Google AdSense

Новини » Січень 2019

Під час новорічно-різдвяних свят у пасажирських і швидкісних поїздах Укрзалізниця перевезла 3 млн 139 тис. пасажирів. Це на 76 тис. пасажирів або на 2 % більше, ніж за минулорічні зимові свята.

 

Крім того, для забезпечення масових новорічних та різдвяних перевезень на вказаний період у було призначено 40 додаткових пасажирських поїздів на 312 рейсів, у яких було перевезено 328 тис. пасажирів. Це на 16 тис. пасажирів (або на 5%) більше, ніж перевезено в додаткових поїздах за аналогічний період минулого року.

В Укрзалізниці відзначили, що, незважаючи на обмежений парк пасажирських вагонів, який через старіння щороку зменшується, компанія здатна ефективно організувати перевезення. Саме завдяки раціональному використанню пасажирських вагонів під час цьогорічних зимових свят вдалося перевезти пасажирів більше, ніж роком раніше. Але Укрзалізниця все одно потребує невідкладного оновлення існуючого рухомого складу та прямої державної підтримки в цьому питанні.

Нагадаємо, у січні 2019 року в Укрзалізниці розпочав функціонувати оновлений контактний центр для пасажирів. Він покликаний опрацьовувати всі звернення пасажирів щодо їх обслуговування в режимі реального часу.

Раніше повідомлялося, що Укрзалізниця запроваджує для людей з інвалідністю продаж пільгових квитків через інтернет.

Колективу АТ «Укрзалізниця» 18 січня 2019 року офіційно представлено Євгена Кравцова на посаді голови правління акціонерного товариства. У заході взяли участь Віце-прем’єр-міністр України Володимир Кістіон, міністр інфраструктури України Володимир Омелян, заступник голови наглядової ради АТ «Укрзалізниця» Даніель Білак.

 

Як зазначив Володимир Кістіон, кандидатуру Євгена Кравцова на посаду голови правління Укрзалізниці було внесено одностайним рішенням наглядової ради товариства. «Про позитивні зміни свідчать реальні фінансово-економічні показники роботи Укрзалізниці. Це ефективна робота всього колективу під керівництвом виконувача обов’язків голови правління. З 2017 року українська залізниця працює беззбитково. Компанія капіталізується, збільшує свою реальну вартість, реалізує інфраструктурні проекти. Ми також пам’ятаємо, що частина вагонного парку втрачена й залишилася на непідконтрольній території. Серйозний дефіцит тяги зусиллями команди залізничників останніми місяцями знаходить своє вирішення. Серед пріоритетних завдань менеджменту уряд також бачить питання соціального захисту, заробітних плат, матеріально-побутових умов працівників Укрзалізниці», – наголосив Віце-прем’єр-міністр України.

У свою чергу, міністр інфраструктури України наголосив, що керівник Укрзалізниці сьогодні має підтримку Президента, Прем’єр-міністра та Уряду, тому в компанії є всі передумови для реформування й зайняття лідерських позицій в Україні. «На якісний результат чекають усі: пасажири, бізнес і держава, бо ви не просто перевозите, ви безпосередньо впливаєте на економіку України. Ви той інструмент і ті люди, які формують майбутнє держави. Ми мали успішні переговори з Європейським союзом , я сподіваюся, що отримаємо додаткове фінансування та підтримку держави. Але це стане можливим після якісного результату нашої роботи», – зазначив Володимир Омелян.

Заступник голови наглядової ради АТ «Укрзалізниця» Даніель Білак привітав Євгена Кравцова з початком роботи в статусі голови правління товариства та наголосив на конструктивній і тісній співпраці правління, наглядової ради товариства та акціонера – Кабінету Міністрів України.

«Укрзалізниця формує 3% ВВП країни, у компанії працює 1,5% працездатних громадян держави. Вірю, що Євген Кравцов, як молодий, професійний керівник з підприємницьким підходом, здатен розкрити значний потенціал компанії», – зазначив Даніель Білак.

Євген Кравцов подякував за високу довіру Президенту, Прем’єр-міністру та Уряду та окреслив колективу залізничників ключові завдання на 2019-2021 роки.

«2019-й має стати роком подолання всіх кризових явищ та накопичення ресурсів для реалізації масштабних проектів. У 2020 році необхідно використати ці кошти для масштабних інвестицій. Одне з завдань, поставлених державою, це подолання дефіциту тяги. У 2020 році маємо реалізувати проект модернізації тепловозів і електровозів, а у 2021 році, після законодавчих змін, мусимо бути готовими до відкриття ринків. У 2021 році Укрзалізниця має бути здатною конкурувати з будь-якою приватною компанією. Є 100% підтримка керівництва держави, і треба напружено працювати, щоб досягти поставлених цілей. Маємо дбати про працівників компанії, цінувати їх – це наш головний ресурс, і з цих позицій необхідно здійснювати всі зміни», – зазначив Євген Кравцов. 

Починаючи з 30 січня 2019 року міжнародний поїзд «Чотири столиці» №31/32 Київ – Мінськ – Вільнюс – Рига курсуватиме частіше: один раз на чотири дні замість одного разу на тиждень. Про це повідомив голова правління Укрзалізниці Євген Кравцов.

«Поїзд «Чотири столиці» курсуватиме частіше. З 30 січня змінюємо графік – рейси будуть один раз на чотири дні. На сьогодні поїзд їздить раз на тиждень. При цьому розклад руху не змінюємо», – повідомив Євген Кравцов у Facebook.

За його словами, про збільшення періодичності курсування поїзда домовилися залізничні адміністрації України, Білорусі, Литви та Латвії, адже нині це сполучення користується попитом у пасажирів. «Населеність в напрямку Київ – Рига складає 49%, у зворотному – 40%. Це гарні показники, що говорять про популярність сполучення до європейських столиць та його економічну рентабельність для української залізниці», – зауважив Євген Кравцов.

Аналіз пасажиропотоку в даному сполученні свідчить, що найбільше пасажирів цим поїздом прямує до Латвії (45%) та Литви (38%) і менше до Білорусі (17%). Загалом у період з 28 вересня 2018 року по 11 січня 2019 року в обох напрямках поїздом подорожували понад 4,3 тис. пасажирів.

З періодичністю курсування раз на чотири дні поїзд №31/32 вирушатиме з Києва починаючи з 30 січня, а у зворотному напрямку з Риги – з 31 січня. При цьому розклад руху поїзда не змінюється.

Нагадаємо, поїзд «Чотири столиці» курсує з 28 вересня 2018 року. У складі поїзда 10 вагонів, з них 9 купе та 1 вагон класу люкс. У 6-ому вагоні купе розділені на чоловічі та жіночі.

З нагоди свята Водохреща в Києві курсуватиме святковий поїзд на паровозній тязі, яким матимуть змогу скористатися всі охочі кияни та гості столиці. Він вирушить зі станції Київ-Пасажирський 19 січня о 12:50, а завершить подорож прибуттям на головний вокзал столиці о 15:15.

 

Святковий поїзд №897Л на паровозній тязі 19 січня курсуватиме в складі паровоза Л-4600, чотирьох пасажирських вагонів та вагона-ресторану.

Подорож навколо Києва триватиме близько двох з половиною годин. По закінченню подорожі пасажири зможуть безкоштовно відвідати виставку історичного рухомого складу, розташовану біля 14-ої колії станції Київ-Пасажирський. Цього року до відкриття залізничного руху до Міжнародного аеропорту «Бориспіль» було оновлено експозицію виставки, реставровано експонати та встановлено нові зразки унікальної історичної техніки.

Традиційно рух поїзда забезпечуватиме паровозна бригада з локомотивного депо Сновськ. Паровоз Л-4600 було побудовано Луганським заводом у 1952 році. На Південно-Західну залізницю паровоз надійшов до депо Фастів ІІ у 1959 році, а 1966 року локомотив отримав своє теперішнє місце приписки – депо Сновськ.

Вартість дорослого квитка становить 71,54 грн, дитячого – 61,15 грн. Квитки можна придбати в залізничних касах або онлайн. Для цього потрібно зазначити маршрут Київ – Караваєві Дачі.

На початку січня 2019 року в Укрзалізниці розпочав функціонувати оновлений контактний центр для пасажирів. Він покликаний опрацьовувати всі звернення пасажирів щодо їх обслуговування в режимі реального часу. Про це повідомив директор департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень АТ «Укрзалізниця» Олександр Красноштан.

 

Про свої зауваження та побажання щодо обслуговування пасажири можуть повідомляти за номером 0 800 50 31 11(дзвінки безкоштовні). «Ефективність роботи контактного центру буде оцінюватися не кількістю прийнятих дзвінків, а оперативністю вирішення питань. Оператор має самостійно надавати клієнтам усю необхідну інформацію, а в разі потреби – зв’язуватиметься з тим чи іншим фахівцем компанії для оперативного вирішення питання, що турбує пасажира. Саме такі завдання має вирішувати контактний центр уже найближчим часом», – зазначив Олександр Красноштан.

Також, за його словами, оператори контактного центру обов’язково зателефонують клієнтам, які звернулися, щоб уточнити, чи було вирішено їх питання. «Наразі в компанії існує декілька вхідних каналів для комунікацій з клієнтами. Перед фахівцями стоїть завдання вже в цьому році створити єдину гарячу лінію, з чітким розподілом звернень – у теперішньому часі чи минулому часі – та чіткі регламенти їх відпрацювання. Окрім того, працюватимуть такі канали звернень, як чат-онлайн та чат-месенджер», – додав Олександр Красноштан.

Для зручності клієнтів також функціонуватиме багаторівнева система IVR (Interactive Voice Response, що завдяки інформації, яку вводить клієнт на підказки комп’ютера, адресовуватиме звернення відповідно до їх тематики. «Наприклад, якщо звернення стосуватиметься дотримання температурного режиму у вагоні, то воно адресуватиметься одному оператору, а щодо придбання квитків через інтернет – уже іншому. Тематичний розподіл дозволить покращити якість вирішення цих питань», – розповів Олександр Красноштан.

Оператори контактного центру пройдуть відповідне навчання, а також для них буде створено єдиний телефонний довідник відповідальних за кожне питання, що суттєво зменшить час, який витрачається на їх вирішення.

Сторінка 4 з 10«««12345678»»»
© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту