперебійного руху поїздів напередодні Різдва та впродовж святкової ночі залізничники вивезли з об'єктів інфраструктури понад 4 тис. м³ снігу. За минулу добу очищено понад 11 тис. стрілочних переводів, 316 пасажирських платформ. На станціях, платформах та коліях Укрзалізниці загалом працювали понад 5 тис. залізничників, було задіяна спецтехніка – 8 машин.

Опади у вигляді снігу спостерігалися на всій території України.

Укрзалізниця закликає пасажирів бути обережними на об’єктах залізничної інфраструктури, виконувати правила поведінки на вокзалах і станціях та уважно слухати оголошення на вокзалах, адже в разі значного погіршення погодних умов можливі затримки поїздів. Також необхідно брати до уваги прогноз погоди під час планування подорожей та організації трансферу до вокзалу.

Сторінка 3 з 6«««123456»»»
© 2019 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту