Google AdSense

Новини » Січень 2019

За минулу добу залізничники вивезли з об’єктів інфраструктури близько 50 тис. м³ снігу. Незважаючи на погіршення погодних умов, Укрзалізниця забезпечує рух поїздів.

 

Зокрема, за минулу добу очищено від снігу та криги понад 16,5 тис. стрілочних переводів та майже 800 пасажирських платформ. На станціях, платформах та коліях працювали майже 10 тис. залізничників, була задіяна спецтехніка – 68 колійних машин та  сніговий поїзд.

Укрзалізниця закликає пасажирів бути обережними на об’єктах залізничної інфраструктури, виконувати правила поведінки на вокзалах і станціях та уважно слухати оголошення на вокзалах, адже в разі значного погіршення погодних умов можливі затримки поїздів.

Також необхідно брати до уваги прогноз погоди під час планування подорожей та організації трансферу до вокзалу.

Незважаючи на снігопади та хурделиці на території України, залізниця працює в штатному режимі. Залізничники продовжують очищувати від снігу інфраструктуру, ситуація з рухом пасажирських та вантажних поїздів повністю контрольована.

 

Так, лише за минулу добу залізничники вивезли з об’єктів інфраструктури близько 34 тис. м³ снігу, очистили понад 4,5 тис. стрілочних переводів та 129 пасажирських платформ. На станціях, платформах та коліях Укрзалізниці загалом працювали майже 3 тис. залізничників, була задіяна спецтехніка – 46 колійних машин та 3 снігові поїзди. Робота не припинялася і вночі.

За останню добу сніг випав у Дніпропетровській, Київській, Кіровоградській, Полтавській, Черкаській, Харківській областях та в Карпатах. Подекуди сніговий покрив сягає від 37 до 61 см. За прогнозами синоптиків, наступної доби сніг та сніг з дощем очікується майже на всій території України.

Укрзалізниця закликає пасажирів бути обережними на об’єктах залізничної інфраструктури, виконувати правила поведінки на вокзалах і станціях та уважно слухати оголошення на вокзалах, адже в разі значного погіршення погодних умов можливі затримки поїздів. Також необхідно брати до уваги прогноз погоди під час планування подорожей та організації трансферу до вокзалу.

Довідка: розгорнута довжина головних колій Укрзалізниці – 27 тис. км; повна довжина станційних колій – 12,2 тис. км; повна довжина під’їзних колій – 2,29 тис. км; стрілочних переводів – 44 632 од.

Минулоріч Укрзалізниця відремонтувала загалом майже 2 тис.  км колій. Це найбільший показник за останні 5 років. Більшу частину робіт з ремонту та модернізації колій у 2018 році виконано на основних напрямках транс’європейської транспортної мережі (TEN-T), що сприятиме інтеграції України в європейську транспортну систему. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

За словами керівника компанії, більша частина робіт з ремонту та модернізації колій у 2018 році проводилася на основних напрямках транс’європейської транспортної мережі (TEN-T), що проходить територією України. «У 2017 році Україну було включено до індикативних карт Європейської транспортної мережі TEN-T. І вже у 2018 році на мережі TEN-T ми реконструювали близько 300 км колій. Завдяки цим ремонтам ми продовжили розвиток транзитного потенціалу країни. У цьому році плануємо не збавляти темпи», - зазначив Євген Кравцов.

Зокрема, у 2018 році реконструйовано 281,5 км колій, капітальним ремонтом відремонтовано 273,3 км колій, середнім ремонтом – 809,9 км колії та комплексно-оздоровчим – 549,7 км колій. 

Крім того, укладено 270 комплектів нових стрілочних переводів, зокрема, 159 комплектів на залізобетонних брусах та 98 комплектів металевих частин. Також замінено 172 комплекти старопридатних стрілочних переводів та відновлено середнім ремонтом 567 комплектів.

Найбільше робіт проводилося на напрямках Київ – Жмеринка – Підволочиськ – Львів – Мостиська, від Львова до західного прикордонного переходу станції Чоп, Фастів – Миронівка – П’ятихатки – Чаплине – Покровськ, Жмеринка – Одеса, Ягодин – Ковель – Здолбунів – Козятин та Київ – Ніжин.

У 2018 році до Контакт-центру з вантажоперевезень Укрзалізниці надійшло 26,4 тис. звернень, що на 12,5% менше, ніж у 2017 році. Зменшення кількості звернень – це позитивний результат п’яти років роботи профільного Контакт-центру, що підтримує прямий діалог товариства з клієнтами-вантажовласниками.

 

Зокрема, впродовж року отримано 21,4 тис. телефонних дзвінків та майже 5 тис. електронних листів. Завдяки злагодженій роботі Контакт-центру користувачі послуг отримують кваліфіковані консультації, роз’яснення та допомогу у вирішенні своїх проблем.

Основні питання, з якими звертаються до Контакт-центру вантажовласники: процедура укладення існуючих договорів із АТ «Укрзалізниця», зокрема роз`яснення щодо прав та обов`язків сторін (29,8%); щодо контактних даних підприємств, станцій, підрозділів АТ «Укрзалізниця» (18,65%); оформлення перевізних документів (5,78%); нарахування оплати за перевезення вантажів у внутрішньому, експортному, імпортному та транзитному сполученнях (5,54%); розподілу та надання рухомого складу під навантаження; коригування електронних заявок; визначення місцезнаходження вагонів; з`ясування причини затримки вантажів на шляху прямування тощо.

Так, упродовж 2018 року працівниками Контакт-центру Укрзалізниці розглянуто 1535 заявок вантажовласників щодо переадресування вантажів та порожніх вагонів і 20,6 тис. вагонів було переадресовано. Проблемні питання, які виникають під час перевезення вантажів, вирішуються шляхом взаємодії з усіма структурними підрозділами Укрзалізниці та іншими організаціями й установами, які беруть участь в організації вантажоперевезень.

Укрзалізниця пропонує ринку прозору, об’єктивну та обґрунтовану індексацію тарифів на перевезення вантажів у межах України. Компанія вважає справедливим значення 14,2% – це офіційно оприлюднений Держстатом рівень зростання цін виробників промислової продукції за 2018 рік. За словами директора з економіки і фінансів Андрія Рязанцева, Укрзалізниця внесла коригування в проект фінплану компанії, де замість прогнозованих 16,6% зазначила вже фактичний індекс цін виробників 14,2%.


«Ми чесні з ринком і виконуємо обіцяне. Ініціюємо автоматичну індексацію тарифів на рівень індексу цін виробників промислової продукції. Наразі по факту 2018 року не йдемо з випередженням, індексуючи на прогнозний показник з подальшим коригуванням на факт. Не розкручуємо, як люблять казати наші опоненти, «маховик інфляції», а вже після фактичного росту цін на продукцію інших товаровиробників відшкодуємо із запізненням фактичне значення. Це черговий крок на шляху до клієнтоорієнтованості. Але ми мусимо впровадити автоматичну індексацію, інакше доходів не буде вистачати на здійснення операційної діяльності, не кажучи вже про інвестиції в тяговий склад», – пояснив Андрій Рязанцев.

За його словами, від затягування процесу впровадження індексації та тривалих погоджень ринок лише втрачає, оскільки менше часу залишається для підготовки ресурсів до пікових перевезень, які традиційно припадають на другу половину року.

«Запропонована нами автоматична індексація тарифів – це фактично коригування до реальних економічних умов, у першу чергу це видатки на підготовку тягового рухомого складу для потреб економіки. Без достатнього обсягу грошових коштів Укрзалізниця не може у повному обсязі готуватися до пікових перевезень», – зауважив Андрій Рязанцев.

На 2019 рік у прогнозі економічного й соціального розвитку України, за даними Мінекономрозвитку, очікується зростання кількісних показників на рівні 10,1%. Тобто без вирівнювання тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом з індексом цін виробників за 2018 рік, надалі розрив між ними буде тільки збільшуватися. За даними Державної служби статистики України, з 2009 по 2018 рік зростання індексу цін виробників випереджає індекс тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом на 70%.

Сторінка 3 з 10«««1234567»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту