Google AdSense

Новини » Січень 2019

Близько 200 киян та гостей столиці вчора, 6 січня, проїхалися святковим ретропоїздом навколо Києва. У голові 4 вагонів і вагона-ресторану курсував паровоз Л-4600.

Під час подорожі навколо Києва, яка тривала близько двох з половиною годин, пасажири мали можливість помилуватися краєвидами стародавньої столиці, Дніпром, побачити вантажні й пасажирські станції та локомотивні депо.

Традиційно рух поїзда забезпечувала паровозна бригада з локомотивного депо Сновськ, заснованого в 1873 році, що зараз є базовим підприємством з обслуговування та ремонту паровозів в Україні.

По закінченню подорожі пасажири безкоштовно відвідали виставку історичного рухомого складу, розташовану біля 14-ої колії станції Київ-Пасажирський. Цього року до відкриття залізничного руху до Міжнародного аеропорту «Бориспіль» було оновлено експозицію виставки, реставровано експонати та встановлено нові зразки унікальної історичної техніки.

Довідка: паровоз Л-4600 було побудовано Луганським заводом у 1952 році. На Південно-Західну залізницю паровоз надійшов до депо Фастів ІІ у 1959 році, а 1966 року локомотив отримав своє теперішнє місце приписки – депо Сновськ.

З нагоди Різдва в Києві курсуватиме святковий ретропоїзд №897Л, яким матимуть змогу скористатися всі охочі кияни та гості столиці. Поїзд вирушить зі станції Київ-Пасажирський 6 січня о 12:50, а закінчуватиметься подорож прибуттям на головний вокзал столиці о 15:15.

 

Святковий ретропоїзд на паровозній тязі 6 січня курсуватиме в складі паровоза Л-4600, чотирьох пасажирських вагонів та вагона-ресторану. Традиційно рух поїзда забезпечуватиме паровозна бригада з локомотивного депо Сновськ, заснованого в 1873 році, що зараз є базовим підприємством з обслуговування та ремонту паровозів в Україні.

Паровоз Л-4600 було побудовано Луганським заводом у 1952 році. На Південно-Західну залізницю паровоз надійшов до депо Фастів ІІ у 1959 році, а 1966 року локомотив отримав своє теперішнє місце приписки – депо Сновськ.

Під час подорожі навколо Києва, яка триватиме близько двох з половиною годин, пасажири матимуть можливість помилуватися краєвидами стародавньої столиці, Дніпром, побачити вантажні й пасажирські станції та локомотивні депо.

По закінченню подорожі пасажири зможуть безкоштовно відвідати виставку історичного рухомого складу, розташовану біля 14-ої колії станції Київ-Пасажирський. Цього року до відкриття залізничного руху до Міжнародного аеропорту «Бориспіль» було оновлено експозицію виставки, реставровано експонати та встановлено нові зразки унікальної історичної техніки.

Вартість дорослого квитка становить 71,54 грн, дитячого – 61,15 грн. Квитки на ретропоїзд можна придбати в залізничних касах або онлайн. Для цього потрібно зазначити маршрут Київ – Караваєві Дачі.

Чотири тепловози General Electric будуть задіяні в перевезеннях на ділянці Долинська – Миколаїв для доставки переважно зернових вантажів у напрямку миколаївського морського порту. Перший з тих, що працюватимуть на цій лінії, вже прибув у локомотивне депо Миколаїв. Найближчими днями до них приєднається решта. Про це повідомив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов.

 

«У 2019 році всі 30 локомотивів американської компанії General Electric працюватимуть на маршрутах півдня та сходу країни, зокрема, у напрямку Мелітополя, Маріуполя та Миколаєва. Це нова і складна техніка, що потребує відповідального ставлення до неї. Тому для експлуатації General Electric ми відібрали досвідчених машиністів та їх помічників, які пройшли навчання на курсах підвищення кваліфікації, а також провели спеціальну підготовку депо Мелітополя та Миколаєва до обслуговування нової техніки», - зазначив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов.

Усі машиністи, які водитимуть тепловози ТЕ33АС, а також закріплені за локомотивними бригадами машиністи-інструктори пройшли курс навчання в Казахстані та в залізничному Центрі професійного розвитку персоналу в Одесі.

«Ці локомотиви General Electric обладнані системою інформування про справність роботи основних вузлів та місця дислокації. Всю інформацію про своє пересування локомотив виведе в автоматичному режимі на переносний носій», — розповів в.о. начальника локомотивного депо Миколаїв Едуард Олейничук. За його словами, у депо Миколаїв заздалегідь впорядкували цех поточного технічного огляду, відремонтували підлогу та оглядові канави.

Серед переваг локомотивів ТЕ33АС — утричі більший міжремонтний термін експлуатації, ощадливе використання пального та зменшення шкідливих викидів в атмосферу. Зручна кабіна локомотива General Electric оснащена сучасною системою кондиціювання повітря, що забезпечує комфортні умови праці і взимку, і влітку. Передбачені також холодильник, санвузол, піч для підігріву їжі.

Тепловози General Electric, які експлуатуватимуть миколаївські локомотивні бригади, знаходитимуться на балансі локомотивного депо Мелітополь.

Загалом уже прийнято в експлуатацію 15 тепловозів General Electric, ще 5 знаходяться на Крюківському вагонобудівному заводі для доукомплектування.

Як повідомлялося раніше, тепловози General Electric вже використовуються для перевезень стратегічних рудних вантажів на ділянці Волноваха – Комиш-Зоря – Федорівка – Мелітополь.

За минулу добу залізничники вивезли з об'єктів інфраструктури 10 тис. м³ снігу, очистили близько 3 тис. стрілочних переводів, 50 пасажирських платформ. На станціях, платформах та коліях Укрзалізниці загалом працювали понад 1,5 тисячі залізничників, було задіяна спецтехніка – 10 машин. Робота не припинялася і вночі.

 

Удень 3 січня та минулої ночі опади у вигляді снігу спостерігалися в Полтавській, Дніпропетровській, Сумській, Львівській областях та на Київщині – місцями сніг переходив у сніг із дощем. За минулу добу залізничники вивезли 10 тис. м³ снігу, очистили близько 3 тис. стрілочних переводів, 50 пасажирських платформ.

Всього з метою забезпечення безперебійної роботи залізничного транспорту в період несприятливих погодних умов з 1 по 31 грудня 2018 року для очищення колій на станціях було задіяно 60 605 працівників та вивезено 110 тис. м³ снігу.

Укрзалізниця закликає пасажирів бути обережними на об’єктах залізничної інфраструктури, виконувати правила поведінки на вокзалах і станціях та уважно слухати оголошення на вокзалах.

Довідка: розгорнута довжина головних колій Укрзалізниці – 27 тис. км; повна довжина станційних колій – 12,2 тис. км; повна довжина під’їзних колій – 2,29 тис. км; стрілочних переводів – 44 632 од.

Майже 20 тисяч пасажирів подорожували  поїздами, що курсували  у добу з 31 грудня 2018 року на 1 січня 2019 року. Загалом  у святкові дні курсували  130 поїздів.

Окрім цілорічних, на зимові свята Укрзалізниця призначила близько 40 додаткових поїздів на 311 рейсів.

«Відчути святкову атмосферу Нового року змогли пасажири, які їхали  в поїздах новорічної ночі. Ми підготували для них солодкі подарунки і святкові листівки», – розповів Євген Кравцов.

 З 28 грудня до 3 січня у швидкісних поїздах Інтерсіті та Інтерсіті+ звучатиме аудіопривітання від фронтмена гурту «Антитіла» Тараса Тополі з музичною композицією.

У пікові перевезення, у період свят та відпусток, традиційно зростає навантаження на найбільш затребуваний у пасажирів залізничний транспорт. Залізничники докладають зусиль, аби перевезти максимальну кількість бажаючих відповідно до технічних можливостей.

Подорожуючих у новорічну ніч обслуговуватимуть майже 4 тисячі залізничників.

Сторінка 4 з 6«««123456»»»
© 2019 | Support by Alexander V. Tarasov ©2015 | Всі права захищені | ДОВІРЕНІСТЬ ВІД 05.05.2015р.
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту